Ah nee wat naar voor je
Ik had je verhaal een beetje meegekregen hier, kan me voorstellen dat het zoân moeilijke situatie is. In ieder geval heel veel sterkte gewenst!
Enne; kleine tip, tinder is nooit een baken van troost! (vind ik) â even toevoegen; het break-up topic heeft mij wel heel erg geholpen
Godver het is niet voor mij bedoeld maar zit nu wel te janken. Moest dit echt lezen.
Ik merk dus dat ik me sinds het eindigde met mijn vorige date heel eenzaam voel, gedachtes als: ik ga nooit meer iemand vinden waar ik mee klik etc komen continue voorbij.
Dan ga ik op vaak tinder en word ik eigenlijk alleen maar verdrietiger. Merk dat ik nu echt vaak per dag zit te swipen en dat het me niets oplevert. Geen leuke matches, wel veel onrust.
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Even stoppen met de apps? Maar dan heb ik helemaaaal het gevoel alsof ik nergens nooit meer iemand ga ontmoeten. Toch doorswipen en âaccepterenâ dat t niet lukt?
Herkenbaar voor iemand?
Denk dat je het beter even kan verwijderen als het zoân invloed op je stemming en gedachten heeft. Ik herken me erin dat ik ook weinig leuks voorbij zie komen op die apps, maar ik trek daar nog niet dezelfde conclusies uit dat ik nooit meer een leuk iemand tegen zal komen. Wel dat het nu tijdens corona wat lastiger zal zijn en verder vind ik het zo ook wel goed.
Gewoon lekker op je eigen dingen focussen en even niet de bevestiging of goed voelen bij een ander zoeken, maar bij jezelf in de vorm van hobbyâs of je vrienden:) denk dat dat je veel beter doet dan een potentiĂ«le date/lover op dit moment
Ik kom net mijn apotheker tegen op happn en ik was toevallig een uurtje geleden nog aan zijn desk.
Ik heb het toen wel even verwijderd en pas weer geĂŻnstalleerd toen ik wat beter in mijn vel zat
Issie leuk?
Absoluut niet (mijn type).
Ik vind het zooooân afknapper als mensen stoer doen met een horloge. Dat boeit me echt geen ene tering, ik heb ook geen idee hoe duur zoiets is en hecht er ook zo weinig waarde aan. En zoveel mannen doen het!!!
Mm ja ik denk dat je gelijk hebt. En tegelijkertijd wil ik het zo graag 
Man man man. Iemand met wie ik een paar dagen wat over en weer app stuurt net nadat ik gisterenavond en vandaag niet meer reageerde of âwe nog contact gaan houdenâ of dat ik het te druk heb. Dus ik geef aan dat het inderdaad wat drukker is op het moment maar dat ik ook merk dat ons gesprek niet echt âlooptâ ofzo en dat het mijn inziens wat oppervlakkig blijft. Krijg ik meteen een uitbrander: âdus je wil niet afspreken, toont geen interessen en reageert amper, geen wonder dat je vrijgezel bentâ, en nog een zwaaiende hand emoticon.
Altijd leuk als iemands ware aard dan zo op popt.
LOL ok bye dan
Haha wow dan kun je altijd maar blij zijn hij dit tenminste zo vroeg heeft laten zien, scheelt weer verspilde tijd en moeite 
Wooow gelukkig heb je niet meer energie in hem gestoken zeg
Er hoeft maar één leuke man tussen te zitten! Kan natuurlijk een tijdje duren voor je die ene tegenkomt, maar meer heb je niet nodig, toch?
Ik heb ook een shitload aan mannen naar links geswiped en net de dag dat ik dacht fuck it, wat een waardeloze boel, ik verwijder tinder, had ik een match met de jongen waar ik nu een halfjaar mee samen ben.
Maar ik heb je verhaal ook een beetje meegekregen, en ik denk dat je je hier voorlopig vooral niet druk om moet maken, wat anderen hierboven ook al zeiden. Neem de tijd voor jezelf, je zult vanzelf weer iemand tegenkomen.
Ik had een redelijk leuke match, tijdje gepraat en toen toegevoegd op insta, maar haar instagebruik stoort me zo dat ik een beetje ben afgeknapt 
Extreem actief, met tig stories/reposts van allerlei accounts en op haar feed ~diepe~ captions bij alle fotoâs. Niet zo mijn ding haha
Het was haar voorstel, van mij hoeft het ook niet zo nodig. Ik doe niets met mijn social media, maar goed als zij mij volgt kan ik niet niet terugvolgen en de stories komen nu dus automatisch in mijn overzicht. Maar goed, ik heb van haar ook niets meer gehoord, dus misschien denkt zij wel hetzelfde over mijn inactieve insta
Ik ben echt een beetje klaar met al die date apps. De helft is echt niks.
Nu ben ik wel aan het praten met een jeugd scharrel (toen we 16 waren. De klik is er meteen trouwens.)Merk alleen dat ik mezelf ontzettend bescherm door wat ik mee bent gemaakt.
Bang om gekwetst te worden en of er wel goede jongens bestaan.
Maar iets drinken kan natuurlijk nooit kwaad.
Ik krijg altijd zo de kriebels van jongens die na 1 avond een paar berichtjes sturen de volgende ochtend het gesprek starten met âgoedemorgen, lekker geslapen?â Dan ben ik echt meteen klaar met die persoon