Over mijn foto’s
Ligt echt aan jezelf. Mijn voorkeur is om eerst dingen af te sluiten, maar de meerderheid van de mensen die ik ken daten meerdere mensen tegelijkertijd.
Als je iemand een like geeft op tinder en hij jou ook. Vervolgens heb je een gesprek en reageert ie niet. Dus ik had em verwijderd als match. Alleen toen heb ik em opnieuw geliked ( hij is te knap hahaha) en toen had ik direct weer een match. Is dat zn oude like of ook een nieuwe??
Huh ik dacht dat je opgeheven matches niet meer opnieuw in de stapel zitten? Behalve als je je hele account wist dan.
Nou blijkbaar wel dus?! Of hij heeft em verwijderd en mij ook opnieuw geliked?
Jawel, als je de match opheft komt hij gewoon weer terug op de stapel!
Ik kom altijd mijn opgeheven matches vroeger of later nog een keer tegen, tenzij ze niet in de buurt woonden.
O ik niet eigenlijk… kan me in al die jaren Tinder niet herinneren. Soms kom ik wel oude matches tegen, maar ik dacht eigenlijk dat het diegene waren die hun account tussendoor verwijderd hadden.
Dat laatste zou best positief zijn alleen hij is nog geen gesprek begonnen dus denk niet dat ie die moeite heeft genomen haha
Haha omdat hij niet reageerde op mij. Moet ik nog een keer reageren zodat ie me weer kan negeren?
Klopt zelfde ervaring ook
Bij een aantal zo gegaan, en heel kort vlak na het moment dat ik ze had gewist. Lijkt me sterk als zij in al die gevallen ook toevallig net hun profiel erna wissen en opnieuw downloaden, en ik weer in hun stapel oppop en ze me weer liken
Klinkt nu alsof 40+ keer is voorgevallen, maar nee (3-5 ofzo)
Huh ja ik ook?
Ik ook!
Ik trek vragen zoals ‘hoe is het’ / ‘hoe was je dag’ ook niet meer. Brb even een essay van pagina’s lang schrijven hoe het werkelijk met mij gaat. Zelfs ‘goed hoor’ typen heb ik dan geen zin meer in, misschien ben ik wel gewoon een zuurpruim geworden
Ja same, ik word nu heel irritant flauw wat natuurlijk averechts werkt
Hetzelfde hier. Bij een gewone ‘hey’ weet ik al bijna zeker dat daarna een droge ‘hoe gaat het komt’ en dat ik dan niet ga antwoorden ik maak het mezelf ook wel heel moeilijk zo
ohhh man dit heb ik ook zo erg! Maar ik vind het zo lastig want ik vind snel afspreken met mensen ook geen goede methode (voor mij tenminste). Dus probeer nu at langer te chatten met mensen maar merk dat ik me dan weer meer ga ergeren aan de oppervlakkigheid van elk gesprekje op den duur… haha online daten…
Ik word ook zo moe om elke keer het riedeltje wat voor werk ik doe te typen. Dan hebben zij als baan it-er of iets anders wat in 1-2 woorden is te zeggen. Ik zeg altijd ondernemer of eigen bedrijf. Ja wat dan? Ja leuk dat je belangstelling toont maar ik heb gewoon geen zin om dit weer te typen
Ja, herkenbaar, moet dan iedere keer uitleggen dat ik momenteel geen werk heb. ‘Verveel je je dan niet’. Nou nee? 9 van de 10 keer beantwoord ik de vraag niet eens want loopt toch op een dood saai einde. Of als iemand begint met ‘hoezo ben jij nog vrijgezel’. Ja weet ik veel? Zal eens een enquête rondsturen.
Ik vond mijn werkloze periode echt heerlijk! Nog nooit zoveel leuke dingen gedaan en echt oprecht van genoten.
Oh die vraag vind ik ook heel hinderlijk. Alsof ik een boekwerk aan antwoorden heb waarom niet. Als ik dat wist dan was ik waarschijnlijk niet vrijgezel geweest