Ik had een gesprek met iemand die me oprecht leuk leek (stelde veel vragen, stuurde me om succes te wensen bij een moeilijke presentatie…). Maar nu stuurt hij opeens achter elke zin iets van ‘you beautiful’ of ‘honey’ en ik kots hier echt een beetje van :'D
Dus ik weet niet goed wat ik ermee aan moet. Waarom zijn mannen zo??
Misschien is het zijn - onhandige - manier om digitaal te flirten? Ik denk dan maar, okay missch is er ook 1 iets stoms aan mij (vanuit perpectief vd ander) en dan is dit zijn minnetje. Als het verder leuk is? En op iets duurzamers uitloopt, kun je altijd nog zeggen; hehe niet meer zeggen aub
Gaan jullie wel op fysieke dates? Ik stond er een tijdje niet echt voor open maar nu wel in gesprek met een leuk iemand (zo op 1e gezicht) en we willen binnenkort afspreken maar vind het ivm Corona ook niet super relaxed merk ik
Ik ben een maand of 2 geleden op date geweest met een jongen en omdat ik een cafe of restaurant niet echt zag zitten zijn we naar een groot park geweest waar we echt weg van iedereen zaten en dat was heel aangenaam
Dat heb ik ook een aantal keren gedaan en ook drankjes op het terras. Vind het wel jammer dat dat allemaal wat lastiger zal worden als het buiten vriest en nat is en je wel binnen moet gaan afspreken…maar dat staat me sowieso wat tegen, ook los van daten.
Ik hoop dat het dat is. Want ik vind dat dat zo fout overkomt
Wie weet hoe de functie - uitloggen account - precies werkt?
Ik had vorige week Tinder uitgezet. Dus niet de app verwijderd maar ik dacht, uitloggen = niet actief zijn. Kreeg ik gisteravond een mail dat ik berichtjes had op Tinder. Ik dacht, ja leuke lok-actie goed geprobeerd, ben toch uitgelogd?
Log ik weer in, had ik afgelopen week van 3 personen berichtjes gehad. Hoe kan dat? Of blijven je matches je wel zien en dus chat mogelijkheid - alleen kom je niet meer voor in de “nieuwe kaartenbak”? Het waren vlg mij wel nieuwe matches. Vaag…
Als je uitlogt bij Facebook (bijv) kan je ook nog berichten ontvangen dus dat vind ik niet vreemd. Als je Tinder even niet wilt gebruiken kun je jezelf onzichtbaar maken zodat je niet kan swipen/geswipet kan worden. Je foto is dan namelijk niet meer zichtbaar om te swipen maar je bestaande matches/gesprekken zijn er dan nog wel.
Haha scherp ja.
Ik heb mijn profiel net op onzichtbaar gezet.
Weet niet waarom ik idd dacht dat ik dit met uitloggen zou bereiken
Hebben jullie ook dat je soms dagen, of zelfs weken, echt gewoon 0 matches hebt (ondanks zelf wel liken) en dan INEENS in een flow komt waarbij de ene na de andere like een match is en je zo een paar gesprekken hebt lopen?
Nee, eigenlijk nooit
Ik heb echt nog steeds geen behoefte aan daten. Heel soms open ik tinder weer en stuur ik een paar berichtjes, maar daarna merk ik toch weer dat ik eigenlijk niet geïnteresseerd ben
Ja heel erg haha. rond mijn ovulatie vaak
Woooow zou dat het zijn. Zit soms echt zwaar gefrustreerd te swipen en dan zakken mijn “eisen” ook steeds verder haha , best erg eigenlijk als ik er nu zo over na denk.
Ik was van de week een wijntje drinken bij een vriendin en heb toen (lekker cliché) weer even Tinder gedownload en een profiel aangemaakt met mijn lelijkste foto’s. Ik bleef alleen maar bekenden en mensen die ik al kende van Tinder tegenkomen, dus na een kwartier was het alweer gedaan met de pret.
De app is trouwens ook best wel veranderd sinds ik het voor het laatst had. Afijn, conclusie: ik mis het digitaal daten helemaal niet. In eerste instantie kon ik nog weleens denken ‘zal ik het weer proberen…’, maar dat heb ik nu eigenlijk niet meer.
Het Grote Niets continues.
Ik ‘wacht’ al maanden tot iemand ingaat op m’n bio en nu op exact hetzelfde moment maken 2 jongens exact dezelfde opmerking erover hahaha
Hebben jullie tips wat je in je bio kan zetten om aan te geven dat je een relatie zoekt en geen seks? (wat niet meteen te serieus of heftig overkomt) m’n beste vriendin date in principe veel ‘leuke’ mannen op tinder maar na 1 of 2 dates hoort ze er weinig meer van of blijkt dat ze niet serieus op zoek zijn of alleen het fysieke willen zeg maar.
Een emoticon of grapje oid waarmee je aangeeft geen one night stands te willen ofzo?
Bij Happn ook! Ik heb daar gewoon staan dat ik een serieuze relatie zoek en swipe ook iedereen weg die ‘vrijblijvende relatie’ heeft aangevinkt. Ik hoop daarmee al wat te filteren…
Ik heb in m’n bio: looking for my lobster
Maar daar moet je wel Friends voor gezien hebben, niet alle mannen snappen ‘m. Maarja, als ze er dan naar vragen kun je alsnog naar Friends verwijzen.
Ik heb dit ook! En bij eentje swipete ik (nu ja, m’n broertje voor mij eigenlijk) eens rechts, hadden we een match, heeft hij de match ontbonden en nu zie ik hem weer
Hoe starten jullie een gesprek (op Tinder of andere apps)? Vind al die standaard gesprek over werk en hobby’s zo saai Kan er niks mee