Tinderervaringen

Ik heb al sinds het begin van Tinder voor mij (2 jaar geleden) de vurige wens om te zien wat mijn mannelijke dates allemaal voorbij zien komen op Tinder. Maar al zou ik mijn profiel op 2 seksen zetten dan zie ik inderdaad alleen de lesbivrouwen terwijl ik juist de heterovrouwen wil zien. Ik wil weten wat mijn concurrentie is :sweat_smile:

Om deze reden zou ik het dus juist precies NIET willen zien, haha

6 likes

Ja jawel! Althans, ik heb nog nooit in mijn leven een filter ofzo gebruikt voor foto’s dus als k dan allemaal chicks zie met zo’n filter denk ik: nahh beter liken ze dan mijn profiel :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

ik ben even aan het swipen of ik nog mooie pareltjes tegenkom

oja @Jeg @lapzwans grapje ik keek zelf op de verkeerde app :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

ok meteen al: ondernemende en eigenwijze levensgenieter met een gezellige levensstijl.

?? wat zou dat nou inhouden

4 likes

Ik zat even m’n eigen bio te bekijken en eigenlijk zou die hier tussen passen haha. Wil hem niet precies plakken maar is zoiets als: mijn beroep that loves nature, rainy nights in, politics, philosophical discussions, endless reading and cinema’

Kots in m’n hart voor mezelf, ga even bezinnen op een minder cringy bio

16 likes

Waarom is ie in het Engels?

In mijn stad zijn ook redelijk wat expats en sta daar ook wel voor open

2 likes

Klinkt logisch ja

Kwam hem ook tegen. Wel een knappe jongen. Jammer :stuck_out_tongue:

hey geen latin types?? :sunglasses:

2 likes

Inner circle al geprobeerd?

1 like

Ooit geprobeerd aan te melden maar nooit door doe foto-ronde heen gekomen. Te lelijk denk ik hahaha

Is da echt?? Dan zouden alle mannen daar ook stomend heet moeten zijn, wat dus echt niet het geval is, sommige zijn werkelijk niet om aan te gluren. Maar vond het verder wel een ander slag volk. Minder ruis dan Tinder.

2 likes

Was het maar zo’n feest, helaas :joy:

7 likes

Misschien vanwege het feit dat idd niet iedereen wordt toegelaten. Beter zicht op achtergrond (het profiel dat je moet invullen), kreeg in z’n totaliteit de indruk dat het wat serieuzer was. En netter. Wellicht dat de lay-out en alles in zo’n app het geheel frisser doet lijken. Ik vond het overigens ook lastiger wel op IC tov Tinder (daar wil iedereen m erin hangen), maar als je eenmaal beet hebt op IC… :crazy_face:

3 likes

Ik zit nu weer op bumble. Ik heb de gewoonte om het aan te maken en dan snel weer te verwijderen omdat ik het toch allemaal niet zo durf haha.

Ik swipe mannen en vrouwen. Ik weet nog niet waar ik op val, nul ervaring, al ga ik steeds meer vermoeden dat ik een grote voorkeur voor vrouwen heb.

Natuurlijk krijg ik honderd keer meer swipes van mannen, maar die swipen volgens mij breinloos naar rechts. Nog niet echt een leuke man tegen gekomen, ze zien er allemaal een beetje hetzelfde uit en niet mijn type persoon. Als ik op een man zou vallen zou het meer een alternatief type zijn. Ook reageren ze een beetje dood terwijl op tinder ze weer een beetje te brutaal waren…

Maar de profielen van de vrouwen vind ik juist heel leuk (voor een groot deel), al maken ze me toch stiekem ook onzeker. Een aantal instagram-model achtige profielen waar ik niks mee heb, maar daarnaast ook gewoon leuke meiden met spontane foto’s, hele goede studie/baan, sociaal leventje… oofff.

Ik moet eens een keer goed doorzetten dan maar. Soms denk ik dat ik mezelf gewoon moet pushen en toch maar een date met een man te proberen (gewoon omdat dat me makkelijker en laagdrempeliger lijkt).

2 likes

Als iemand nog een uitnodiging voor de Inner Circle wil laat maar weten.

Het was volgens mij vooral de kwaliteit ban de foto. Dus pixelig. Daarna nooit meer geprobeerd

Ik hoorde trouwens in manmanman-de-podcast over Raja.
Voor degenen onder ons met veel volgers