Ik had een heel leuk gesprek en het liep ontzettend goed, maar toen kwamen we somehow op het onderwerp BLM en begon hij te onderbouwen waarom het “blanke ras” superieur is. Ik ben net nieuw op Tinder maar volgens mij is dit niet de plek voor ruimdenkende mensen?
Oh my god ik heb een foto met een regenboogvlag en hoop dat dat al wat ‘onruimdenkende’ mensen afschrikt
en volgens mij zit er wel een mengeling van progressieve en conservatieve mensen op. (Bij apps als bumble kan je dat zelfs aanduiden als je dat wilt of er zelfs op filteren)
is bij jullie ook de feed weg? bij mij staat er nu alleen nog berichten en kan ik dus niet meer zien welke match een nieuwe foto heeft toegevoegd
Bij mij is Tinder sowieso aan het fucken. Krijg geen mensen te zien, kan niet praten met matches en kan ook mijn account niet verwijderen. Top
Ik heb net een update gedaan en m’n feed is er nog! Ik kijk er wel echt nooit naar
Heb weer iemand die mid conversatie opeens niet meer reageert, vind dat echt heel irritant want je blijft een tijd verwachten dat er nog een bericht komt. Ga denk ik m’n datingapps maar verwijderen, zo vermoeiend hoe dit gaat en bovendien weet ik niet eens of mensen überhaupt leuk zijn
Ja, dat hebben ze verwijderd
nooo wat jammer maar thanks in ieder geval!
Dankje voor de bumble tip!!! Weet jij toevallig wat het vragenspel is? Ik heb een (schijnbaar) hele leuke match maar wil niet dom beginnen
Graag gedaan! Ik heb het nog nooit geprobeerd omdat ik ook geen idee heb hoe dat gaat
Nou ik was een beetje Tinder en Happn moe, dus ik dacht ik maak een account aan op Lexa. Maar daar zitten simpele zielen zeg. In het stukje ‘over mij’ hebben ze hele verhalen staan, waarin de spelling te wensen over laat. Ze kunnen je ook een bericht ook al heb je ze niet geliked. Ik heb wel echt 40+ berichten in een uur gehad, dus het is wel goed voor mijn ego. Maar het waren wel berichtjes met: hé knapperd, hoi schatje, hey popje… doe even normaal. Dus zover mijn Lexa avontuur.
Iellll ik heb hier zo’n hekel aan!
Ik dacht dat dit iets superspannends was, maar je kan een vraag kiezen (of bedenken) en die vul je zelf ook in en als je matcht antwoordt zien jullie elkaars antwoord pas.
Dit heb ik ook ooit bij een dating site gehad, dus snel maar weer verwijderd
Ik ben sinds dit weekend ook weer vrijgezel dus misschien niet heel handig zo snel maar ik heb maar weer gelijk happn en tinder gedownload en nu voor het eerst bumble. Ik moet nog ff niet aan een date denken maar voor mijn zelfvertrouwen/ ego is het even prima. Ik ben in ieder geval niet meer aan het huilen
Alsnog sterkte! Gelukkig helpt het een beetje als afleiding.
Ik had een match met iemand op Bumble die qua uiterlijk niet helemaal mn type leek, maar hij stuurde net z’n nummer en op zijn Whatsapp foto is hij zo sexy dat ik hem ineens niet meer durf te appen haha aah. Ik maak dit soort dingen zo groot in m’n hoofd.
Dank je wel!
Gewoon appen! Alleen maar beter als hij ook een sexy kant heeft!
Ik heb er zon hekel aan dat mannen mijn naam verkeerd typen terwijl hij gewoon boven aan het gesprek staat.
Gewoon of op het einde een e of een z ipv s. Ja dan ga ik ook vet kinderachtig hun naam verkeerd schrijven.
Aah wat vervelend dat ze dat bij jou ook doen Voortuin!
Blijkbaar is het nu ook mogelijk om swipeberichten te sturen? Krijg net tijdens het swipen (had diegene niet geliked) een bericht te zien dat iemand mij heeft gestuurd.