Wat een eikel
Gister dit gesprek:
Hij: Wat zoek je hier?
Ik: Ik zie het wel, jij?
Hij: Een leuke date en dat zie ik wel
Maar ik weet nu al dat ik met jou wel meer wil!
Ik: Zoals? Een tweede date?
Hij: Dat had ik niet helemaal in gedachten maar dat dan ook ja.
Ik wil dit niet meer man
Wow. Fijn dat hij er zo snel mee komt, dan kan je meteen wegrennen.
Ja, ik was al aan het rennen toen het gesprek nog bezig was
Zie nu voor me hoe je wegrent met je mobiel in je handen
Ik heb net ineens een wandeldate gehad. Hij respecteerde dat ik afstand wilde houden; hij vond er wel wat van, maar liet het er verder bij. Het is maaaanden geleden dat dat voor het laatst was, en nu ineens spontaan kwam er een date op m’n pad. Was leuk, niet mijn droomman. Ik weet nog niet wat ik nu ga doen. Aan de ene kant zou ik hem wel nog eens willen zien, maar ik denk dat we politiek gezien te veel verschillen en juist op dat vlak weet ik best redelijk wat ik zoek in een partner.
Dit zou voor mij genoeg info zijn
Hij respecteerde haar mening / wil toch?
Maar best wel onaantrekkelijk dat hij op een eerste date al liever geen afstand houdt, toch?
Uh, wie heeft dat gezegd behalve jij nu?
Ik heb altijd het idee dat als ze die vraag direct stellen ze alleen maar uit zijn op 1 ding.
Ik heb overigens nog wakker gelegen n.a.v. mijn post gisteravond in een ander topic dat ik het account van een overleden jongen tegen kwam. Hij is 7 maanden geleden overleden maar die accounts blijven dus bestaan. Vroeg me ineens af hoeveel accounts er nog meer zijn van mensen die er niet meer zijn? Of dat je denkt dat iemand je keihard aan het negeren is maar hij plots overleden blijkt? Daar kom je dus niet altijd achter… Vond het echt een heel naar idee en kon er echt niet van slapen.
Ah ja, ik las het inderdaad in het andere topic:( Lijkt me echt schrikken om een overledene die je kent tegen te komen. Vreemd idee dat zo’n account maar blijft rondzwerven.
Heb je het nog gemeld bij Tinder?
Ai, wat verdrietig. Facebook heeft daar wel een service voor, neem aan dat dat ook geldt voor Insta en Whatsapp. Maar Tinder? Geen idee.
Volgens mij bedoelt @Eddie dat @anon44347600 het respecteren van grenzen uit als iets goeds in de date, waar dat natuurlijk een gegeven zou moeten zijn.
Er valt heel veel te zeggen over het wel of niet respecteren van grenzen van iemand die je niet kent. Ik zou het zelf iemand niet direct aanrekenen als mijn grenzen niet worden gerespecteerd, afhankelijk van hoe duidelijk ik daar zelf over was. In dit geval ben ik dus helemaal oké met zijn reactie.
Dat terzijde herhaalde Malaga enkel wat ik zei, namelijk dat mijn date mijn grenzen respecteerde. Jij quotete dat stukje met de toevoeging dat dat genoeg info zou zijn voor je, alsof het een afknapper voor je is. Maar hij respecteerde mijn grenzen toch? Wat is voor jou dan het probleem?
Vergeet de tekst na de komma niet mee te quoten. Ik vind je reactie zo heel veroordelend overkomen. Je kunt ook vragen om toelichting. Het komt op mij over alsof je daar helemaal niet benieuwd naar bent en in plaats daarvan je manier van denken aan mij probeert op te dringen.
Je mist het stukje dat erna komt.
Natuurlijk zou elke kerel je grenzen moeten accepteren want anders snel wegwezen, maar ik zie ook geen probleem in wat @Twijfelaar zegt. Die jongen respecteert haar grenzen maar geeft aan dat hij een andere mening deelt. Lijkt mij alleen maar fijn ipv zo’n lamlul die z’n mening dan maar achterwege laat.
En ja of dat dan 1000% coronaproof is, is weer een andere eindeloze discussie.
Ja, ik herken wat je beschrijft maar ik heb niet het idee dat dat nu aan de orde was. Hij liet het er zo luchtig bij zitten, daardoor had ik persoonlijk niet het idee dat ik tekst en uitleg hoefde te geven bij deze grens. Neemt niet weg dat ik wel herken wat je beschrijft en het gevoel dat daar voor mij bij hoort vind ik zelf echt niet fijn, dan zou mijn lijf waarschijnlijk net als jij willen rennen.
Door mij als springplank te gebruiken voor het op sarcastische wijze delen van je oordelen en ergernissen kom ik niet eens voorbij dat deel van je reactie, terwijl je vast zinnige dingen zegt in het stuk dat erna komt. Er zijn ook gewoon andere respectvollere manieren om jouw manier van denken te delen, denk ik dan. Misschien kom ik later terug op de rest van je inhoudelijke reactie.