Oh echt, wat kut? Zou trouwens koppels eerder verwachten op een mannenprofiel, voor vrouwen die mannen zoeken. Of eigenlijk bij nader inzien daar ook niet, kan daar geen aparte categorie voor komen?
ohja walgelijk
ik kwam net ook weer een tinderpareltje tegen: âik kom uit een pedagogisch gezin, dus als je zelf pedagoge bent of pedagogisch medewerkster, heb je zeker een streepje voor!â
wtf is een pedagogisch gezin
ik neem aan dat hij bedoelt uit een gezin waarvan de ouders pedagoog zijn, maar echt deze omschrijving 
Ik ben voorlopig wel klaar met Tinder enzovoort. Sommige mannen !
Tijdje geleden vroeg er iemand of ik flesvoeding gaf of borstvoeding 
(Zoontje was toen nog onder de 1 jaar)
Of iemand zij ik hou wel van veel rondingen ? Als je kijkt op mijn fotoâs zie je dat ik ik vrij smal ben gebouwd 

Of iemand die toch maar niet meer wou praten want tja in tijden van Corona kun je toch niet afspreken. Waarom zit je dan op Tinder.
En op badoo zitten helemaal simpele zielen 
Ik had een match op bumble en complimenteerde zijn fotoâs en dan stuurde hij uit het niks âdit is mijn instagramâ terwijl het ook aan zijn account gekoppeld was Ă©n het in zân beschrijving stond. Werd me net wat te veel zelfpromotie
Bumble is dus echt mân heilige graal:") Vooral aan het begin kreeg ik zo veel (voor mij) knappe jongens te zien! Nu ben ik een beetje in de krochten beland van bumble, maar die vallen mee vergeleken met Tinder. En ik was nog wel van plan om ook verder te kijken dan mân standaard type, maar nu komen er allemaal donkerharige jongens met baardje voorbij en LIKELIKELIKELIKELIKE.
Maar verder herken ik me wel in je verhaal om een maatje te willen:( En ik mag dan wel mân types voorbij zien komen, het is me nog altijd niet gelukt om dat ene maatje te vinden.
Oh vreselijk. De zoekers naar de HBB (hot bi babe). In polyamorie ook wel âunicorn huntersâ genoemd: https://www.unicorns-r-us.com/
Deze site is zo goed
heb tinder weer âuitgespeeldâ, geen nieuwe mannen die aan mijn eisen voldoen. dus dat was dat 
had op zich een leuke man gematcht, stuurde vanmorgen âheyâ maar had nog niet geantwoord. kreeg ik rond 20u âhoe is hetâ. toch net gestuurd âgoed en met jou?â. krijg ik terug ânu ook goed dankjeâ en âwaarvandaanâ
hoe kansloos, heb er dan gelijk geen zin meer in dus ik ga de match zo opheffen
Ik snap mannen niet. Ik had laatst dus een perfecte date, we zijn naar het bos geweest, uit eten, en hij is blijven slapen. We hebben 12 uur achter elkaar gepraat en bij het weggaan vroeg ie of we elkaar weer zouden zien. Sindsdien alleen geappt en gefacetimed en ondertussen zijn we bijna 4 weken verder. Ik heb hem een keer uit gevraagd voor dezelfde avond, maar toen kon hij echt niet. En hij stelde geen alternatief voor en maakt ook geen plannen. Duidelijk geval âheâs just not that into youâ. Maar Ă©lke keer als ik stop met appen begint hij na een paar dagen weer
en het is prima als het een ONS blijft, maar wåårom vragen of we elkaar weer zien, hinten dat ie iets wel een keer voor me kan koken, etc. Mannen⊠
Ik ben niet heel bekend in âdie wereldâ, maar by default is het wel een ding dat een stel (hetero man en bi vrouw) op zoek zijn naar een bi vrouw die exclusief met hun wilt zijn. De stelletjes die âop avontuurâ willen, maar dan binnen de door hun gestelde kaders. Wat haaks staat op het hele idee van polyâŠ
Komt er geen concrete date uit of houdt ie dat echt af ? Als ie wel contact blijft zoeken lijkt het toch of ie maybe toch wel into you is 
Hij stelt niks voor. En ik heb hem eens last-minute uit gevraagd, toen kon hij niet, en hij kwam niet met een alternatief. Hij vraagt wel steeds op maandag hoe mijn weekend was, dan appen we doordeweeks, tot ik het idee heb dat ik meer praat dan hij, dan appen we een aantal dagen niet tot het weer weekend/maandag is. Zondag hebben we gefacetimed maar hadden we allebei al plannen voor die dag. Misschien moet ik hem duidelijker op een tweede date vragen, dan weet ik waar ik sta. Maar ik vind ook dat de bal een beetje bij hem ligt. Ik had hem bijvoorbeeld voor de eerste date gevraagd om af te spreken, én voor het avondeten betaald. Ik geloof niet dat hij dat heel erg op prijs stelde, want hij leek te balen en zei dat ie vond dat mannen dat moeten doen. Maar hij spreekt geen Nederlands dus ik had dat snel met de serveerster geregeld. Ik betaal namelijk graag zelf op de eerste date. Maar ik dacht toen: als hij daar traditioneler in is, dan ligt de bal nu bij hem. Volgens mij geniet hij ook wel van het single zijn, en dat maakt mij echt niet uit, maar daarom snap ik niet dat ie dan blijft appen als ie normaal meer van de ONS is 
Vandaag met een jongen afgesproken die ik ken van vroeger. Het was erg gezellig. Maar echt mijn gevoel ik weet het gewoon niet. Ik ben zo erg gekwetst dat ik mezelf enorm bescherm. Bang dat deze jongen niet bij me past doordat we toch best een ander leven hebben.
Lastig hoor daten naar 10 jaar een relatie te hebben gehad 
En toen ging ik van geen dates naar drie dates met verschillende jongens in hele korte tijd. Had dit eigenlijk niet van mezelf verwacht. Maar vind het wel heel leuk.
Ik tinder nu een beetje in mijn regio, maar daar lijken echt amper leuke jongens op te zitten waardoor ik het gevoel heb dat ik genoegen met minder moet nemen, maar dat wil ik helemaal niet. 
Ben echt even jaloers op mensen die in een grote stad kunnen tinderen.
Amsterdam is hier ook maar 30/40 km vandaan dus ik kan ook mij afstand hoger zetten, maar ben door corona een stuk luier geworden en wil gewoon niet meer lang reizen om te moeten daten
Zag net trouwens wel weer wat leuke jongens, maar geen match 
En weer twee keer âhome ownerâ
. Zelf eentje met de bio âik heb een baan, een auto en stuur geen dickpicsâ 
Mannen die vragen naar iets wat letterlijk in je bio staat blijf ik zo raar vinden, ik woon in Gent en matchte met een jongen die momenteel in Brussel zit. Toen hij dat te weten kwam (na het nog eens te vragen) reageerde hij teleurgesteld? Het is maar een half uur met de trein hoor 

Ik heb gisteren voor de 4de keer met mijn happn date afgesproken. Hele leuke gast. Voel me er chill bij. Hij heeft bijna de hele dag mijn rug gekriebeld. Voor de eerste keer seks gehad maar klein geschapen en hij was echt een Duracell konijn en ik weet nu niet of ik daar nu verder mee wil. Voelt zo oppervlakkig om het om die redenen af te kappen
ah nee joh! Een klik op dat gebiedt is echt belangrijk. Was het echt heel slecht of zou het met tips nog kunnen verbeteren tot een dikke voldoende?
In mijn ervaring is de eerste keer zelden goed, maar kan het daarna heel snel heel veel beter worden.