Ik ben niet heel bekend in “die wereld”, maar by default is het wel een ding dat een stel (hetero man en bi vrouw) op zoek zijn naar een bi vrouw die exclusief met hun wilt zijn. De stelletjes die “op avontuur” willen, maar dan binnen de door hun gestelde kaders. Wat haaks staat op het hele idee van poly…
Komt er geen concrete date uit of houdt ie dat echt af ? Als ie wel contact blijft zoeken lijkt het toch of ie maybe toch wel into you is
Hij stelt niks voor. En ik heb hem eens last-minute uit gevraagd, toen kon hij niet, en hij kwam niet met een alternatief. Hij vraagt wel steeds op maandag hoe mijn weekend was, dan appen we doordeweeks, tot ik het idee heb dat ik meer praat dan hij, dan appen we een aantal dagen niet tot het weer weekend/maandag is. Zondag hebben we gefacetimed maar hadden we allebei al plannen voor die dag. Misschien moet ik hem duidelijker op een tweede date vragen, dan weet ik waar ik sta. Maar ik vind ook dat de bal een beetje bij hem ligt. Ik had hem bijvoorbeeld voor de eerste date gevraagd om af te spreken, én voor het avondeten betaald. Ik geloof niet dat hij dat heel erg op prijs stelde, want hij leek te balen en zei dat ie vond dat mannen dat moeten doen. Maar hij spreekt geen Nederlands dus ik had dat snel met de serveerster geregeld. Ik betaal namelijk graag zelf op de eerste date. Maar ik dacht toen: als hij daar traditioneler in is, dan ligt de bal nu bij hem. Volgens mij geniet hij ook wel van het single zijn, en dat maakt mij echt niet uit, maar daarom snap ik niet dat ie dan blijft appen als ie normaal meer van de ONS is
Vandaag met een jongen afgesproken die ik ken van vroeger. Het was erg gezellig. Maar echt mijn gevoel ik weet het gewoon niet. Ik ben zo erg gekwetst dat ik mezelf enorm bescherm. Bang dat deze jongen niet bij me past doordat we toch best een ander leven hebben.
Lastig hoor daten naar 10 jaar een relatie te hebben gehad
En toen ging ik van geen dates naar drie dates met verschillende jongens in hele korte tijd. Had dit eigenlijk niet van mezelf verwacht. Maar vind het wel heel leuk.
Ik tinder nu een beetje in mijn regio, maar daar lijken echt amper leuke jongens op te zitten waardoor ik het gevoel heb dat ik genoegen met minder moet nemen, maar dat wil ik helemaal niet.
Ben echt even jaloers op mensen die in een grote stad kunnen tinderen.
Als je tinder gold zou nemen kun je je locatie naar een grote stad zetten.
Ik had nu afgelopen maand tinder gold genomen voor het eerst omdat ik dacht dat ik dating eens wat serieuzer aan moest pakken als ik wilde slagen (fail), maar vind het wel handig dat je kan zien wie jou geliket heeft. Dan kan je snel zien of er wat tussen zit.
Amsterdam is hier ook maar 30/40 km vandaan dus ik kan ook mij afstand hoger zetten, maar ben door corona een stuk luier geworden en wil gewoon niet meer lang reizen om te moeten daten
Zag net trouwens wel weer wat leuke jongens, maar geen match
En weer twee keer “home owner” . Zelf eentje met de bio “ik heb een baan, een auto en stuur geen dickpics”
Gefeliciteerd, you’re doing the bare minimum.
Mannen
Mannen die vragen naar iets wat letterlijk in je bio staat blijf ik zo raar vinden, ik woon in Gent en matchte met een jongen die momenteel in Brussel zit. Toen hij dat te weten kwam (na het nog eens te vragen) reageerde hij teleurgesteld? Het is maar een half uur met de trein hoor
Ik heb gisteren voor de 4de keer met mijn happn date afgesproken. Hele leuke gast. Voel me er chill bij. Hij heeft bijna de hele dag mijn rug gekriebeld. Voor de eerste keer seks gehad maar klein geschapen en hij was echt een Duracell konijn en ik weet nu niet of ik daar nu verder mee wil. Voelt zo oppervlakkig om het om die redenen af te kappen
ah nee joh! Een klik op dat gebiedt is echt belangrijk. Was het echt heel slecht of zou het met tips nog kunnen verbeteren tot een dikke voldoende?
In mijn ervaring is de eerste keer zelden goed, maar kan het daarna heel snel heel veel beter worden.
Ik zou nog een keer proberen en aanwijzingen geven, als het dan niet bevalt zou ik het afkappen 🤷
Vandaag zo’n leuke date gehad. We gingen een drankje doen, maar zijn bijna zeven uur non-stop aan het kletsen geweest. En het liefste zie ik hem zo snel mogelijk nog een keer.
Mannen ik begrijp ze niet.
Vorige week wat afgesproken was zeker gezellig. Heb wel mijn twijfels die dag er na uitgesproken omdat ik het allemaal gewoon pittig vind en niet weet wat ik wil en of hij bij me past. (Hele heftige periode achter de rug na 10 jaar een relatie)
Toen had die dit weekend een feestje en daar ruzie met zijn ouders over gekregen. Krijg er weinig hoogte van maar meneer was het hele weekend slecht gehumeurd. Zelf nog gevraagd hoe het ging maar korte antwoorden. En nu is het stil. Aan de ene kant klopt het dat ik mijn twijfels heb uitgesproken maar als je ruzie hebt met je ouders hoef je toch niet zo tegen mij te doen .
Van heel veel kletsen naar ineens niks. Heb nog paar dagen de moeite gedaan maar heb er geen zin meer in. En vorige week vertelde die nog dat die me echt leuk vond en zijn leven wel voor me kon veranderen (geen slechtte jongen trouwens maar gewoon veel in café en weinig thuis)
Wat ongemakkelijk. De date van mijn beste vriendin heeft mij een super like gegeven op Tinder. Ik heb er een paar maanden niet op gekeken, dus ik weet niet of hij het recent heeft gedaan of nog voor hun date periode. Al denk ik tijdens, want we begonnen ongeveer tegelijkertijd met daten en sindsdien heb ik niet meer gekeken.
Nu weet ik niet of het tegen haar moet zeggen. Ik ben sowieso niet heel enthousiast over hem hoe hij met haar omgaat, maar ik wil haar niet (misschien onnodig) kut laten voelen.
Ik zou dit als vriendin wel willen weten denk ik…
Ik heb dat ook een keer gehad alleen was ik degene die met die jongen aan het daten was. Ondertussen had hij mijn beste vriendin een superlike gegeven. Ben wel blij dat ze me dat verteld heeft destijds. Ben wel eerlijk dat het best kut voelde, maar zou het nog vervelender hebben gevonden als ik dit later alsnog gehoord zou hebben ofzo.