Tinderervaringen

Piepklein dilemma hier: vrijdag een date gehad, was heel gezellig, tot 2.00 in de kroeg gezeten en ook gezoend bij het afscheid. Ik merk dat hij meeega enthousiast is en ik weet het allemaal nog niet zo. Hij vraagt nu om van de week weer af te spreken en dat wil ik wel, maar ik merk dat ik een beetje terughoudend word door zijn enthousiasme en ik nog niet mega de klik voel (en ook niet weet of die zal komen). Spreken jullie dat dan uit van ‘ja gezellig om weer een drankje te doen maar moet er wel bij zeggen dat ik nog niet helemaal weet of de ‘romantische’ klik er voor mij is’ of is dat een beetje een dooddoener omdat je natuurlijk gaat daten om dat een beetje te onderzoeken? Ik voel gewoon de drang zijn verwachtingen te managen ofzo maar misschien overdenk ik het wederom en leg ik te veel druk op mezelf om al te moeten weten wat ik ervan vind :sweat_smile:

1 like

@Rue misschien afspreken en dan aangeven dat je het rustig aan wilt doen? Of de volgende date wat uitstellen tot de week erop?

2 likes

Sinds ik die Swipe Night dinges heb gedaan is mijn tinder ineens in de war. Krijg steeds mannen die ver buiten mijn ingestelde afstand vallen, heel irritant. Of misschien is het een teken dat ik eens buiten mijn bubbel moet gaan zoeken. Kan ook, maar daten met iemand 120km verderop is gewoon niet zo praktisch

1 like

Bij mij ook inderdaad… Stond wel op hun site dat swipe night van 12 - 27 september is, dus hopelijk is het daarna weer normaal

Ik krijg nu ook alleen maar veel te gespierde jongens uit Amsterdam of Duitsland te zien.
Wat reageren jullie als er gevraagd wordt waarom je op Tinder zit of wat je er zoekt? Ik hoef nu namelijk niet perse een relatie maar als ik dat zeg gaat iedereen er meteen vanuit dat ik voor de ons ga en dat hoef ik ook weer niet :sweat_smile: maar het gesprek krijgt dan wel altijd zo’n wending

Wat is het dat je wel wilt? Gezelschap? Fwb?

1 like

Ja ik ook! En ook veel knapperend mannen! Ben niet negatief hahaha :stuck_out_tongue:

Haha ja wel veel knappe mannen ineens ja!

Zeggen dat je voor van alles open staat en wel ziet hoe dingen lopen? Al klinkt dat misschien weer teveel als “ik wil alleen maar seks maar wil dat niet zeggen” :joy: lastig wel

Ja dat zeg ik dus vaak en dan merk ik dus dat het gesprek veranderd en de insteek alleen nog maar seks is :sweat_smile: maar wellicht komt het ook gewoon door de mensen waarmee ik match.
@lapzwans ja dat weet ik dus zelf ook niet helemaal, denk gewoon daten zonder verwachtingen. Wellicht dat ik dat de volgende keer zeg als ze het vragen

2 likes

Ja dit is toch een prima omschrijving? Ik vind de vraag altijd wel fijn omdat je er niet vanuit kan gaan dat de ander er hetzelfde in staat.

3 likes

Oh ja ik heb nu ook zo’n berichtje van iemand gehad haha. Zonde van zijn geld :sweat_smile:

Hahaha doei €14,99

1 like

Hebben jullie ook dat Tinder qua km-range echt totaal van de wap is tijdens die Swipe Nights? Echt mijn hemel wat een knappe mannen allemaal maar ook allemaal op ik weet niet hoeveel km afstand?

3 likes

Ik zit sinds een uur geleden weer op Tinder na lange tijd dus dit fenomeen is nieuw, wat is Swipe night?
En wanneer?

Gut gut ik kom weer een nieuw dieptepunt tegen:
“I like my women just how I like my COVID: 19, breathtaking and easily spreaded”

:expressionless::roll_eyes:

5 likes

:face_vomiting:

Bij wie werken dit soort zinnen nou

6 likes

Is iets nieuws in het weekend waarbij er een verhaallijn in elkaar is gezet waarbij je dan als kijker steeds opties kiest en daarmee het verhaal kan beïnvloeden. Die keuzes komen dan op je profiel en dan zou je in theorie iemand beter leren kennen oid omdat je ziet wat voor keuzes iemand maakt. Nouja ik kijk er vervolgens totaal niet naar :stuck_out_tongue:

Maar bij mij pakt Tinder in de weekenden dan dus heel NL ipv mijn eigen km-range, best irritant. Maargoed daar krijg je wel knappe mannen voor terug :sweat_smile:

2 likes

Beetje laat, maar ik zeg dat ik niets zoek, en gewoon zit te swipen uit nieuwschierigheid. Ben geen type voor een ons. Zodra ik met een leuk iemand praat en de klik is er sta ik open voor iets serieuzers.

Of iets in die richting

Waarom krijg ik sinds enkele dagen allemaal mannen buiten mijn ingestelde leeftijdscategorie te zien? Heb ingesteld 28-35 en zie veel 26-jarigen en 37”ers.

Heeft niets met swipe night te maken want in België hebben we dat niet.