Ik wacht vol spanning op haar boek. Ik heb het cadeau gekregen dus ik weet niet precies wanneer het binnenkomt maar in Engeland is het boek vorige week verschenen.
@Jeg Oh lol, dat dus!
Ik wacht vol spanning op haar boek. Ik heb het cadeau gekregen dus ik weet niet precies wanneer het binnenkomt maar in Engeland is het boek vorige week verschenen.
@Jeg Oh lol, dat dus!
Dat niet terug praten hoor ik vaker, maar wat zeg je dan ongeveer? Volgens mij is de truc om iets grappigs te sturen wat een beetje aansluit bij de interesse van veel mannen en een opening geeft om makkelijk verder te praten (mannen zijn lui met chatten), ik stuur vaak hetzelfde grappig bedoeld stukje met een vraag over alcohol wat de meesten leuk vinden en ik krijg eigenlijk altijd reactie, en het is gelijk een aanknopingspunt om over afspreken te praten. Denk niet dat de hoge respons zo veel met mijn foto’s te maken heeft. Hoor ook weleens van vrienden dat ze niet reageren op dingen als hey of hoe gaat het, vind dat wel arrogant maar goed blijkbaar werkt dat zo bij sommige mannen.
@Twijfelaar Perfecte timing in mijn leven dit. Ik heb hem besteld, komt komende week binnen .
Doen vrouwen dat juist ook niet vaak? Heb hier ook best vaak gelezen dat mensen geen zin hadden om op een basic hoi en hoe gaat t te reageren. Ik overigens ook vaak niet. Dat is niet uit arrogantie (denk ik) maar omdat ik al helemaal kan voorspellen wat voor saai gesprek eruit komt. Ja goed met jou wat doe je van het weekend/heb je dit weekend gedaan (afhankelijk van de dag van de week) Oja leuk houd je van de stad ingaan gaaaaaaap. Ik heb echt nog nooit gehad dat er iets verrassends kwam uit iemand die met hoi begint. En ik raak altijd een beetje geïrriteerd van hoe gaat het want echt hoor, je kent me niet dus het boeit je niet hoe het met me gaat en andersom idem dito. Maar misschien is dit juist mijn arrogante inborst. Scheelt dat ik al een tijdje niet meer actief op dating apps zit.
Hmm ja dat snap ik op zich wel, maar het hoeft niet per se grappig te zijn denk ik. Dat is mijn manier, die ikzelf leuk vind en die ook aardig werkt (voor de mannen die ik swipe iig). Het is niet zozeer dat ik je aanraad precies hetzelfde te doen, denk dat mijn boodschap is om meer van jezelf te laten zien in je eerste bericht. Bijvoorbeeld iets over wat je leuk vind om te doen en of jullie dat eens samen kunnen doen, ik bedenk maar iets ter plekke. Iets wat oproept tot actie en reactie, of je geeft ze een keuze. Ook in een kroeg bijvoorbeeld wil je je toch onderscheiden van de rest, waarom zou dat per se slecht zijn? Zo’n generiek hoi zegt zo weinig over wie jij bent. Je zou zeggen dat mannen vooral voor de foto’s gaan, maar blijkbaar is dat toch niet zo.
Je hebt ook sowieso gelijk dat je niets moet doen wat niet authentiek voelt voor je, denk dat authenticiteit echt heel belangrijk is voor jezelf en anderen. Kan me idd wel voorstellen dat je snel ondergesneeuwd raakt als iemand 100 matches. Aan de andere kant wil het misschien al gewoon zeggen dat hij als matchspaarder en jij als hoi-opener niet bij elkaar passen en dat dat ook helemaal prima is want we zijn allemaal prima. Op fuckboys en psychopaten na en die zitten niet superver van elkaar af doorgaans.
Mannen starten ook vaak met hoi (zit ook op happn), mijn grootste probleem daarbij is dat er in die gesprekken niet snel wordt voorgesteld om af te spreken. Het kabbelt maar door. Terwijl ik het fijn vind als een man initiatief neemt om af te spreken. Denk ook daar daar het succes van een goed Bumble openings berichtje in zit; een man het idee geven dat je echt af wil spreken na wat chatten, en niet alleen maar wil praten. Maar @Jeg ik ben het absoluut eens dat het belangrijkste is dat jij je comfortabel voelt bij wat je stuurt, en elke man zou blij moeten zijn met een ‘hoi’ of ‘hoe gaat het?’, en waarschijnlijk is het idd zo dat een man die goed bij jou past daar ook leuk op reageert. Denk alleen dat Bumble misschien dan niet de ideale app is voor jou, ook omdat er nog eens de extra tijdsdruk op zit om te reageren voor een man. Dus dat brengt ook het aantal reacties omlaag denk ik, misschien vergeten ze het soms of zijn ze te laat.
Wat voor jou geforceerd gedoe is, is dat voor een ander niet. Wel jammer dat er vaak zo veroordelend wordt gedaan, zowel over de ‘hoi zeggers’ als over de ‘openingszinnen fans’. Het zijn twee stijlen, de een is niet beter dan de ander, maar ik denk dat je voorkeur wel iets zegt over wat voor type je bent.
Ik ben ook een hoi zegger. En ik open vaak met gifjes. Als ze niet op die gifjes reageren is het maar beter ook. Ik heb geen plek in mijn leven voor mensen die geen gifs spreken
Dat zeg je nu over jezelf, ik zeg of bedoel dat nergens? Er zijn toch genoeg mannelijke ‘hoi zeggers’? Ik kom ze iig veel tegen. En ik vind het ook wel erg negatief om te zeggen dat dating apps een plek zijn om te oordelen, ik zie het meer als een plek om uit te vogelen wie je interessant genoeg vindt om mee af te spreken
En @MissMarple haha als iemand mij een gif stuurt weet ik dus nooit wat te reageren, ik spreek duidelijk die taal niet
Ik ben al lang blij als iemand uit zichzelf wat zegt dus ik kan met vrijwel iedere openingszin wel werken
Haha ik ga wel altijd voor een gif met iets van ‘hallo’ dus ze kunnen makkelijk gewoon hoi terug zeggen. Ik kan dus hele gesprekken gevoeren met gifjes. Ooit 5 dagen lang volgehouden met een jongen, hij stuurde ook alleen maar gifjes. Heb hem helaas nooit met hem gedate, had anders echt zo met hem getrouwd
Merken jullie verschil in apps onderling en de mate van serieusheid? Ik heb het idee dat als ik zelf een gesprek moet openen de kans echt 3 keer zo hoog is dat ik het gaande moet houden en het uiteindelijk alsnog doodbloed, dan dat ik op een app zit waar een man met me matcht en ze gelijk vanuit zichzelf een berichtje sturen. Via Bumble heb ik dan ook so far vrijwel geen dates gehad, terwijl dat via Inner Circle best aardig lukt…
Bij mij is het een beetje dubbelop. Ik heb tot nu toe alleen dates gehad met mannen van Bumble (en IC) en merk dat deze serieuzer zijn vergeleken met Tinder. Alleen de gesprekken bloeden inderdaad sneller dood dan bijv op Tinder wanneer een man het gesprek begint. Vooral als er veel tijd tussen de berichten in zit, merk ik dat het niks wordt…
Eigenlijk wil ik de mannen van Bumble op Tinder haha, zodat ik de gesprekken niet zelf hoef te beginnen.
Nou ik heb zowaar een date via Bumble zaterdag ben benieuwd!
Hahaha wat een toeval! Veel plezier!
Ik neem mijn eerdere klacht over Bumble ook terug. Heb afgelopen weekend een zeer geslaagde date gehad
Wie heeft er goede ervaring met betaalde dating-sites? Tinder en Happn geloof ik wel een beetje, Bumble lijkt me niks omdat ik moet beginnen met praten, dus wat zijn dan de opties nog?
Iemand hier ervaring met Breeze? Iemand kwam er laatst mee aanzetten en vond het wel een leuk concept. Maar nu mijn eerste date gepland staat vind ik het toch wel eng.
Ik heb mijn vriend in augustus leren kennen via tinder en hij zegt nog vaak: gelukkig heb jij toen ‘hoi’ gezegd. Dus blijven hoi zeggen !!