Ik werk in een kliniek en ik weet dat er cliënten op het terrein tinderdates hebben (omdat ze dus niet van het terrein afkomen). Ik geloof dat dat voor mij toch wel een nono zou zijn.
En waar spreken ze dan in af?
Ja echt geen idee, maar ik werk er nog niet zo lang en ben bijna elke dag verbaasd over mijn eigen naïviteit
Heb naar aanleiding van mensen hier ook bumble gedownload. Vind er meer leuke jongens opzitten dan op Tinder, maar heb ook al lang niet meer op Tinder gezeten. Nu praat ik op Snapchat met een jongen, maar ik knap al helemaal af. Soms stuurt ie een foto van zichzelf, en als ik dat geen foto terugstuur zegt ie: “hoop iedere keer dat ik ook een foto terugkrijg”. Of toen ik gisteren een aantal uur niet op m’n telefoon zat, had ik opeens een berichtje: “stillerd”. Ja sorry hoor, maar dan ben je mij kwijt.
Hij heeft wel een beetje aan babyface :’). Vind t trouwens ook altijd een afknapper als jongens vragen wat je mist in een relatie. Is dat een belangrijk gesprek wat je moet voeren ofzo?
Ik vind dat zo vervelend. Pleur op met je opdringerigheid.
Ik heb t hem net ff eerlijk verteld. Begint ie over dat ik alles weg gooi voor een foute opmerking. Alles?! Sinds wanneer spreken we van alles na twee dagen een beetje berichtjes uitwisselen. Ben blij dat ik het je eerlijk vertel. Maar hij vind dat ik zijn ‘fout’ moet vergeven. Oftewel, mijn gevoel was juist en dit is gewoon geen leuke jongen.
Oh ja, lekker afstand van nemen als dat beter voelt voor je!
Ik had laatst een match en hij is psycholoog. We hebben een super leuk gesprek gehad enzo, maar omdat ik in mijn afstudeerproject zit, gaf ik aan weinig tijd te hebben. Alleen bleef hij maar zeuren over afspreken, terwijl ik al aangaf dat ik dat niet wilde, want afstuderen gaat nu voor. Dat vond ik al niet zo heel chill. En op een gegeven moment had ik het over mijn werk als fotograaf en dat ik bezig was met fotobewerking. Toen ging meneer, die al eerder aangaf geen verstand te hebben van fotografie, mij even vertellen dat fotobewerking een slecht iets is en als een foto bewerkt is, is het geen foto meer… Nou raap me op. Toen zei ik iets over mansplaining, maar vervolgens was ik de boosdoener. En toen ik het contact wilde beëindigen werd het gewoon echt een ruzie. Ik ben zo verdomde klaar met mannen. Ik blijf de rest van m’n leven single volgens mij en ik vind het nu geeneens erg meer.
Wat een sukkel, die heeft duidelijk 0 kennis van fotografie. Vind het ook vrij ernstig dat zo’n type psycholoog is?
Ah, ja, allerlei types kunnen natuurlijk psychologie studeren he;) Myself included.
Maar psycholoog hoeft nog niet direct te betekenen therapeut (en anders kan het natuurlijk nog steeds een malloot zijn)
Haha goede omschrijving van dit type man. Ik krijg echt de kriebels van het woord ‘dames’. ‘Dames gaan voor’, enzo. Echt verschrikkelijk
Ik ben de laatste dagen weer wat actiever aan het Tinderen en ik verbaas me echt over sommige foto’s die mannen online zetten. Er zitten echt heel onflatteuze kiekjes bij soms. Of al die foto’s met kinderen en er dan uitgebreid bij vermelden ‘ze zijn niet van mij, echt alleen maar m’n nichtjes/neefjes, zelf nog geen kinderen!’ (waarom zet je ze dan online, daar hebben die kids toch ook niet om gevraagd). Of random foto’s van een bierglas/voetbal/vrachtwagen (wat voegt dat toe?).
En die stomme bio-tekstjes met die zogenaamde ratings (‘m’n toekomstige schoonmoeder zou me vijf sterren geven, m’n ex-vriendinnen ook!’) komen me ook echt de keel uit.
Huh haal ik he met iemand door elkaar, maar jij had toch een vriend? Of is het uit?
Maar wie wat een eikel zeg! Hij respecteerde je grenzen ook totaal niet
Ik swipe mensen weg als ze in hun bio hebben staan ‘ik woon zelfstandig’. Ik weet dat ze dan gewoon bedoelen dat ze niet meer bij hun ouders wonen, maar ik vind het echt klinken als begeleid wonen. Dat je zeg maar wel zonder je ouders ergens woont, maar ondertussen wel 24/7 begeleiding hebt
Het is nu zo’n 2 maanden uit. Hij bleek nogal een narcist te zijn en toxic
oh wow, wat fijn dat het uit is! Je berichtjes in het begin klonken erg leuk, maar blijkbaar was het dus niet altijd zo
In het begin was het ook erg leuk, maar na verloop van tijd kwamen er dingen bovendrijven helaas… Ik dacht alleen dat het me niet heel erg beïnvloedt had, maar nu ik weer met daten begonnen ben merk ik dat me meer verpest heeft dan ik dacht… Achja shit happens I guess
Ik heb steeds matches met mannen die verder weg wonen, terwijl ik mijn max afstand op 15 km heb staan. Ik snap niet hoe dat kan en ik vind het heel irritant. Als ik dan zeg dat ik geen interesse heb omdat ze zo ver weg wonen en dat ik mijn max afstand niet voor niets zo dichtbij heb staan gaan ze me proberen over te halen. Zooo irritant.
Omdat ze waarschijnlijk binnen die 15 km zaten toen ze je liketen.