Tinderervaringen

Hahaha omg dit zou precies mijn tinderbio zijn. :flushed: Maar goed ik heb dan ook nogal een on-originele persoonlijkheid.

2 likes

Tis een wandeldate. Dus waarschijnlijk stukje wandelen, misschien ergens een drankje doen.

1 like

ook echt heel veel mensen hebben staan dat ze open-minded zijn, oke ja hoe moet ik dat opvatten :thinking:

2 likes

Ik denk dan gelijk aan dikke sm hahaha

@Plantengekkie
Veel plezier!

Ik heb altijd het idee dat mannen met een open relatie of iets anders wat met seks te maken heeft dat erin hebben staan.

Ugh ik heb net weer even (na iets van 3 maanden) op mn Bumble gekeken en alleen maar stomme mannen hebben mij geliked. Slecht voor mn zelfvertrouwen dit :sweat_smile:

Ook mannen (zijn vaak wel beetje halvegaren) die hebben ‘ben zorgzaam en respectvol’. ~I aM a NiCe GuY’

Ik denk dat we gewoon met z’n allen een blog moeten schrijven, van vrouwen voor mannen, met what not to do op Tinder/Bumble

6 likes

Ik heb iemand gedisliked omdat zijn naam eindigde met een t ipv een d, en dat irriteerde me. Dus hij heette bij wijze van spreken Fietsband, maar dan Fietsbant. Voelde me wel een beetje oppervlakkig :joy:

25 likes

Ik denk dat vrouwen nog erger zijn. Wat ik ook altijd suuuper onaantrekkelijk vond waren mannen met duidelijk een gladmaak filter over hun gezicht heen. Echt gruwelijk, ziet er altijd nep uit. Maar denk dat de facetune op vrouwelijke tinder profielen nog veel erger is.

6 likes

ik kwam laatst ook op dit instagram profiel uit https://www.instagram.com/tindermeiden.nl/

zo idioot ook, maar zie dat ze inmiddels een heleboel alweer eraf gehaald hebben, zullen wel vrouwen geklaagd hebben dat hun foto’s erop stonden :sweat_smile:

blijkbaar werd er dan ook op gestemd, want er stond dan als beschrijving ‘Lisa heeft 26x ja en 20x nee’ ofzo.
of;
“Veerle (20) komt uit Meppel. Ze houdt van fitness en gaat graag naar festivals. Ze is vegetarisch, maar is ook niet vies van een beetje vlees als je snapt wat ik bedoel”

die website die erbij hoort ook :face_vomiting:

Foto’s op een schietbaan/met een wapen gaan direct naar links bij mij :roll_eyes:

Interessant.
En als we het andersom benaderen: waarom hebben jullie je laatste match geliket?

Hij zag er lekker uit

11 likes

Wat vinden jullie er eigenlijk van als een iemand je ontmatcht, als er nog een date gepland staat? (Wel nr’s uitgewisseld)

Net de date gehad. Het was een dikke nee. Halve date rondgelopen met de gedachte dat ik een manier moest zoeken om het zo snel mogelijk af te kappen. Gelukkig had hij het ook al door of voelde het voor hem ook zo en zei hij bij afscheid nemen: dit wordt niets hè.

Ik heb m ook aanstaan voor vrouwen en vind het heel wisselend hoor, vind zo’n modellen vibe sowieso niks, ook bij mannen niet. Beetje spontaniteit/ongeposeerd vind ik veel leuker (veel over mezelf maar bedoel te zeggen dat je zulke “modellen” foto’s ook maar leuk moet vinden! Komt van 2 kanten) Valt me wel op dat vrouwen vooral meer foto’s lijken te hebben. Ik vind dat zelf een voordeel want mensen met 1 foto vertrouw ik ook niet dus naar links en bij meer foto’s krijg je toch een beter beeld vind ik
Ik kom best wat mannen tegen met maar 2 foto’s en dan twijfel ik al snel

(lol heb zelf ook maar 3 foto’s waarvan 2 selfies maar ok, ben echt veel te kritisch)

2 likes

Het klikte gewoon niet. Gesprekken liepen snel stil en gingen alleen over oppervlakkige dingen zoals studie. Ik dacht dat hij een ander opleidingsniveau had, maar daar bleek toch veel verschil in te zitten wat ik (helaas) toch wel merkte. En hij formuleerde al zijn zinnen op een beetje gekke manier.

Dit is wel echt mijn nachtmerrie met dat online daten dat je opeens op zo’n site terecht komt.

4 likes

@midheavenmoon Doet geen belletje bij me rinkelen, maar ik deel je ergernis over ‘laatste goede daad’

@Taro whatsappen jullie wel? Zou ook kunnen dat hij Tinder heeft verwijderd.

Ik heb hem ook aan staan voor vrouwen, maar heb wel het idee dat (les)bi-vrouwen een ander type zijn dat hetero vrouwen. Maar ook in dat geval is het echt een mix, net als bij mannen. Vrouwen met vreemde selfies, filters en allerlei eisen in hun bio, en gewoon leuke normale en nuchtere vrouwen met leuke foto’s.

1 like

O geïnspireerd door dit topic ging ik weer even swipen en kwam op het volgende pareltje (even parafraserend want anders is het tegen de forumregels): hij maakt de ‘mandatory joke’ dat als je niet op je foto’s lijkt je de drankjes betaald tot je er wel op lijkt, maar he actually means it. Oja en vulnerability = :+1:t3:

Opbokken

16 likes

Ik was laatst met een vriendin swipen en we kwamen tot de conclusie dat er echt zóveel afknapper zijn. Is bijna zeldzaam als een man normaal lijkt :frowning:

7 likes