Ik was best leuk met een gozer aan het kletsen en hij vroeg mijn nummer. Na 2 app berichtjes hoor ik nu ineens al 2 dagen niks van hem, snap echt niks ervan soms haha.
Haha ik heb van deze gast ook een lijst gehad gok ook dat het niet echt werkt
Ik ben nog een match met hem, kan hem even vragen hoe succesvol hij is
Ik stelde iemand een vraag en nu heb ik zo’n onnodig lang antwoord dat ik moet gaan scrollen
Hahah doen, ik heb de match verwijderd. Ben wel benieuwd!
Shit, zie nu dat hij de match vanmiddag verwijderd heeft! Hoop dat iemand anders nog een match met hem krijgt die het dan even kan vragen
Noh hahah! Ik heb hem daarna nog een paar keer langs zien komen, dus gok dat ie goed actief is dus duimen!
Ik krijg via Tinder amper matches met vrouwen, daar blijf ik me over verbazen. Ik heb echt maar een handvol matches met vrouwen in mijn hele Tindergeschiedenis. Dat vind ik opvallend weinig.
Ik ook!!! Maar ik zie op tinder ook duidelijk soorten vrouwen en ik pas eigenlijk nergens bij
Ja ik ook! Ik denk ook dat vrouwen kunnen zien dat ik niet lesbisch ben??? Mijn vriendin die we op tinder ging voor een relatie met een vrouw heeft wel veel dates gehad en er ook een relatie aan over gehouden.
Ik heb ook veel minder matches met vrouwen maar ik heb het gevoel dat ik er én minder tegenkom én dat ik kieskeuriger ben (soms ook wat geintimideerd waardoor ik links swipe) en dan is het vrij logisch dat ik er weinig heb
Huh maar ze kunnen dat toch wel bedenken als ze je voorbij zien komen? Of zeg ik nou iets heel geks? haha
Ja, dit denk ik ook weleens over mezelf. Maar ja, het lijkt toch ook wel alsof er veel vrouwen swipen voor een vriendschap. Misschien heb ik niet het meest gezellige profiel, ha ha.
Ik snap niet wat je zegt! Ik heb het idee dat andere vrouwen mij voorbij zien komen en dan doorhebben dat ik dus niet op vrouwen val. De meeste matches zijn ook met vrouwen die willen experimenteren en dus ook niet lesbisch zijn…
Waarvoor heb jij dan vrouwen wel aangevinkt staan? Om te experimenteren of voor vriendschap?
Ik ben denk ik hetero maar had laatst dus ook vrouwen aangevinkt en vond het erg intimiderend? Ik denk omdat ik niet zeker weet of ik ooit een relatie zou kunnen hebben met een vrouw maar ze wel aantrekkelijk vindt. Het lijkt mij wel leuk om vriendinnen te maken maar vindt het dan ook weer lullig als iemand met andere intenties swiped. Ik weet niet zo goed wat ik hier in moet doen haha.
Destijds voor experimenteren en trio’s maar de laatste keer dat ik dat deed was anderhalf jaar geleden, dus ik weet niet meer zo goed of ik dat ook had aangegeven in mijn profiel.
Ik zou dat toch aangeven in je bio. Ik persoonlijk vind het fijner als ik ongeveer weet waar de ander naar opzoek is zodat niemand teleurgesteld wordt
Oh sorry ik heb je bericht helemaal verkeerd gelezen! Ik dacht dat er stond : ‘Ik denk dat vrouwen niet kunnen zien dat ik lesbisch ben’ Maar er stond dus iets heel anders. Mijn excuus! haha.
Dat, of
https://www.instagram.com/p/CJQ6QcQsQ-Z/?igshid=pxg7572hffcr
Ik heb nog nooit een relatie gehad met een vrouw maar ben wel verliefd geweest (denk ik). Alleen verder dan zoenen is het nooit gekomen. Maakt het ook wel lastig op Tinder want aan de ene kant wil ik niet iemand aan het lijntje houden straks, dus als iemand heel serieus is dan swipe ik naar links. Maar als iemand heeft staan dat ze bicurious is of zo dan krijg ik spontaan een rolberoerte, ik wil ook niet graag het experiment van een ander zijn. Ben ik te volgen?
Ik ben nu weer op tinder gegaan (en heb trouwens ook een andere app ontdekt die eigenlijk speciaal voor trio’s is!) omdat ik ook een vrouw zoek voor een trio.
Heb het nu inderdaad maar in mijn bio gezet zodat het gelijk duidelijk is.
Valt me trouwens op dat heel veel vrouwen op tinder niet-monogaam zijn! Het staat er heel vaak bij.