Tinderervaringen

Soms in het begin, soms ook als we een aantal dagen/weken niet gechat hebben, komt dat opeens.

Dan iets anders, ik merk dat het me irriteert als mannen vragen waarom ik niks zeg. Of iets appen als “stilte” of “leef je nog”. Snappen ze dan niet dat er ook een “real life” is?

Deze vent vraagt om samen iets te gaan drinken en antwoord vervolgens niet meer. Beetje gemixte signalen

1 like

Ik ben misschien te makkelijk maar dan laat ik het gaan :woman_shrugging:t2: Doei, als je zo erg geen zin hebt om te kletsen, hoef ik het ook niet rond een drankje te proberen.

2 likes

Ik ben nu aan het daten met iemand die 11 jaar ouder is en ik merk er amper wat van. Alleen af en toe als we het over opgroeien hebben. Gister zijn we bijvoorbeeld naar Detective Pikachu geweest, dus ik herken alles want ik ben ermee opgegroeid. Hij was al 18 toen het uitkwam in Nederland, dus het is hem voorbij gegaan, maar toch vond hij het leuk om de film te zien.
Ik denk gewoon echt dat het aan zijn instelling ligt, want de ene man van 40 is in gedrag ouder/jonger dan de andere man van 40 :slight_smile: Af en toe vraag ik me trouwens ook af of mensen het zien als ‘oudere’ man + jonger meisje, maar eigenlijk vind ik hem zo dergelijk leuk dat ik daar niet mee zit

5 likes

Nee joh als het goed zit maakt dat toch niet uit!

Tot 39 dacht ik

Oke ik ben de bitch. Mijn tinder werkte niet. Hij had gewoon een paar uur later geantwoord en mijn berichten laadde niet meer :frowning: . Nu heb ik hem 3 dagen laten wachten terwijl ik dacht dat hij me negeerde.

1 like

Haha nu weet je in ieder geval dat het niet aan hem lag :smiley:

1 like

Aww, fijn dat je erachter bent en niet naar mij hebt geluisterd!

P.s. Geen bitch hoor

1 like

Ik had Tinder verwijderd maar niet mijn account, dus ik installeerde het net opnieuw om dan het account te verwijderen. Toen zag ik dat ik een match had met iemand die ik een superlike had gegeven. Ik dacht huh? Ik geef/gaf echt never een superlike dus dat kan niet bewust zijn gegaan. Ik kijk dus naar dat profiel en blijkt het die Teun Kuilboer te zijn, die van GTST waar een forummer wel eens seks mee heeft gehad in 1 of ander tentje buiten haha :’)

33 likes

Wat vinden jullie ervan als je date korter is dan jij bent, terwijl hij van te voren je heeft doen geloven dat je even langt bent? En je komt hier pas achter als je elkaar ziet in reallife?

1 like

Stom… waarschijnlijk liegt hij erover uit onzekerheid en hoopt hij dat het in het echt niet meer uitmaakt, maar ik zou het echt stom vinden. Het valt meteen op zodra je elkaar ontmoet, vind het een beetje een afknapper als iemand daarover liegt.

1 like

Opmerking maken over dat hij toch niet zo lang is als hij zei. En dan verder gaan met de date als het leuk is dan gewoon verder gaan als het niet leuk is stoppen.

2 likes

Ik vind dat suf. En lees het echt regelmatig, het is waarschijnlijk onzekerheid en dat is dan vervelend voor hem maar je begint dan eigenlijk al met een leugen. Ik heb dit een keer gehad met iemand die over zijn leeftijd loog. Ik had het op maximaal 2 jaar jonger gezet op Tinder en iets van maximaal 12 jaar ouder. Op Tinder had hij zijn leeftijd 3 jaar ouder gezet en hij was (dacht ik dus) 2 jaar jonger. Via Social media kwam ik achter zijn echte leeftijd want hij had een foto van zijn propedeuse geplaatst. Ik heb hem daar toen op aangesproken en hij zei dat hij zat was “van die jonge meisjes”. 2 dates gehad en heb hem echt irritant vaak “kid” “broekie” enzo genoemd. Gelukkig kon hij het wel hebben maar ik vind het gewoon een slechte start.

Oh en ik ben ook een keer gewoon geschrokken van de lengte terwijl ik het van tevoren wist. Maar toen ik het in real life zag was het ZO groot en ik was ook geschokt door zijn enorme voeten. Maat 50 ofzo maar ik probeerde zo casual mogelijk te doen haha.

3 likes

Hahaha ook een lastige ja! Ik ben zelf al vrij klein… en hij is dus nog kleiner dan ik. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden.

Hebben jullie ook dat die top picks altijd zo ver weg zijn? Zo heb ik er ook niks aan. Vaak 100 km ofzo, terwijl ik iets van max 25 km ver heb ingesteld. Voor gewone matches werkt dat toch ook, waarom dan niet voor die top picks…
Ik vind ze trouwens meestal wel heel knap, maar misschien is mijn type ook wel gewoon standaard knappe man, wel beetje wat @lapzwans beschreef haha

1 like

Okay, dit was niet op tinder, maar op insta. Een gozer vroeg me uit, maar ik zei dat ik geen interesse had (ik had ook geen zin om uit te leggen waarom, want dat gaat hem niks aan). Dat kon hij denk ik niet zo goed hebben, want vervolgens ging hij aan mij uitleggen hoe ik in elkaar zat, dat ik onzeker ben en niet weet wat ik zoek in een man. Daarop antwoordde ik dat ik prima wist wat voor man ik zocht en dat het zeker geen man is die mij woorden in de mond legt. Toen moest ik hem bewijzen dat ik niet onzeker was, dat ik fake ben en alles. Ik zei tegen hem dat ik mij niet hoefde te bewijzen tegen hem en vervolgens draaide ik de man en vrouw rol om?! Hij vond dat ik juist mijzelf moest bewijzen naar hem, want een vrouw moet wat te bieden hebben. Nou echt, toen riep ik maar ‘dodged that bullet’ en dat hij een afwijzing niet goed kon handelen, want anders zou je je niet zo gedragen en dat ik vond dat man en vrouw gelijk zijn in een relatie. Hij zei dat hij niet afgewezen was, want hij wist nog geeneens wat hij met mij aanmoest en dat ik geen echte man dan zocht. Ik heb zo’n medelijden met de vrouw die ooit wat met hem gaat krijgen. Uiteindelijk heb ik hem maar een fijn weekend gewenst en geblokt. Wat een sukkel.

7 likes

Pfff wat een sukkel. Hoe kan het dat jij hem niet wil??? Hij is toch de beste :wink: Ik snap dit soort mannen echt niet… Vind dat jij wel netjes bent gebleven en goed dat je hem uiteindelijk hebt geblokt.

2 likes

Oke dames ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en verwachtingen van Tinder. Ik had een gesprek met een vriend en zijn standpunt is: tinder is voor seks en dat weet iedereen. Als je geen seks wilt (of er open voor staat) moet je dat aangeven voordat je afspreekt.

Hij had afgesproken met een meisje op een feestje en was verontwaardigd dat ze zei dat ze tinder niet voor hook ups gebruikte. Hij voelde zich genaaid want anders had hij niet afgesproken.

Is dat niet een beetje regio afhankelijk? Ik woon midden-NL / oost-NL en heb destijds nooit jongens gehad die dat verwachte. Of ik val op andere types of ik ben naief :joy: