Wooow gelukkig heb je niet meer energie in hem gestoken zeg
Er hoeft maar één leuke man tussen te zitten! Kan natuurlijk een tijdje duren voor je die ene tegenkomt, maar meer heb je niet nodig, toch? Ik heb ook een shitload aan mannen naar links geswiped en net de dag dat ik dacht fuck it, wat een waardeloze boel, ik verwijder tinder, had ik een match met de jongen waar ik nu een halfjaar mee samen ben.
Maar ik heb je verhaal ook een beetje meegekregen, en ik denk dat je je hier voorlopig vooral niet druk om moet maken, wat anderen hierboven ook al zeiden. Neem de tijd voor jezelf, je zult vanzelf weer iemand tegenkomen.
Ik had een redelijk leuke match, tijdje gepraat en toen toegevoegd op insta, maar haar instagebruik stoort me zo dat ik een beetje ben afgeknapt
Wat doet ze dan?
Extreem actief, met tig stories/reposts van allerlei accounts en op haar feed ~diepe~ captions bij alle fotoâs. Niet zo mijn ding haha
Ben het wel eens met @Pantalones. Ik snap wel beetje het gevoel, ik zou dat denk ik ook hebben met online dating. Maar iemands persona op social media is natuurlijk vaak ânepâ. Ikzelf heb ook zoveel cringy shit op social media gegooid (toen ik het nog had) en vind mezelf toch best leuk nog haha
Het was haar voorstel, van mij hoeft het ook niet zo nodig. Ik doe niets met mijn social media, maar goed als zij mij volgt kan ik niet niet terugvolgen en de stories komen nu dus automatisch in mijn overzicht. Maar goed, ik heb van haar ook niets meer gehoord, dus misschien denkt zij wel hetzelfde over mijn inactieve insta
Ik ben echt een beetje klaar met al die date apps. De helft is echt niks.
Nu ben ik wel aan het praten met een jeugd scharrel (toen we 16 waren. De klik is er meteen trouwens.)Merk alleen dat ik mezelf ontzettend bescherm door wat ik mee bent gemaakt.
Bang om gekwetst te worden en of er wel goede jongens bestaan.
Maar iets drinken kan natuurlijk nooit kwaad.
Als je op meisjes swipet is echt 25% koppels (vind dat zoiets neerbuigends hebben, (les)bi vrouwen zitten daar niet in jouw seksuele fantasie te vervullen) of zelfs mannen. Echt wat gaat er door het hoofd van die gasten? Oh ik geil op vrouwen die op vrouwen vallen dus ik ga daar lekker op swipen en er eentje turnen ofzo? Snap daar echt niks van.
Ik krijg altijd zo de kriebels van jongens die na 1 avond een paar berichtjes sturen de volgende ochtend het gesprek starten met âgoedemorgen, lekker geslapen?â Dan ben ik echt meteen klaar met die persoon
Oh echt, wat kut? Zou trouwens koppels eerder verwachten op een mannenprofiel, voor vrouwen die mannen zoeken. Of eigenlijk bij nader inzien daar ook niet, kan daar geen aparte categorie voor komen?
ohja walgelijk
ik kwam net ook weer een tinderpareltje tegen: âik kom uit een pedagogisch gezin, dus als je zelf pedagoge bent of pedagogisch medewerkster, heb je zeker een streepje voor!â
wtf is een pedagogisch gezin ik neem aan dat hij bedoelt uit een gezin waarvan de ouders pedagoog zijn, maar echt deze omschrijving
Ik ben voorlopig wel klaar met Tinder enzovoort. Sommige mannen !
Tijdje geleden vroeg er iemand of ik flesvoeding gaf of borstvoeding
(Zoontje was toen nog onder de 1 jaar)
Of iemand zij ik hou wel van veel rondingen ? Als je kijkt op mijn fotoâs zie je dat ik ik vrij smal ben gebouwd
Of iemand die toch maar niet meer wou praten want tja in tijden van Corona kun je toch niet afspreken. Waarom zit je dan op Tinder.
En op badoo zitten helemaal simpele zielen
Ik had een match op bumble en complimenteerde zijn fotoâs en dan stuurde hij uit het niks âdit is mijn instagramâ terwijl het ook aan zijn account gekoppeld was Ă©n het in zân beschrijving stond. Werd me net wat te veel zelfpromotie
Bumble is dus echt mân heilige graal:") Vooral aan het begin kreeg ik zo veel (voor mij) knappe jongens te zien! Nu ben ik een beetje in de krochten beland van bumble, maar die vallen mee vergeleken met Tinder. En ik was nog wel van plan om ook verder te kijken dan mân standaard type, maar nu komen er allemaal donkerharige jongens met baardje voorbij en LIKELIKELIKELIKELIKE.
Maar verder herken ik me wel in je verhaal om een maatje te willen:( En ik mag dan wel mân types voorbij zien komen, het is me nog altijd niet gelukt om dat ene maatje te vinden.
Oh vreselijk. De zoekers naar de HBB (hot bi babe). In polyamorie ook wel âunicorn huntersâ genoemd: https://www.unicorns-r-us.com/
Deze site is zo goed
Haha die site! Ik ga stuk
heb tinder weer âuitgespeeldâ, geen nieuwe mannen die aan mijn eisen voldoen. dus dat was dat
had op zich een leuke man gematcht, stuurde vanmorgen âheyâ maar had nog niet geantwoord. kreeg ik rond 20u âhoe is hetâ. toch net gestuurd âgoed en met jou?â. krijg ik terug ânu ook goed dankjeâ en âwaarvandaanâ hoe kansloos, heb er dan gelijk geen zin meer in dus ik ga de match zo opheffen
Ik snap mannen niet. Ik had laatst dus een perfecte date, we zijn naar het bos geweest, uit eten, en hij is blijven slapen. We hebben 12 uur achter elkaar gepraat en bij het weggaan vroeg ie of we elkaar weer zouden zien. Sindsdien alleen geappt en gefacetimed en ondertussen zijn we bijna 4 weken verder. Ik heb hem een keer uit gevraagd voor dezelfde avond, maar toen kon hij echt niet. En hij stelde geen alternatief voor en maakt ook geen plannen. Duidelijk geval âheâs just not that into youâ. Maar Ă©lke keer als ik stop met appen begint hij na een paar dagen weer en het is prima als het een ONS blijft, maar wĂĄĂĄrom vragen of we elkaar weer zien, hinten dat ie iets wel een keer voor me kan koken, etc. MannenâŠ