Tinderervaringen

Ik werd echt onrustig van bumble, dat je binnen 24 uur iets moet zeggen pff, ik kijk soms dagen niet op die app en dan is iedereen alweer weg

Ja @Jeg ik denk dat dit het probleem is! En daarnaast lopen gesprekken zo stroef op bumble

Denk dat ie gewoon niet echt geĂŻnteresseerd is. Heb dat ook een aantal keer gehad met gasten, snap alleen niet zo goed waarom ze dan blijven liken, maar ja.

1 like

Hmm, dat durf ik dus niet zo goed te zeggen, omdat hij bij andere onderwerpen wel doorvroeg of er later op terug kwam. Nouja, ik ga het zien met de tweede date!

Oh excuus! Ik dacht je op het bericht van jeg reageerde over praten op bumble;p

Haha irritant is dat ja. Maar komt dat ook niet gewoon omdat mannen heel anders swipen dan vrouwen? Ik heb het idee dat mannen echt iedereen naar rechts swipen en daarna pas gaan ‘selecteren’ terwijl vrouwen kritischer zijn over wie ze naar rechts swipen. Daardoor hebben vrouwen volgensmij ook altijd een stuk meer matches dan mannen.

Ik had het daar laatst ook over met een jongen en die had in dezelfde tijd (5 of 6 maanden ongeveer) als ik echt een stuk minder matches. Hij had er iets van 60 terwijl ik richting de 300 ging.

2 likes

Hahah dit zou zo in het profiel van een vriend van mij kunnen staan, exact dit type ook. ‘Ja, we hadden zo’n goede klik, ENFP hù?’. Idioot.

1 like

Naahhh ik heb het sinds vrijdag weer (na een afwezigheid / date-periode van 7 maanden) maar ik swipe me een ongeluk. Waar zijn alle leuke mannen?
Ik had voor mijn break super veel matches die werkten met mijn profieltekst en de foto’s die ik heb van mijn interesses. Nu is het echt random wat ik voorbij zie komen

1 like

Ik krijg echt enorme rillingen als er in een bio staat “als je lief bent/doet dan krijg/mag je 
 etc” :face_vomiting: Gister was dat bij een barman “Als je lief bent krijg je drankjes van me” Ik ben geen kind wat een beloning wil krijgen?

Ben ik nou zo zuur of hebben jullie dat ook? haha. Ik vind tinder overigens heel saai deze tijd. Vrijwel geen leuke gesprekken, en heel oppervlakkig. Maargoed zal ook wel aan mij liggen, ik sta er nu ook helemaal niet serieus in haha

4 likes

Ik heb ook voor de 3e keer een match met iemand :joy: Is een jongen waar ik vorige jaar een paar weken mee heb geappt, maar waar nooit een date uit is gekomen omdat het stilviel. Elke keer als ik hem tegenkom en ik hem like, zijn we weer een match. Ongetwijfeld omdat hij iedereen liket en ik hem voor de grap like om te testen. Maar ik heb nu echt de neiging om te zeggen ‘hĂ©, jij ook weer hier’ ofso. Moet ik eigenlijk helemaal niet doen want ik ben met iemand aan het daten en zat alleen uit verveling op Bumble.

Ik swipe iedereen links die in z’n bio iets heeft met “x jaar daar gewoond, toen daar, nu weer in NL” of “geboren in x, opgegroeid in NL”
Dat mensen dat echt zo boeiend vinden om daarin te zetten, zulke dingen blijken toch wel uit het eventuele gesprek?? Lekker interessant doen, werkt bij mij averechts hoor maar ik zie deze zooo vaak

Maar goed ben ook forever single want er werken wel 892 dingen bij mij averechts

25 likes

Oh wow ik had iets raars, of nou ja een rare gast in mijn inbox. Echt al maanden geleden heb ik alle datingapps verwijderd omdat ik er op dit moment niets mee wil/kan. Maar nu heb ik opeens een gast in mijn linkedin(??)box die zegt “Hi Koffiebroodje. We hebben een tijdje geleden gematcht op Bumble maar helaas is onze match verlopen. Als je mij ook zou willen leren kennen, accepteer me dan op LinkedIn en stuur me een berichtje!” Eh dat is dus óf 3/4 maanden geleden of je hebt iemand anders voor? Either way ben ik er sowieso niet van gecharmeerd :confused:. Ik ben doorgaans ook niet zo makkelijk te vinden omdat ik mijn opleiding en werk er niet in heb staan dus hij moet dan ook echt staking skills hebben.

1 like

doe ik ook ja, voor mijn gevoel altijd saaie persoonlijkheden die dit dan zien als een manier om ~lekker uniek~ over te komen
 maar dat dan vet averechts werkt want everybody has been to 52 and counting countries dus je bent waarschijnlijk gwn saai bye

ik krijg vandaag tijdens het swipen steeds dat “secret admirer” ding, vandaag al 5x! anderen ook?

1 like

Haha ja eigenlijk vertrouw ik bij voorbaat niet wat mensen daar over zichzelf zeggen, het is ook allemaal zoooo saai
“Festivals, (speciaal)biertjes, vrienden, reizen, lekker eten” naar links
Ik lees ook steeds vaker “BourgondiĂ«r” :dizzy_face: schiet mij maar lek

10 likes

nog erger: " ik hou van leuke dingen doen"
:expressionless:

6 likes

Oh bah dat is zo vreemd, haha. Ik had dat laatst ook! Had ik een jongen na wat vreemd opmerkingen verwijderd, kreeg ik s’nachts een melding dat hij op m’n linked in zat te kijken. Zo naar.

2 likes

Vanavond voor t eerst sinds lange tijd weer een date via een app, niet dat ik ooit dates heb gehad buiten een app, maargoed. Ben nu al helemaal zenuwachtig en aan het overdenken.

1 like

“Ik ben een leuke, lieve en betrouwbare man die
”

6 likes

Leuk! Wat gaan jullie doen?

1 like

Hahaha ik swipe er nu net een weg die in zijn bio heeft : “ingewikkelde meisjes zijn afknappers”

Middelbare vibes all over joh.

6 likes