Tinderervaringen

Ik had een match op Bumble met een jongen waarvan ik in de loop van het gesprek al het idee kreeg: hmmm beetje vreemde snuiter
Anyway, het gesprek ging even over feminisme en politiek. Vond hem al een beetje hoog van de toren blazen, maar vind dat dat ergens ook intrigerend ofzo.
Zegt hij: ‘Je bent niet echt zoals andere meisjes, ik vind dat wel leuk’
Ik: ‘Ah, ik weet dat je dit lief bedoelt dus dankje, maar ik ben niet zo’n fan van die uitdrukking want suggereert dat de gemiddelde vrouw vervelend/niet leuk is’
Hij: ‘Ja, I know, maar wilde je even testen, feministje’

Ooowww misogynie en mansplaining in 5min :+1:t3:

17 likes

wat een misselijke vlerk. Beter krijgt ie de eeuwige jeuk met te korte armen (dat iets anders ook te kort is blijkt uit zijn eerdere uitspraken)

2 likes

“papa van kleinen meid”

Geen probleem dat hij een dochter heeft, maar kleinen?

2 likes

woedend word ik hiervan!! hahah alles bij elkaar zou ik zo’n vent gewoon ontmatchen

1 like

Done!

3 likes

Ik heb/had sinds afgelopen weekend een super leuke match op Bumble en zijn overgegaan op Whatsapp maar hij vraagt zooooveel en appt zo snel terug, knap daar een beetje op af. Zo heb je toch niks meer te bespreken op een date? Nu is hij ook nog ziek dus een date zit er voorlopig toch niet in.
Waarschijnlijk vindt hij mij nu ongeïnteresseerd omdat ik te langzaam reageer en weinig vragen stel.

1 like

Nee ik vind het ook irritant om jouw reden, en ik wil geen druk voelen om te ‘moeten’ reageren.

Maar ik ben altijd bang geen gespreksstof te hebben haha, ook al is het tot nu toe altijd gewoon goed gegaan. Ik weet niet waar die angst vandaan komt. Hou er gewoon niet zo van om hele gesprekken te moeten voeren via de app. Bij mijn vorige date ging het super relaxed, dat mis ik (en hem, dus ik moet ook helemaal niet daten)

Ik vind dat geapp de hele dag ook niks. Ik gebruikte tinder altijd het liefst het zelfde als wanneer je iemand in de supermarkt of de club zou ontmoeten. Het eerste contact via de app maar daarna zsm daten om te kijken of het echt wat is. Ik vond dat geapp altijd echt saai en zonde van mijn tijd als het in het echt dan niet bijkt te klikken en inderdaad zo’n inbreuk op je dag. Ik had dan alleen wel soms dat mannen dat niet wilden. Dan wilden ze ‘elkaar eerst beter leren kennen via de app’.

1 like

Ik app maximaal twee dagen met iemand en heb 1 keer gehad dat de man zei: ‘nee, ik blijf liever nog appen’. Maar ik open Happn ook maar sporadisch, dus dan bloed het vaak dood.

EDIT: en die twee dagen absoluut niet de hele tijd!

1 like

Ja eventjes appen is natuurlijk wel prima maar ik had zo vaak dat iemand in het echt zooo anders overkomt. Dan vind ik het vervelend om elkaar drie weken te leren kennen, omdat ik het idee heb dat je elkaar toch niet goed leert kennen via de chat.

2 likes

Gisteren een tweede date gehad. Viel een beetje tegen misschien. Het was heel gezellig, maar had er misschien meer van verwacht. Hij flirtte niet echt met mij. Ik wil het nog wel een kans geven voor een derde date, maar dat moet dan wel vanuit hem komen.

1 like

Ik heb net Tinder gedownload, maar wat zet je in je bio enzo? Voel me echt zo’n n00b, maar al lang niet meer gedate. Relatie verbroken na tien jaar en en nu wil ik wel wat Tinderen of wat. Alleen loop nu al vast hahaha :joy:.

1 like

Bij een gesprek ga ik altijd als eerst in op iemand z’n bio dus vind ik het echt heel irritant als er niks in staat. Er is wel nog maar 1 iemand ofzo geweest die daadwerkelijk heeft gevraagd naar wat er bij mij in m’n bio stond terwijl ik dat net de perfecte kans vind haha

1 like

Ik heb nu al enkele keren gehad dat ik match met iemand en dat diegene dan letterlijk direct de match weer verbreekt, waarom doen mensen dit?

Dit doe ik ook wel eens! Als ik aan het swipen ben swipe ik soms twijfelgevallen ook naar rechts, maar als ik diegene dan nog een keer bekijk kom ik tot de conclusie dat ik hem toch niet leuk vind

4 likes

Ahaha ik heb ook twee hele expliciete gehad, één keer iets van ‘looking for a guy who lets me fuck his ass’ en later een keer ‘just wanna see a pretty boy wearing my panties’. Dat was oprecht waar ik naar op zoek was dus ik dacht, laat ik daar maar gewoon duidelijk over zijn :stuck_out_tongue_winking_eye: De reacties waren heel wisselend trouwens, soms dachten jongens dat ik maar een beetje zat te fucken.

3 likes

Is ook lastig! Ik heb heel saai gewoon dingen benoemd die ik leuk vind om te doen/wat belangrijk is in mn leven.

Wil iemand een uitnodiging voor inner circle? Ik had m’n account verwijderd maar uit verveling heb ik er weer één, maar ik moet eerst 2 mensen uitnodigen.

Een jongen op bumble beschreef zichzelf letterlijk als ‘niet zoals andere guys’ :face_vomiting: en toen ik vroeg waarom dat dan wel zo mocht zijn zei hij “daar zul je moeten achter komen” ?? Denk niet dat ik daar dan nog zin in heb :sweat_smile: (het was volgens hem ook omdat het ‘een uitdaging is om z’n hart te veroveren en dus niet zo makkelijk’)

1 like

Ik wel op zich! Nog nooit op gezeten. Hoe werkt t?

:triangular_flag_on_post:

11 likes