Er is iemand die ik steeds voorbij zie komen op tinder en hij maakt alleen maar foto’s van zijn achterhoofd/manbun. Het zijn echt douchefoto’s ook en ik ga echt helemaal stuk als ik voorbij zie komen.
Ik zag op Tinder weleens voorbij komen “samen Tinder verwijderen?” en dergelijke!
Ik begin over de bio’s of de foto’s, want als er iets is waar ik een grote hekel aan heb is het “hey” “hey” “hoe gaat het”
Ik begin gesprekken over inktvissen ofzo
Ik ben echt helemaal in de war door die stukken fruit. Wat is dat voor app?
Wat ook vaak goed werkt is beginnen met dilemma’s! Heb je meteen iets om over te kletsen haha. Voor inspiratie kun je Dilemma op Dinsdag checken. Heeft bij mij altijd voor leuke gesprekken gezorgd!
Het doet mij heel erg denken aan de film The lobster en dat was toch iets heel anders en ging toch ook over echte liefde haha.
Hahahha wtf wat zijn mannen ook rare wezens wat een afknapper
Kan iemand me vertellen hoe die groene bolletjes werken op tinder? Ik neem aan dat het betekent dat iemand online is. Alleen op dat moment of een paar uur geleden? Keek gister op tinder en degenen waarmee ik een gesprek heb/had hadden allemaal een groen bolletje. Kijk ik net weer, hebben ze nog steeds allemaal een groen bolletje? Is wel heel toevallig
Bij mij staat naast dat bolletje ‘onlangs actief’ en bijna iedereen heeft het dus dat is sowieso niet op dat moment zelf maar hoe lang geleden ‘onlangs’ precies is weet ik niet
Huhhh hoe activeer je dat of wat is het precies? Ik ken die hele optie niet.
Oh maar je kan wel je interesses selecteren zoals eten, wijn, zwemmen en schilderen dat heb ik ook. Bedoel je dat of is het echt een hele nieuwe feature?
‘relatiestatus: gekookt voor 2, alles alleen opgegeten’ of iets in die trant heb ik echt al te vaak voorbij zien komen in bio’s. ‘levensgenieter’ ook, sure, alsof anderen niet van hun leven genieten??
Ik kreeg een aanbod voor een videochat via Tinder. No ma’am, not me, thank you.
Zo vaak als ik iemand like krijg ik zo’n pop-up of ik diegene niet wil superliken, nee
Hahaha dit heb ik gisteren dus wel voor het eerst gedaan spontane actie, was best grappig. Moet zeggen dat ik ff in de zenuwen schoot, maar daarna dacht, ah whatever, wat kan er mis gaan.
Ik had een Tinder match met mijn andere buurman (buurmijn van ‘dé’ buurman). Heb ik met hem afgelopen zaterdagnacht gezoend? Wellicht.
De jongen waarmee ik momenteel praat eindigt élk bericht met deze smiley: ‘:)’
Klinkt als een serie moordenaar
Ik zou eigenlijk woensdag een date hebben maar ging niet door dus we hadden het verplaatst naar vandaag. Vroeg hem vanochtend waar we af zouden spreken, geen reactie. Krijg ik net om 21.30: Oops, beetje laat wakker geworden. ??? Geen sorry, niks. Gast, ik maak tijd voor je vrij? Heb maar gezegd dat ik hoop dat hij lekker geslapen heeft. Bye