Tinderervaringen

Omg ik heb zo’n date gehad. En het is een soort van bekende Nederlander (acteur). De heeele avond ging hij door over het heelal, Tesla’s in de ruimte etc. Hij heeft nu een eigen bedrijf in iets creatiefs.
Alleen niet emotioneel beschikbaar

2 likes

Tygo? :biggrin:

Hahaha nee kind-/jeugdacteur

Aaah ok haha. Dacht dat hij wellicht weer een forumlid gestrikt had :biggrin:

Ik las ‘een’ ipv ‘geen’ excuus @clairdelune

same nu kan ik niet slapen

1 like

Grrrr ik matchte met een jongen gesprek begon leuk meteen echt actief kletsen, begint hij over dat ie ‘neger lippen heeft maar daar moet ie mee oppassen nu’ dus ik vurig ranten over racisme en dat ik niet snap dat hij - notabene als geschiedenis docent - niet begrijpt dat het niet oké is. Begint ie over dat ‘Marokkanen een temperament hebben, dat zit wel in dat volk’ nou dus ik zei dat het niet oké was en dat dit gesprek ten einde was want IK ZOEK GEEN RACIST en toen zei ie … let op …
“Noem je mij nu serieus een racist?”

Motherfucker. Heb hem gerapporteerd én match opgeheven natuurlijk.

22 likes

Soms vraag ik me echt af uit welk hol tinderjongens komen. Ik kreeg gisteren een berichtje op insta van iemand, prima, gezellig, maar ik antwoordde niet meteen. Maar ja op insta zien ze dan dat je het hebt gelezen. Krijg ik gelijk een grote mond en ‘dan niet hé?’. Dus ik stuur nog terug van jaa sorry ik had het druk, krijg ik nog twee berichten terug van ‘Ik zie dat je online bent dus geen smoesjes verzinnen’

Hoe komen deze mannen hierbij? Zo asociaal zeg. En het zijn altijd super normale jongens op het eerste gezicht

4 likes

Ja, er lijken gewoon zo weinig normale jongens op te zitten?

Een vriendin werkt met mensen met een geestelijke beperking en zij vertelde dat die ook op tinder zitten en soms ook met "normale mensen op date gaan. Nu moet ik dus bij veel mannen daar aan denken :stuck_out_tongue:

14 likes

Ik zeg toch niet dat ze niet op tinder mogen? :wink: Alleen dat er allerlei mensen op zitten en dus ook mensen met een beperking waarmee je kunt matchen zonder dat je weet dat diegene een beperking heeft! Ik had daar nooit zo over nagedacht, maar ik match daar liever niet mee.
Als jij dat wel doet is toch prima!

18 likes

Nou mijn bumble date was echt verschrikkelijk, kreeg bijna ruzie met die gast en toen moesten we nog een halve fles wijn opdrinken :sweat_smile: echt, hoe meer ik date, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat er geen sane 32+ mannen meer over zijn, ik tref alleen maar emotionally unavailable, vermijdende of gewoon rare types die het online nog allemaal leuk weten te verbloemen. Man man man.

Ja echt he! We moeten maar wachten op de divorcees :sweat_smile: ik merk zelfs dat ik anders begin te denken over mannen met kinderen. Dat was eerst echt een no-go voor me, maar nu begin ik me af te vragen of die misschien minder commitment phobe zijn dan de overblijvers :woman_shrugging: al hangt dat natuurlijk ook weer compleet af van de omstandigheden waarin die kinderen verwekt zijn…het is wat, 30+ daten.

3 likes

Ja op tinder zit inderdaad geen filter en ik denk dat dat ook de kracht is van Tinder! Dat je met heel weinig info match met iemand en daardoor veel verschillende mensen kan ontmoeten!

1 like

Wat mij opviel is dat vrouwen vaker gezichtsfilters op hun foto’s gebruikten, en mannen eigenlijk nooit

Haha! Hij begon me eigenlijk na een halfuur gewoon best intens te beledigen (maar hij omschreef het gewoon als zijn soort humor, ‘beetje fokken’ (je bent bijna 35 he), maar hij bracht het bloedserieus). Dat ik een snob was, en best arrogant. En als ik dan vroeg van vind je dat echt? Waarom dan? Dan begreep ik volgens hem zijn humor niet en ging ik er te serieus op in. En hij hoorde wel vaker dat hij heel bot is en direct en soms een beetje als een klootzak overkomt maar hij zocht ook gewoon iemand die daar tegen kan en er om moet lachen, anders is het geen match. Dus ik zei ja dan is het idd geen match. Durf best van mezelf te zeggen dat ik een goede dosis zelfspot heb en gevoel voor humor, maar 20 min diep op een 1e date vond ik dit wel wat te veel van het goede.

Ik vroeg of hij op deze manier veel 2e dates scoorde. Zijn antwoord was nee, maar meer omdat hij zèlf alweer uitgekeken is. Okay, bye.

20 likes

oh ik alleen maar van lekkere 50+ -ers :+1:t6:
en niet eens zakenmannen
hurrrlak

2 likes

Ik kreeg als opening een heel verhaal met allemaal vragen. Nouja wel erg enthousiast, maar kan ook leuk zijn, dus ik had gewoon gereageerd.

Stuurt hij nu gelijk terug dat hij aan het rijden is en dus later reageert.

Vind dat echt een grote afknapper(auto rijden en je mobiel aanraken en daarnaast denken dat je moet aangeven dat je niet gelijk kan reageren), dus wil toch weer unmatchen):see_no_evil:

2 likes

Heb dat ook altijd, er staat nu dat ik 7 ongeopende gesprekken heb maar heb er precies 0

1 like

Ik moet altijd zo lachen als mensen “thinking” in hun rijtje hobbies hebben staan
Cycling, reading, cooking, thinking

:joy::joy:

4 likes

Mensen die “werk” en “eigen huisje” in hun bio hebben staan! Ik denk altijd dat dat de mensen zijn waarbij ene eigen huis al iets heel hoog haalbaar is(Oke voor ons millennial in een grote stad is dat nu ook zo :sweat_smile:)

8 likes