Tinderervaringen

ASAP je account verwijderen? Of er geen big deal van maken en zeggen oeps foutje!

Als je nog niet uit de kast wilt komen kun je ook zeggen dat je pedongeluk allebij de genders had aanstaan

Net vroeg een man aan me “mag ik weten wanneer je jarig bent voor de astrologie”

That’s a first :joy:

1 like

Hij wil zeker weten of je maagd bent.

11 likes

Mijn account wordt nu ook gecontroleerd!

1 like

Haha nee hij zei oprecht dat het supergoed overeen kwam met zijn ex, en toen ik hem vroeg waarom hij denkt dat sterren invloed kunnen hebben op persoonlijkheid zei hij dat hij dat ook niet echt wist

1 like

Haha jij bent ooj te sexy! Denk dat het een ding is dat als mannen hun zin niet krijgen ze je rapporteren.

1 like

Zijn dat niet de mooie/extreem uitvergrote versies van de man/type die jij wel naar rechts swipet? Want bij mij zagen die top picks er heel anders uit. Ook wel modellerige foto’s, maar juist mannen met een donkere huidskleur :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha oke, er is nog hoop dus.

1 like

Haha dat is sowieso wel een dingetje, ik heb grote borsten en daar komen veel opmerkingen over

2 likes

‘Congratz met deze toffe match!’

Heb ik hier een bescheiden influencer te pakken?

7 likes

Zegt een match dat zelf?

1 like

Echt? In het begin echt? Wat rude. Of wat vind je er zelf van?

Oprecht hoor, je moet ze nooit op hun pikkie trappen natuurlijk :ghost:

1 like

Sowieso al minpunten voor de spelling met -z :joy:

5 likes

Ja of juist wel… zulke verzoeken heb ik ook wel eens gehad. Tinder is echt de hell op aarde hahaha

1 like

Haha ja ik heb ook nog wel ergens wat pareltjes van vroeger

Maar echt te beschamend voor die personen, zelf ga ik er vooral stuk om

1 like

Haha ja…

Als je hem leuk vindt en hem graag wil ontmoeten dan zou ik me daar niet door laten tegenhouden. Zelfs al date je iemand van je eigen leeftijd dan kunnen mensen nog vinden dat je niet bij elkaar past. Schijt hebben aan wat andere mensen mogelijk vinden. Als jij je age range op 40 zet dan is het leeftijdsverschil voor jou niet onoverkomelijk en daar draait het uiteindelijk om.

3 likes

Mijn age range stond altijd op 10 jaar erbij opgeteld als maximum, was toen 25 dus tot 35. Maar heb toen ook een tijdje gescharreld met een man van 37 en hij voelde in veel opzichten veel jonger dan die leeftijd (nog veel uitgaan, geen behoefte aan vastigheid zoals bijvoorbeeld door een huis te kopen, wel een heel goede baan maar vaak wel aan het twijfelen daarover etc.).
En mijn ouders schelen 13 jaar maar hebben er nooit uit gezien als een man met een jonger meisje (en zijn inmiddels 30 jaar samen). Het ligt zo aan de combinatie van personen denk ik, hoe het voelt en hoe het eruit ziet, zou me er niet te druk om maken vanwege het ‘idee’.

2 likes