Tinderervaringen

Feeld!

1 like

Thanks!

1 like

Nu je het zegt, ik woon in 1 van de grootste en ook meest open-minded steden van België dus daar zal het inderdaad ook zeker aan kunnen liggen!

Zou je mijn quote willen weghalen uit je bericht?

Ik weet niet of ik mezelf als bicurious zie, voor mij is al een tijd duidelijk dat ik op zowel mannen als vrouwen val (eigenlijk doet gender/geslacht er voor mij gewoon niet toe).

Ik zie bicurious als: ik weet nog niet of ik zou kunnen vallen voor / me überhaupt aangetrokken voel tot…

Edit
(of a heterosexual person) interested in having a sexual experience with a person of the same sex.

Of

Bi-curious is a term for a person, usually someone who is a heterosexual, who is curious or open about engaging in sexual activity with a person whose sex differs from that of their usual sexual partners.

Je reactie klopt op meerdere vlakken niet, maar ik ga dat niet rechtzetten. Ik vind het veel te persoonlijk worden. (Persoonlijker dan ik uit mezelf zou willen delen hier, bedoel ik.)

1 like

Ik snap dat je je daarop baseert, is ook logisch. :hugs:

Omg ik heb nu spontaan een wandeldate met hem. Send help. Weet ook niet hoelang hij is en ik heb pizza op dus ben winderig :joy:

17 likes

Hallo je weet wat er gebeurde toen ik een keer niet wist hoe lang een date was.

2 likes

Ja daarom loopt dit niet goed af hahaahahaha

1 like

Hoe lang? :stuck_out_tongue:

1 like

Bijna 10 cm korter dan ik :sweat_smile:

6 likes

Teleurstellend :skull::skull::skull:

2 likes

Ja en ik vond dat ik niet zo oppervlakkig mocht doen eigenlijk, maar gelukkig was hij sowieso niet leuk dus kan toch weer op zoek naar tall, dark and handsome.

3 likes

En viel zn lengte nog mee??

2 likes

Ja hij is toch kleiner hahaha (1 cm). Maar was erg gezellig. Geen akward stiltes en heb zijn handschoenen mee naar huis. Bij afscheid zei die dat ie me graag nog een keer wil zien en voordat ik thuis was had hij een berichtje gestuurd dat spontaan leuk is en of ie mijn nummer mocht hebben want dat was ie in alle excitment vergeten te vragen.

25 likes

Aaah goed om te horen dat het gezellig was! Op naar een tweede date dus? :blush: En die 1 cm maakt dan toch niet uit joh :stuck_out_tongue: (al ben ik zelf wel van de langere jongens >1.90 :see_no_evil:)

3 likes

Ja ‘normaal’ ben ik ben ook van de lange jongens :joy: loop zelf ook vaak op hele hoge hakken. Maar ga hem niet afschrijven vanwege die ene centimeter haha. Een tweede date gaat er zeker komen dus ben benieuwd!

4 likes

Horizontaal ga je die ene centimeter toch niet opmerken

25 likes

Hahaha ook dan kunnen de hoge palen aan

8 likes