Ben bang dat als ik dat er op zet, ik de zeldzame leuke mannen misloop
Ik denk er misschien te veel over na haha.
Gewoon leeg laten dus
Haha ik denk net het tegenovergestelde, dat als ik zet dat ik op zoek ben naar een relatie dan al veel mensen afhaken
Haha ik denk dat hoe meer je in die tekst zet, hoe meer je potentieel kan afschrikken Daarom staat er gewoon niets bij mij.
Whoep! Twee leuke matches (waarvan een op whatsapp). Voel me echt een puber
Had het pas met vriendinnen over de mysterie rondom superlikes, ben benieuwd:
Heb jij zelf ooit een superlike aan iemand gegeven?
- Ja
- Nee
- Ja, maar alleen voor de ‘grap’ bij bijvoorbeeld een bekende.
0 stemmers
Heb jij ooit iemand die jou een superlike heeft gegeven, terug geliked?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je ooit een date oid gehad nav een superlike?
- Ja
- Nee
0 stemmers
edit: kak loop ff te klooien met de polls
ik ben voorlopig de enige in de poll die een date heeft gehad met iemand die me superlikete, en ik geef toe dat ik door die superlike effectief getwijfeld heb of ik wel met die persoon wou afspreken. Ik geef zelf nooit superlikes en side eye mensen die het wel doen
(het viel mee, maar heeft geen vervolg gekregen)
wel al een paar keer per ongeluk iemand een superlike gegeven, voel mij dan altijd zo lullig.
Ik heb een tijdje gedate met iemand die me een superlike had gegeven en we zijn inmiddels, jaren later, nog steeds vrienden. Dus het zijn niet allemaal idioten haha, dit is een hele leuke vent verder.
Denk dat dit topic wel past. Zijn er meer die niet zozeer daten, maar wel leuke mannen tegenkomen op het werk/studie. Je er bevriend mee raakt, het op den duur onduidelijk is van is er meer/niet. En dat dan de eindstand is dat je dan met een stuk of vier van zulke mannen bevriend bent? Waarvan de conclusie dan is er was iets, maar nu niet meer dus we zijn gewoon vrienden. Alsof dat eerst dan moet ofzo.
Ik heb dat met 2 jongens/mannen gehad. Bevriend mee, soms mee gezoend met uitgaan e.d., dan beetje zo’n fase van: gaat dit meer worden of blijven we gewoon vrienden en dus als eindstand vrienden
Nu mijn dates met een jongen serieuzer worden, ben ik aan het overwegen om mijn datingsapps te verwijderen van mijn telefoon. Maar dat voelt ergens ook wel een beetje eng, terwijl ik er al meer dan een maand niets mee doe.
Haha hier ben ik andersom altijd bang voor dat ze me googlen en m’n mega stijve, ongemakkelijke lelijke kantoorfoto vinden en me dan ghosten
Yep same
Ah je hebt het zo opnieuw gedownload! Wel leuk dat het goed gaat.
Aii ik had net zoiets ongemakkelijks en ik moet het even kwijt haha.
Ooit heb ik de beste vriend van mn zwager een berichtje op Inner Circle gestuurd (had dat toentertijd ook in dit topic gezet), maar hij had niet gereageerd en later hoorde ik dat ie niks serieus wil. Ik hoopte hem ooit voor het eerst te zien als ik er goed uit zou zien, maar helaas… Hij stond net voor de deur toen ik aan het oppassen was. Zonder makeup, in pyjama, met enorme puist. En hij zag er veel te sexy uit, waardoor ik heel ongemakkelijk werd. Echt, waarom kan ik niet omgaan met dit soort dingen?
Hij had afgesproken met mn zwager, maar stond op de verkeerde plek. Niet voor mij, haha
Mijn god ik krijg alleen maar kleuters. Het is of " Hoi mooie tieten" of een a twee dagen een goed gesprek en dan word je geblokt.
Hoezo krijg ik op happn ineens 18 jarigen?! Is niet wat ik heb ingesteld
Hoe vermoeiend mensen die je matchen en dan een discussie beginnen, waarom like je dan gast?
Ik ben 1 jongen op tinder al vaak tegengekomen, maar dat heb ik wel vaker dat ik daar iemand meer dan 1x zie. Nu kom ik dezelfde bijna elke dag opnieuw tegen op bumble, terwijl ik links swipe en geen enkele jongen daar al meer dan eens heb voorbij zien komen. Is dat door een premium profiel ofzo?