Tinderervaringen

Maar ik krijg ook steeds aanbod van mannen met zo’n verre afstand, stom dat tinder dat er niet uitfiltert

Meestal als de afstand hoger is dan hoe je het hebt ingesteld, wilt het zeggen dat zij jou al geliket hebben. Daardoor kom je ze nog tegen :blush:

Edit: besef nu pas dat dat ook is wat @Alpacamybags bedoelt dus beetje dubbelpost :stuck_out_tongue:

1 like

Knapste mannen wonen in Amsterdam? Merk ik helaas niets van, heb vaker matchen van verder weg, dan dichtbij in Amsterdam. Terwijl het inderdaad zo simpel klinkt.

Ik ben zo dom geweest. Denk dat mijn relatie uit is, maar dat is alleen nog niet uitgesproken. Heb echt een vreselijk gebroken hart en dacht dat even rondkijken op Tinder wel een geruststelling zou zijn, zoiets van genoeg vissen in de zee en geen hand vol maar een land vol. Maar echt, als dit de markt is waar ik me op moet gaan begeven straks ooit?!? Heb mijn vriend leren kennen op werk en voelde als zo’n romantisch verhaal en fijn enzo en nu ik tinder gezien heb ben ik alleen maar nog verdrietiger. Geen idee ook waarom ik dacht dat dit geruststellend zou gaan zijn. Denk omdat ik geen enkele leuke vrijgezelle kerel ken en wilde zien dat die er heus nog wel zijn en ik echt nog wel ooit een nieuwe ‘ware liefde’ tegen kom. Maar tegenovergestelde is gebeurd :+1:t3:

Ah nee wat naar voor je :frowning: Ik had je verhaal een beetje meegekregen hier, kan me voorstellen dat het zo’n moeilijke situatie is. In ieder geval heel veel sterkte gewenst!
Enne; kleine tip, tinder is nooit een baken van troost! (vind ik) – even toevoegen; het break-up topic heeft mij wel heel erg geholpen

1 like

Godver het is niet voor mij bedoeld maar zit nu wel te janken. Moest dit echt lezen.

2 likes

Ik merk dus dat ik me sinds het eindigde met mijn vorige date heel eenzaam voel, gedachtes als: ik ga nooit meer iemand vinden waar ik mee klik etc komen continue voorbij.
Dan ga ik op vaak tinder en word ik eigenlijk alleen maar verdrietiger. Merk dat ik nu echt vaak per dag zit te swipen en dat het me niets oplevert. Geen leuke matches, wel veel onrust.
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Even stoppen met de apps? Maar dan heb ik helemaaaal het gevoel alsof ik nergens nooit meer iemand ga ontmoeten. Toch doorswipen en ‘accepteren’ dat t niet lukt?
Herkenbaar voor iemand?

1 like

Denk dat je het beter even kan verwijderen als het zo’n invloed op je stemming en gedachten heeft. Ik herken me erin dat ik ook weinig leuks voorbij zie komen op die apps, maar ik trek daar nog niet dezelfde conclusies uit dat ik nooit meer een leuk iemand tegen zal komen. Wel dat het nu tijdens corona wat lastiger zal zijn en verder vind ik het zo ook wel goed.

Gewoon lekker op je eigen dingen focussen en even niet de bevestiging of goed voelen bij een ander zoeken, maar bij jezelf in de vorm van hobby’s of je vrienden:) denk dat dat je veel beter doet dan een potentiële date/lover op dit moment

4 likes

Ik kom net mijn apotheker tegen op happn en ik was toevallig een uurtje geleden nog aan zijn desk.

19 likes

Ik heb het toen wel even verwijderd en pas weer geïnstalleerd toen ik wat beter in mijn vel zat

1 like

Issie leuk?

Absoluut niet (mijn type).

Ik zou dan echt nieuwsgierig zijn of hij mij wel geliket heeft haha, lekker egotrippen

3 likes

Ik vind het zoooo’n afknapper als mensen stoer doen met een horloge. Dat boeit me echt geen ene tering, ik heb ook geen idee hoe duur zoiets is en hecht er ook zo weinig waarde aan. En zoveel mannen doen het!!!

2 likes

Nou ik zal je een 3e optie geven: ‘omg ik durf niet te liken, straks zijn we een match en word het fucking awkward, denkt ze dat ik stapel verliefd op d’r ben’

Dat was in ieder geval mijn gedachteproces als ik links swipete op een (lekkere) collega

21 likes

Mm ja ik denk dat je gelijk hebt. En tegelijkertijd wil ik het zo graag :frowning:

Man man man. Iemand met wie ik een paar dagen wat over en weer app stuurt net nadat ik gisterenavond en vandaag niet meer reageerde of “we nog contact gaan houden” of dat ik het te druk heb. Dus ik geef aan dat het inderdaad wat drukker is op het moment maar dat ik ook merk dat ons gesprek niet echt “loopt” ofzo en dat het mijn inziens wat oppervlakkig blijft. Krijg ik meteen een uitbrander: “dus je wil niet afspreken, toont geen interessen en reageert amper, geen wonder dat je vrijgezel bent”, en nog een zwaaiende hand emoticon.
Altijd leuk als iemands ware aard dan zo op popt.

17 likes

LOL ok bye dan

5 likes

Jezus man, sommige mensen zijn zo vreemd
Imagine hoe het is als je je onzekerheid niet kan uiten en altijd moet externaliseren.

2 likes

Haha wow dan kun je altijd maar blij zijn hij dit tenminste zo vroeg heeft laten zien, scheelt weer verspilde tijd en moeite :smile:

2 likes