Tinderervaringen

Ik kreeg net een melding dat ik een swipe bericht heb. Hebben jullie dit al gehad? Is dit nieuw? I’m confused haha
Ik heb die gast dus niet eens geliked en nu staat er een bericht op zijn profiel gericht aan mij :joy:

Edit: Ahh ik heb het gevonden. Nou, hoop voor 'm dat het z’n geld waard is lol

1 like

Wow, op me monnie haha. Maar moet jij nu betalen om het bericht te lezen?

Nee, het bericht was al leesbaar toen zijn profiel langskwam. Om te reageren moet je gewoon liken. Er komt een soort papieren vliegtuig over je scherm gevlogen :joy:

3 likes

Wowww 15 euro om iemand een berichtje te sturen?!?! Da’s echt bizar veel.

2 likes

Hele rare vraag, word er dan een beetje recalcitrant/melig van: nou zo raar ben ik nu eenmaal!?

1 like

Kregen jullie net ook een interactief swipe verhaal te zien? Ik vond het echt vet!

2 likes

Ja, ik vond het ook nice!

Nouja ik had gisteravond een boy op Tinder die vroeg of ik snel boos werd of aangevallen voel want hij wilde wat vragen aan de hand van een foto. Dus ik van ‘vraag maar raak’. Vroeg die serieus of ik een lui oog had. Dude ik kijk met mijn ogen in de zon. Aub

3 likes

Bye…next😂

2 likes

Maar echt? En al had ik wel een lui oog, who cares

2 likes

Ik heb vanavond een date, via Bumble. De eerste nadat mijn ex, het echt voorgoed heeft uitgemaakt. Het is tijd, maar ben toch wel een beetje nerveus. Ook omdat hij (de date) Frans is :yum:. Gewoon een biertje drinken in mijn eigen woonplaats, dus niet echt iets om “bang” voor te zijn…

6 likes

Hahaha o ik zou hier heel hard om kunnen lachen. Maar oke ik heb er echt één en het is bijna nog nooit iemand opgevallen dus ik zou het wel geniaal vinden als iemand het meteen ziet. Lang verhaal waar je niks aan hebt. Ik snap jouw reactie ook. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Maar ongeacht het antwoord is het toch gewoon een domme vraag. Als het antwoord ja is, nou en of iemand een lui oog heeft en als het antwoord nee is, is het toch ook beetje lullig dat je het gevraagd hebt?

Precies, en dan?

Ik vraag me af of hij het echt dacht of dat het een tactiek is(maarvoor wat?)

Misschien had ie wel een heel cheesy grap er op bedacht ofso

Ik word zo zenuwachtig van Tinder hè, niet te doen. Weet nooit zo goed wat ik moet zeggen.

3 likes

Mannen die opschrijven dat ze “betrouwbaar” zijn (of oprecht)…
echt ik krijg daar toch instant jeuk van.
Hoera wat goed! Wie heeft dat vastgesteld?

Denk dan juist, je bent het vast niet of heb je wat te bewijzen ofzo? Of is dit te ver doorgedacht

5 likes

“Thanks for doing the bare minimum”

16 likes

Thanks! Gelukkig was het een leuke date. Waarschijnlijk nog date 2 binnenkort!

3 likes

Mijn tinder bestaat ineens uit alleen maar belachelijk knappe modelmannen??? Geef mij eens een normale vent zodat dat ik geen complex krijg over dat ik geen zichtbare abs heb.

1 like

Ik zit serieus nog maar 3 dagen (weer) op apps en ben er nu alweer klaar mee. Wat een verschrikking is het toch ook. De leuke mannen praten/reageren niet, de mwa mannen hangen hele verhalen op waardoor ik direct afknap. Man man man, echt kansloos

5 likes