Tinderervaringen

Sookie will understand

6 likes

Ik werd een beetje zuur van alle slechte gesprekken op Tinder met mannen zonder echte inhoud. Nu ben ik gematcht met een leraar Klassieke talen en ik heb dus twee jaar Gymnasium gedaan (vond het pittig saai en nutteloos), maar nu kan ik wel indruk maken met mijn kennis over ā€˜Aeneas troianus est’.

8 likes

Indruk maken doe je toch juist alleen als mensen er minder vanaf weten? :joy:

2 likes

Klopt. Het is ook maar een grapje.

2 likes

"Aeneas currit, fugit. Troia capta est. " Als de dag van gisteren XD. Succes met indruk maken

4 likes

Na een paar jaar pauze opnieuw aan het Tinderen. Paar leuke gesprekjes die intussen via whatsapp verderlopen, maar het valt me op dat zij me nu allemaal (ā€˜allemaal’, alle 3 ofzo :joy:) unmatched hebben in de app zelf. Is dat een ding? Unmatchen nadat telefoonnummer in the pocket is of er een date gepland staat?

Maakt het overzichtelijker?

1 like

Het kan ook zijn dat ze Tinder hebben verwijderd, ze staan dan niet meer tussen je matches.

1 like

Ja, wie weet. Valt me echt op tov vorige tinderrondes vroeger. Wel pech voor mij want ik wou net nog wat foto’s checken. Straks moet ik nog screenshots beginnen nemen en preventief een geheim tinderfotoarchief aanleggen :woman_facepalming:

1 like

Nee, helemaal niet stom. Ik ben ook zo :see_no_evil:

1 like

Haha sorry vatte het iets te serieus op :see_no_evil:

1 like

Helemaal niet erg! Ik ben zelf gewoon niet zo vaak serieus online. :smile:

Het aanbod op bumble is nogal laag. Heb weer mijn account opgepakt na maanden, maar misschien moet ik een nieuwe maken? Kan ik mijn account verwijderen en weer met Facebook aanmelden? Of werkt dat niet zo?

Hoe snel geven jullie je nummer? Ik deed het een tijd geleden vrij snel, maar sinds ik mijn telefoon ook deels als werktel gebruik vind ik dat niet echt prettig meer.

1 like

Ik heel snel! Maar heb ook best vaak mensen moeten blokkeren, dus iets langer wachten is mijn advies.

2 likes

In Nederland heet ze Kelly, is ze een gemini die niet houdt van scorpio’s, houdt ze van dansen en drankjes doen en houdt ze van avontuur.

10 likes

Ik heb weleens vrouwen geswipet voor een vriend en wat bij mij mannen met vissen zijn, zijn bij hem vrouwen met wijntjes

3 likes

Als er teveel tijd tussen de eerste en tweede date zit, vind ik het altijd lastig om het gevoel dat ik had tijdens een date op te halen. Het word dan veel meer een vlak gevoel. Hebben jullie daar tips voor?

1 like

Ik heb dat sowieso als ik een date niet heel vaak zie. Het enige wat bij mij helpt om elkaar vaker te zien

1 like

Dit heb ik ook. Maar ik had gister met mijn date van 5 weken geleden afgesproken. Was weer heel gezellig en ben ook blijven slapen. Ik zou haast zeggen dat het gezelliger was dan de vorige keer. Lange tijd tussen de dates had nu dus uiteindelijk weinig invloed, maar het voelt wel meer casual en minder als ā€˜daten voor een relatie’.

Ik wilde tegen middernacht weggaan, omdat we allebei weer moesten werken. Waarop hij helemaal verbaasd was en zei dat ie ervan uit was gegaan dat ik zou blijven slapen. Ook omdat het regende en ondertussen donker was. Maar ik hoop wel dat het nu niet weer 5 weken duurt voor we elkaar weer zien, want ik kan nog steeds geen hoogte krijgen van zijn intenties.