And I like men like you how I like my COVID: 19 thousand miles away. Or rather: extinct
Ik vind het zo jammer als iemand niet van reizen houdt voelt zo verwend om te zeggen maar oh ik haal daar echt veel energie uit. En als iemand dan zegt van nah, van mij hoeft het niet zo. Dan denk ik al van ok laat maar dan. En dan voel ik me weer zo kortzichtig.
Trof laatst ook een man met vliegangst. Dat werd het hem dus ook niet
Sowieso zijn al mijn Tinder gesprekken nu saai en niet lopend. O ja ik ging stoppen met Tinder dus misschien heb ik het ook wel zelf gewoon gejinxt
Omg ik heb net iemand per ongeluk een superlike gegeven maar het ging zo snel dat ik het niet zeker weet maar heb een donkerbruin vermoeden dat het de ex van een vriendin was . Echt waarom vragen ze geen extra bevestiging bij de superlikes
Die moet ik gelukkig nog tegenkomen dan vandaag 3 matches met jongens die voor piloot studeren, nadat ik met 1 andere jongen op date ben geweest die ook voor piloot studeerde
Haha wauw zit jij naast een pilotenschool ofzo?
Haha die school is 60km van me en mān afstand staat op minder dan 20km dus hoe dat komt is me ook een raadsel.
Ik moet zeggen dat mijn vriend ook zo was. Houdt totaal niet van reizen (is wel piloot geweest, dus huh) maar ondertussen zijn we een paar keer samen op vakantie geweest en was hij nog enthousiaster dan ik. Misschien dat ze zelf nog nooit echt veel leuke reizen gemaakt hebben en daarom de charme nog niet zien?
Aah leuk dat je vriend er nu wel meer van is! Mijn ex was er ook nooit echt van maar die heb ik ook helemaal om weten te draaien
Mja dan denk ik wel zo, we zijn begin 30, dan weet je wel alweer wat beter wat je wel/niet leuk vindt⦠En op tinder is het echt zo makkelijk om op de kleinste dingen af te knappen, dat helpt ook niet mee.
Edit: misschien is je vriend er nu ook wel meer van juist omdat hij samen is met jou. En het daarom bijzonder en veel leuker vindt! Ik denk serieus dat het bij mijn ex ook zo was want alleen op vakantie gaan zou hij dan weer niet snel doen.
Ja bij zulke dingen denk ik: als je ook hier niet op af mag knappen, op wat wel?
Je kan gewoon niet iedereen een kans geven, dus he moet gewoon snel filteren. Ik merk vaak dat niet tinderaars je dan kritisch vinden en het sneu vinden voor de ander dat je op kleine dingen afknapt, maar ik weet zeker dat ze daarop terug komen als ze zelf eens zouden tinderen
Ja dit is echt zo waar! Je moet natuurlijk ook gewoon ergens op filteren⦠Maar ik ben zelf altijd heel erg van iedereen verdient een kans, mensen kunnen veranderen etc. Dus dit gaat ook beetje tegen mijn natuur in ofzo
Merk inderdaad hetzelfde bij de niet-tinderaars. Ik deel eigenlijk ook niets meer met vriendinnen over Tinder of dates. Ze zijn echt al jarenlang samen en helemaal gesetteld, merk dat het echt mijlenver van ze afstaat.
En als ik dan een date heb gehad en ik vertel ze erover dat het niets is geworden dan is het ook altijd jammer + een blik vol medelijden
Maar vind je echt dat iedereen een kans verdiend? Want daar ben ik het zo niet mee eens en die kans geef je ze eigenlijk al door hun fotoās te bekijken, toch? En met iemand daten met het idee dat diegene nog kan veranderen lijkt me ook niet de juiste instelling
Wel jammer dat je het gevoel heb dat je dat niet kwijt kan bij vriendinnen! Heb je de podcast datevermaak geluisterd? Ik vond dat juist heel leuk omdat zij ook veel daten en het voelde als een vriendengroepje die ik in het echt niet heb.
Dat laatste stukje is zooo herkenbaar. Ik mis het echt om vriendinnen/kennissen te hebben die in dezelfde leeftijdsfase (30+) zitten en ook vrijgezel zijn. Mn vriendinnen proberen het echt, maar ze hebben geen idee.
@Sjern @Eddie, ik leg het niet helemaal goed uit. Wat ik vooral bedoel met mijn āiedereen verdient een kansā is dat ook al houdt iemand niet van reizen misschien zijn er wel heel veel andere dingen waarop we wel klikken. Als reizen dan een van de dingen is waarop we niet klikken, dan tja⦠Kom je daar misschien ook wel overheen?
Aan de andere kant, je moet natuurlijk ergens op filteren bij Tinderen. En ja ik merk wel bij mij dat dit reizen, hondenliefhebber, (dezelfde) humor en gelijk niveau van intelligentie is. Maar goed, speld in een hooiberg op de een of andere manier, in mijn omgeving althans
O ja, en de jongen die dus niet zo van reizen houdt en ook niet echt een hondenliefhebber is vraagt me nu op date. Dus jullie zouden het dan daarop afslaan?
@Vans, ja jammer is dat he. Hier inderdaad hetzelfde. Mijn vriendinnen doen ook echt wel hun best hoor, maar echt begrijpen doen ze het niet. Of je krijgt dus juist die andere kant van heel veel medelijden, en dat trek ik ook weer niet
@Sjern, ik ga de podcast eens opzoeken, goed idee!
Ik denk dat iedereen wel een paar punten heeft die zij zoekt in een partner en als āsamen reizenā daar 1 van is, dan zou ik daar wel op selecteren ja! En hoe bedoel je dat het geen honden liefhebber is? Vind hij ze dan echt stom? Want als iemand mijn huisdieren niet leuk vind dan zou dat ook een nee voor mij zijn.
Ik moet gewoon wat strenger worden haha Veel jongens vind ik trouwens op de foto wel leuk maar hebben dan in hun profiel niets staan. Dan like ik ze dus wel en kom je er gaandeweg achter dus dat het niet klikt. Ook zo jammer haha
En nee hij vindt ze niet stom, hij vindt er gewoon niets van. hm ja ik denk dat ik het antwoord wel al weet haha
Ik heb nu iemand op Tinder en die reageert binnen 1 seconde. Iedere keer. En dan maakt het dus niet uit of ik er een halfuur, twee uur or vijf uur tussenlaat. Hij reageert gewoon instant.
Vind het gewoon bijna creepy
Ik heb eerlijk gezegd liever dat dan dat het uren duurt ik reageer meestal zelf ook best snel
Haha ik ging ām meteen luisteren en mijn oren zijn er nu afgevallen wat een verschrikking
Ze heeft hem opgevoerd