Tinderervaringen

En vegetariër, of ze doen yoga :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Jaa, haha!

Is er inderdaad geen ander (beter) platform dat je zou kunnen gebruiken wanneer je als koppel op zoek bent naar een vrouw voor een trio?
Als ik op Tinder een stel tegenkom vind ik dat altijd een beetje vreemd. Ik bedoel, ik heb niet voor niets aangegeven dat ik op zoek ben naar mannen toch?
Ik kan me voorstellen dat lesbische en biseksuele vrouwen op Tinder dit nog veel erger hebben. Waarom zou je je met je relatie in een space waar je niet thuishoort mengen om je eigen seksuele fantasieën werkelijkheid te maken? Dan reduceer je vrouwen die je op je swipen tot seks/lustobject. En doordat je op Tinder altijd moet swipen ipv profielen te kunnen skippen, verplicht je anderen ook nog eens hieraan mee te doen.

Van de andere kant bekeken (maar ondergeschikt): ik geloof niet dat je op deze manier een hoge succesrate hebt? En als dat de plek is waar vrouwen die niet op zoek zijn naar een date met een vrouw, maar naar een trio met een heterostel zich verzamelen, zitten die ook allemaal verkeerd denk ik dan.

5 likes

Je hebt goed verwoord wat ik ook denk haha. Ik swipe ‘koppel accounts’ voor trio’s en accounts van vrouwen die gewoon willen experimenteren áltijd automatisch links, en ik heb ook al veel bios gezien van vrouwen die net hetzelfde zeggen (als in ‘niet hier voor jouw trio’). Vraag me idd ook elke keer weer af of er veel single bi/lesbische vrouwen zitten wachten op een trio met een koppel, heb er nog maar één gezien die expliciet vermeldde dat ze dat wel wou en koppels daarintegen komen bijna om de haverklap voorbij.

2 likes

Ik zie echt nooit koppels, ligt er misschien ook aan waar je swipet? Ik heb vrouwen en mannen aanstaan

1 like

Welke app? Asking for a friend.

Feeld!

1 like

Thanks!

1 like

Nu je het zegt, ik woon in 1 van de grootste en ook meest open-minded steden van België dus daar zal het inderdaad ook zeker aan kunnen liggen!

Zou je mijn quote willen weghalen uit je bericht?

Ik weet niet of ik mezelf als bicurious zie, voor mij is al een tijd duidelijk dat ik op zowel mannen als vrouwen val (eigenlijk doet gender/geslacht er voor mij gewoon niet toe).

Ik zie bicurious als: ik weet nog niet of ik zou kunnen vallen voor / me überhaupt aangetrokken voel tot…

Edit
(of a heterosexual person) interested in having a sexual experience with a person of the same sex.

Of

Bi-curious is a term for a person, usually someone who is a heterosexual, who is curious or open about engaging in sexual activity with a person whose sex differs from that of their usual sexual partners.

Je reactie klopt op meerdere vlakken niet, maar ik ga dat niet rechtzetten. Ik vind het veel te persoonlijk worden. (Persoonlijker dan ik uit mezelf zou willen delen hier, bedoel ik.)

1 like

Ik snap dat je je daarop baseert, is ook logisch. :hugs:

Omg ik heb nu spontaan een wandeldate met hem. Send help. Weet ook niet hoelang hij is en ik heb pizza op dus ben winderig :joy:

17 likes

Hallo je weet wat er gebeurde toen ik een keer niet wist hoe lang een date was.

2 likes

Ja daarom loopt dit niet goed af hahaahahaha

1 like

Hoe lang? :stuck_out_tongue:

1 like

Bijna 10 cm korter dan ik :sweat_smile:

6 likes

Teleurstellend :skull::skull::skull:

2 likes

Ja en ik vond dat ik niet zo oppervlakkig mocht doen eigenlijk, maar gelukkig was hij sowieso niet leuk dus kan toch weer op zoek naar tall, dark and handsome.

3 likes