Ik heel snel! Maar heb ook best vaak mensen moeten blokkeren, dus iets langer wachten is mijn advies.
Ik heb weleens vrouwen geswipet voor een vriend en wat bij mij mannen met vissen zijn, zijn bij hem vrouwen met wijntjes
Als er teveel tijd tussen de eerste en tweede date zit, vind ik het altijd lastig om het gevoel dat ik had tijdens een date op te halen. Het word dan veel meer een vlak gevoel. Hebben jullie daar tips voor?
Ik heb dat sowieso als ik een date niet heel vaak zie. Het enige wat bij mij helpt om elkaar vaker te zien
Dit heb ik ook. Maar ik had gister met mijn date van 5 weken geleden afgesproken. Was weer heel gezellig en ben ook blijven slapen. Ik zou haast zeggen dat het gezelliger was dan de vorige keer. Lange tijd tussen de dates had nu dus uiteindelijk weinig invloed, maar het voelt wel meer casual en minder als âdaten voor een relatieâ.
Ik wilde tegen middernacht weggaan, omdat we allebei weer moesten werken. Waarop hij helemaal verbaasd was en zei dat ie ervan uit was gegaan dat ik zou blijven slapen. Ook omdat het regende en ondertussen donker was. Maar ik hoop wel dat het nu niet weer 5 weken duurt voor we elkaar weer zien, want ik kan nog steeds geen hoogte krijgen van zijn intenties.
wat een misselijke vlerk. Beter krijgt ie de eeuwige jeuk met te korte armen (dat iets anders ook te kort is blijkt uit zijn eerdere uitspraken)
âpapa van kleinen meidâ
Geen probleem dat hij een dochter heeft, maar kleinen?
woedend word ik hiervan!! hahah alles bij elkaar zou ik zoân vent gewoon ontmatchen
Ik heb/had sinds afgelopen weekend een super leuke match op Bumble en zijn overgegaan op Whatsapp maar hij vraagt zooooveel en appt zo snel terug, knap daar een beetje op af. Zo heb je toch niks meer te bespreken op een date? Nu is hij ook nog ziek dus een date zit er voorlopig toch niet in.
Waarschijnlijk vindt hij mij nu ongeĂŻnteresseerd omdat ik te langzaam reageer en weinig vragen stel.
Nee ik vind het ook irritant om jouw reden, en ik wil geen druk voelen om te âmoetenâ reageren.
Maar ik ben altijd bang geen gespreksstof te hebben haha, ook al is het tot nu toe altijd gewoon goed gegaan. Ik weet niet waar die angst vandaan komt. Hou er gewoon niet zo van om hele gesprekken te moeten voeren via de app. Bij mijn vorige date ging het super relaxed, dat mis ik (en hem, dus ik moet ook helemaal niet daten)
Ik vind dat geapp de hele dag ook niks. Ik gebruikte tinder altijd het liefst het zelfde als wanneer je iemand in de supermarkt of de club zou ontmoeten. Het eerste contact via de app maar daarna zsm daten om te kijken of het echt wat is. Ik vond dat geapp altijd echt saai en zonde van mijn tijd als het in het echt dan niet bijkt te klikken en inderdaad zoân inbreuk op je dag. Ik had dan alleen wel soms dat mannen dat niet wilden. Dan wilden ze âelkaar eerst beter leren kennen via de appâ.
Ik app maximaal twee dagen met iemand en heb 1 keer gehad dat de man zei: ânee, ik blijf liever nog appenâ. Maar ik open Happn ook maar sporadisch, dus dan bloed het vaak dood.
EDIT: en die twee dagen absoluut niet de hele tijd!
Ja eventjes appen is natuurlijk wel prima maar ik had zo vaak dat iemand in het echt zooo anders overkomt. Dan vind ik het vervelend om elkaar drie weken te leren kennen, omdat ik het idee heb dat je elkaar toch niet goed leert kennen via de chat.
Gisteren een tweede date gehad. Viel een beetje tegen misschien. Het was heel gezellig, maar had er misschien meer van verwacht. Hij flirtte niet echt met mij. Ik wil het nog wel een kans geven voor een derde date, maar dat moet dan wel vanuit hem komen.
Ik heb net Tinder gedownload, maar wat zet je in je bio enzo? Voel me echt zoân n00b, maar al lang niet meer gedate. Relatie verbroken na tien jaar en en nu wil ik wel wat Tinderen of wat. Alleen loop nu al vast hahaha
.
Bij een gesprek ga ik altijd als eerst in op iemand zân bio dus vind ik het echt heel irritant als er niks in staat. Er is wel nog maar 1 iemand ofzo geweest die daadwerkelijk heeft gevraagd naar wat er bij mij in mân bio stond terwijl ik dat net de perfecte kans vind haha
Ik heb nu al enkele keren gehad dat ik match met iemand en dat diegene dan letterlijk direct de match weer verbreekt, waarom doen mensen dit?
Dit doe ik ook wel eens! Als ik aan het swipen ben swipe ik soms twijfelgevallen ook naar rechts, maar als ik diegene dan nog een keer bekijk kom ik tot de conclusie dat ik hem toch niet leuk vind
Ahaha ik heb ook twee hele expliciete gehad, één keer iets van âlooking for a guy who lets me fuck his assâ en later een keer âjust wanna see a pretty boy wearing my pantiesâ. Dat was oprecht waar ik naar op zoek was dus ik dacht, laat ik daar maar gewoon duidelijk over zijn
De reacties waren heel wisselend trouwens, soms dachten jongens dat ik maar een beetje zat te fucken.
Is ook lastig! Ik heb heel saai gewoon dingen benoemd die ik leuk vind om te doen/wat belangrijk is in mn leven.
Wil iemand een uitnodiging voor inner circle? Ik had mân account verwijderd maar uit verveling heb ik er weer één, maar ik moet eerst 2 mensen uitnodigen.