Tinderervaringen

Ik vond inner circle echt teveel consultants/accountants/advocaten, en das echt niet mijn type

2 likes

Is dat andersom ook? Zitten er ook veel meisjes-advocaten en accountants?

Helemaal mijn type. Maar verwacht niet ooit toegelaten te worden daar :joy:

1 like

Ja vandaar ook mijn vraag hahaha

Geen idee wat de selectie criteria zijn, je hoeft er overigens echt geen model voor te zijn want zag ook echt meer dan genoeg doorsnee mannen. Wel weinig creatieve types (wat dus wel mijn ding is) dus volgens mij ze vooral heel erg gefocust op ~working professionals~ (je kan bijv ook inloggen via LinkedIn)

1 like

Alleen als je rechten, bedrijfskunde of geneeskunde studeert

2 likes

Ik woon niet in Nederland maar ben nu even hier, genieten om hier te Tinderen. Zo te zien hebben alle Nederlandse mannen gezelligheid, speciaalbier, series en op een terras mensen kijken als hobby en zijn ze op zoek naar een spontane meid. Oja en ze zijn zelf allemaal ondernemend.

11 likes

Haha vandaar. Door sommige mannen vroeg ik me echt af of er wel echt een selectie was. Maar dan is dat om deze reden.

Mij leverde IC nooit iets op, inderdaad vooral zakenmannen/~entrepreneurs~ en weinig alternatieve mannen waar ik op val.

2 likes

Ik denk altijd dat ik op alternatieve types val maar alle mannen met wie ik ooit een relatie heb gehad hebben bedrijfskunde/accountancy of een mbo/hbo versie daarvan gestudeerd en dragen polo’s. :sweat_smile:

4 likes

Ik vind Inner Circle vreselijk. Iedereen kan daar tegen je praten, ook als je geen match hebt. Ik kreeg steeds berichten van vieze oude mannen van 50+. Sorry hoor, maar we zijn niet voor niks geen match en ik had je dochter kunnen zijn, hoe komt dan in vredesnaam de gedachte in je op dat ik vast wel op een bericht van je zit te wachten?

2 likes

Ik vind dit een lastige vraag. Ik val niet op van die typische inner circle types die succesvol zijn in de commerciële sector als advocaat/bankier etc, maar echt alternatieve types heb ik ook weinig mee. Ik val meer op mannen die een maatschappelijk relevante carrière hebben, relaxt in het leven staan, en in hun privé leven net wat meer ‘alternatief’ zijn dan in hun werk. Maar bijvoorbeeld regelmatig blowen (associeer ik toch met alternatieve types) vind ik een afknapper.

8 likes

Was het een Sjoert?

Allebei…maar val over het algemeen wel op de wat verlegen jongens

1 like

Wat een domme Instagram, kunnen we ons hier even kwaad over maken alsjeblieft?? Power of FF

Ik herken je gevoel wel! Ik neig (op dit moment iig, het wisselt soms een beetje haha) meer naar vrouwen, maar ik merk dat ik ook onzeker word van de meiden die ik aantrekkelijk vind, omdat ik ze veel knapper vind dan ik mezelf vind. Ik vergelijk dan veel meer en met jongens kan dat natuurlijk minder omdat het niet te vergelijken is.

En ik val ook meer op minder mannelijke jongens, maar die kom ik ook weer minder snel tegen op tinder. Ik zie vooral de spierbundels en autoliefhebbers op tinder

1 like

Haha om en nabij, ben jij die tegengekomen dan?

Leuk dat je gaat, veel plezier! Hopelijk is het wat

1 like

superleuk juist, zo spontaan! Ik zag laatst in iemands bio ‘daten is weten’ en zo is het :wink:

1 like

Nee maar ik snap dat je die naam liever als Sjoerd ziet. Koert is dan weer wel zo en zou raar zijn als Koerd.

1 like

Is dit een aanmoediging? Ze gaat toch niet of lees ik het verkeerd met mijn siësta hoofd?