Ik zou nog een keer proberen en aanwijzingen geven, als het dan niet bevalt zou ik het afkappen đ€·
Vandaag zoân leuke date gehad. We gingen een drankje doen, maar zijn bijna zeven uur non-stop aan het kletsen geweest. En het liefste zie ik hem zo snel mogelijk nog een keer.
Mannen ik begrijp ze niet.
Vorige week wat afgesproken was zeker gezellig. Heb wel mijn twijfels die dag er na uitgesproken omdat ik het allemaal gewoon pittig vind en niet weet wat ik wil en of hij bij me past. (Hele heftige periode achter de rug na 10 jaar een relatie)
Toen had die dit weekend een feestje en daar ruzie met zijn ouders over gekregen. Krijg er weinig hoogte van maar meneer was het hele weekend slecht gehumeurd. Zelf nog gevraagd hoe het ging maar korte antwoorden. En nu is het stil. Aan de ene kant klopt het dat ik mijn twijfels heb uitgesproken maar als je ruzie hebt met je ouders hoef je toch niet zo tegen mij te doen
.
Van heel veel kletsen naar ineens niks. Heb nog paar dagen de moeite gedaan maar heb er geen zin meer in. En vorige week vertelde die nog dat die me echt leuk vond en zijn leven wel voor me kon veranderen (geen slechtte jongen trouwens maar gewoon veel in café en weinig thuis)
Wat ongemakkelijk. De date van mijn beste vriendin heeft mij een super like gegeven op Tinder. Ik heb er een paar maanden niet op gekeken, dus ik weet niet of hij het recent heeft gedaan of nog voor hun date periode. Al denk ik tijdens, want we begonnen ongeveer tegelijkertijd met daten en sindsdien heb ik niet meer gekeken.
Nu weet ik niet of het tegen haar moet zeggen. Ik ben sowieso niet heel enthousiast over hem hoe hij met haar omgaat, maar ik wil haar niet (misschien onnodig) kut laten voelen.
Ik heb dat ook een keer gehad alleen was ik degene die met die jongen aan het daten was. Ondertussen had hij mijn beste vriendin een superlike gegeven. Ben wel blij dat ze me dat verteld heeft destijds. Ben wel eerlijk dat het best kut voelde, maar zou het nog vervelender hebben gevonden als ik dit later alsnog gehoord zou hebben ofzo.
@pinkie @lapzwans Fijn jullie reacties! Morgen zie ik haar dus ik zal het bespreken. Voelt ook niet oké om het achter te houden.
Sookie will understand
Ik werd een beetje zuur van alle slechte gesprekken op Tinder met mannen zonder echte inhoud. Nu ben ik gematcht met een leraar Klassieke talen en ik heb dus twee jaar Gymnasium gedaan (vond het pittig saai en nutteloos), maar nu kan ik wel indruk maken met mijn kennis over âAeneas troianus estâ.
Indruk maken doe je toch juist alleen als mensen er minder vanaf weten? 
Klopt. Het is ook maar een grapje.
"Aeneas currit, fugit. Troia capta est. " Als de dag van gisteren XD. Succes met indruk maken
Na een paar jaar pauze opnieuw aan het Tinderen. Paar leuke gesprekjes die intussen via whatsapp verderlopen, maar het valt me op dat zij me nu allemaal (âallemaalâ, alle 3 ofzo
) unmatched hebben in de app zelf. Is dat een ding? Unmatchen nadat telefoonnummer in the pocket is of er een date gepland staat?
Maakt het overzichtelijker?
Het kan ook zijn dat ze Tinder hebben verwijderd, ze staan dan niet meer tussen je matches.
Ja, wie weet. Valt me echt op tov vorige tinderrondes vroeger. Wel pech voor mij want ik wou net nog wat fotoâs checken. Straks moet ik nog screenshots beginnen nemen en preventief een geheim tinderfotoarchief aanleggen 
Nee, helemaal niet stom. Ik ben ook zo 
Haha sorry vatte het iets te serieus op 
Helemaal niet erg! Ik ben zelf gewoon niet zo vaak serieus online. 
Het aanbod op bumble is nogal laag. Heb weer mijn account opgepakt na maanden, maar misschien moet ik een nieuwe maken? Kan ik mijn account verwijderen en weer met Facebook aanmelden? Of werkt dat niet zo?
Hoe snel geven jullie je nummer? Ik deed het een tijd geleden vrij snel, maar sinds ik mijn telefoon ook deels als werktel gebruik vind ik dat niet echt prettig meer.