Tinderervaringen

Je kunt voordat je met iemand afspreekt ook gewoon naar de intenties vragen? Ik vind ‘waarom zit je op tinder?’ echt een kutvraag, maar ik ben wel blij dat alle jongens met wie ik ooit een tinderdate heb gehad hem gesteld hebben.

Edit: ik bedoel dus dat je dat echt niet hoeft aan te geven, vind dat namelijk echt belachelijk.

Dat is echt puur zijn interpretatie. Ik weet wel dat veel jongens er zo over denken, dus ik vraag het altijd wel indirect voor ik eventueel zou gaan afspreken. Maak ook altijd duidelijk dat ik niet bij iemand thuis afspreek maar in het openbaar, dat geeft ook wel aan wat je intenties zijn. Vaak loopt een gesprek dan ook wel dood als je merkt dat dat niet is waar hij op zit te wachten maar dan weet ik iig wel wat zijn bedoelingen zijn.Als iemand je echt wil leren kennen dan wil hij echt wel naar een café komen.

Maar het specifiek moeten benoemen voor je afspreekt? Je weet toch nooit hoe zoiets loopt, je kan voor de seks met iemand afspreken en uiteindelijk niet willen, en een leuke ‘date’ met iemand hebben en uiteindelijk toch wel in bed belanden zonder dat dat je eerste intentie was. Beetje kortzichtig van hem.

1 like

Is denk ik ook een beetje afhankelijk van wat er aan vooraf is gegaan. Als je na het “Hey alles goed?” gesprek (bij wijze van spreken) al vraagt om af te spreken dan zou ik daar persoonlijk geen ja tegen zeggen als ik geen seks intenties heb. Maar heb ook wel eens gehad dat ik al weken met een jongen appte voor we gingen afspreken en toen was seks echt niet m’n intentie direct en bij hem ook niet.

Ik heb nog nooit Tinder gebruikt om meteen seks te hebben. De insteek was eigenlijk altijd wel gewoon daten.

Een match krijgt het voor elkaar om in 1 zin mij een ‘leuke meid’ te noemen en een spelfout te maken :roll_eyes: maar ik heb mezelf voorgenomen om wat toleranter te zijn haha dus ik mag nu niet afhaken. Maar ik wil wel.

5 likes

Ik heb dus sinds gister een match met een veel jongere jongen en die is mij nu al heel erg aan het aanbidden en hij wil heel snel afspreken en nadat we 1 date hadden besproken stelde hij meteen de volgende voor (de eerste is donderdag en dan de volgende is zaterdag) en hoewel ik het suuperleuk vind (en hij ook echt heel lief en knap is) benauwt het me ook een beetje. Terwijl die kerels die ik dan heel graag willen maar hard-to-get spelen, ik dan degene ben die 100 keer wil afspreken.

3 likes

Noooooo doe het in het echt dan :wink:

Kom je hem nooit ergens tegen dan?

Haha OK ik zat weer eens een keer op Tinder, heb me alleen al vermaakt met het feit dat ik als een enorm katerig wrak toch gewoon ‘onder de mensen’ kon zijn, soort van, op deze manier :+1:

Maar ik zat me net te bedenken hoe chill het zou zijn als je kon swipen op basis van gevoel voor humor ofzo, al die droge gesprekken waar je doorheen moet en waar niet echt iets mis mee is maar waarvan je echt na 10 minuten al weet: nee, niks gemeen.

Oh en ook jammer, een van de eerste gesprekken met zo op het eerste gezicht best een leuke grappige jongen was uiteindelijk met zijn bedoeling om foto’s van me te maken, ‘leuk voor een modellenportfolio’ (n.b. ik nader de 30 en ben absoluut niet fotogeniek, o ja en hij is ook helemaal geen fotograaf). Vrees echt voor de meiden die op dit soort aanbod ingaan :nauseated_face:

4 likes

Omg dubbelpost maar
– de jongen die als tweede vraag stelde of ik ‘ook zo’n knuffelkont’ was :nauseated_face: (bij nader inzien had hij ook ‘gezzelig’ in zijn bio staan, teken aan de wand)
++ mijn hete Spaanse collega van een andere afdeling die ook nog eens leuk begon te praten en me herkende, hola :sunglasses: :boom:

4 likes

Ah ik vind dat zo sneu. Vooral omdat het volwassen mensen zijn, gedraag je. Zit ze al op een ‘echte’ datingsite?

3 likes

Misschien gewoon e-matching of lexa? Een vriendin van mij heeft haar vriend via lexa. Of pepper, maar dat is wel heel ‘hip’.

1 like

Maak dit zelf ook wel eens mee en het maakt me zo boos altijd… Dat je me niet leuk vind ofzo dat kan, geen probleem… Maar ZEG het dan gewoon en ga niet niks meer laten horen, vind dat zo ongelofelijk kinderachtig… Echt stom… Hopelijk gaat je moeder nog een leuke date vinden die wel inziet hoe leuk ze is!

1 like

Heel verdrietig inderdaad maar door de jaren heen heeft je moeder ongetwijfeld veerkracht opgebouwd. Lief dat je zo meeleeft. Herkenbaar trouwens want mijn ouders zoeken ook nieuwe partners en dat doet best wel wat met me.

3 likes

Ah ik vind dit zo verdrietig om te lezen, dat mensen dan zo met haar omgaan, sowieso is dat kut maar bij “oudere” mensen vind ik het nog erger omdat je dan hoopt/verwacht dat mensen door ervaring toch zouden moeten weten wat wel en niet kan ofzo…? ik weet helaas niet zo goed wat voor tips te geven maar vind het wel heel lief dat je het voor haar vraagt hier!

3 likes

Ahhh dit klinkt heel zielig, maar ik geloof wel dat het op elk moment kan gebeuren!

Mijn moeder is ook recentelijk weer single, maar heeft een slechte smaak voor mannen en gaat vaak voor mannen met red flags. Daarnaast is mijn moeder(om eerlijk te zijn) best wel een moeilijke vrouw om mee samen te zijn. Ik gun haar een leuke man, maar ik hoop dat ze ook noet voor minder gaat.

Ahh wat flauw, je zou zeggen dat volwassenen gewoon durven te zeggen waar het op staat.
Mijn schoonmoeder is het wel gelukt via Tinder, maar ze had wel locatie echt op uitgebreid staan. Ze is nu dus wel verhuisd met een andere baan, maar dat vond ze zelf niet erg.

Mijn schoonvader probeerde ook Tinder, maar de eerste die hij tegenkwam was dus mijn schoonmoeder, toen heeft die het meteen weer verwijderd :see_no_evil:

23 likes

@Reflect Dat breekt echt m’n hart :frown:. Het is helaas de realiteit dat de meeste mensen bezig zijn met wat goed en makkelijk is voor henzelf. Ik merk dat helaas ook wel eens bij mezelf. Dat ik heel lullig afzeg voor een date, of iemand afpoeier of wat dan ook. En het is naar dat ik dat doe en ik probeer ook om het niet te doen, maar het is de makkelijkere weg. En ik hou dan ook niet echt rekening met de persoon aan de andere kant, ik hou enkel rekening met mezelf. En dat is natuurlijk niet oké, maarja. Andersom gebeurt het mij ook en dan vind ik het ook erg. Wij mensen doen elkaar alleen maar pijn, zeker onder ‘romantische’ omstandigheden.
Ik hoop dat je moeder snel een leuke partner vind!

@Reflect mijn vader is op zn 55e ofzo weer gaan daten, via een datingsite! Wel een christelijke, dus weet niet of je moeder daar iets aan heeft. Ik denk dat ze meer succes heeft via een datingsite omdat mensen daar misschien wat serieuzere intenties hebben (dat idee heb ik iig).

Creatief met Tinder :roll_eyes:

1 like