En viel zn lengte nog mee??
Ja hij is toch kleiner hahaha (1 cm). Maar was erg gezellig. Geen akward stiltes en heb zijn handschoenen mee naar huis. Bij afscheid zei die dat ie me graag nog een keer wil zien en voordat ik thuis was had hij een berichtje gestuurd dat spontaan leuk is en of ie mijn nummer mocht hebben want dat was ie in alle excitment vergeten te vragen.
Aaah goed om te horen dat het gezellig was! Op naar een tweede date dus? En die 1 cm maakt dan toch niet uit joh
(al ben ik zelf wel van de langere jongens >1.90
)
Ja ânormaalâ ben ik ben ook van de lange jongens loop zelf ook vaak op hele hoge hakken. Maar ga hem niet afschrijven vanwege die ene centimeter haha. Een tweede date gaat er zeker komen dus ben benieuwd!
Horizontaal ga je die ene centimeter toch niet opmerken
Hahaha ook dan kunnen de hoge palen aan
Oeeeh leuk, keep us posted!!
Hoe ziet jullie perfecte eerste date eruit?
Ik denk een drankje ergens drinken in combinatie met een activiteit! Dus of een wandeling, of een bordspel of kanoën.
Ik heb ook ooit eerst ergens wat gedronken en daarna naar een salsafeest geweest! Was super leuk!
En in praktijk wordt er bijna nooit gezoend op de eerste date, dus ik denk dat einde!
Nu ik er over nadenken heb ik veel leukere tweede dates gehad, omdat je daar gewoon net meer kan.
Mijn perfecte eerste date is gewoon ergens een drankje doen, vind dat gewoon heel chill! Zou leuk zijn als er gezoend wordt, haha.
En ik vind eerste dates juist altijd het leukst! Vind het altijd zo jammer dat je een eerste date nooit meer over kunt doen, vind het zo leuk dat je iemand nog helemaal niet kent en dan heel langzaam een beetje leert kennen zoân eerste ontmoeting.
Mn perfecte date is ergens in de zomer, op zoân lome zomeravond. Drankje ergens drinken op het terras. Net te aangeschoten worden, maar niet tĂ©. Daarna nog een stukje wandelen door de stad/park en als het echt perfect is moet er wel gezoend worden ja! En daarna naar huis en elkaar direct appen hoe leuk het was en een nieuwe date plannen.
Haha hopeloze romanticus. Ik zie het ook al helemaal voor me
Haha, ik zie het ook gelijk voor me ja!
Ach joh, zoveel zegt een cv ook weer niet. Misschien zitten jullie qua opleidingen niet op hetzelfde level (dat maak ik in ieder geval op uit je bericht) maar zijn jullie op persoonlijk vlak een goede match en viben jullie gewoon. En een klik op dat gebied is echt veel belangrijker! Hoop in ieder geval heel erg dat het je niet tegen gaat houden om met hem af te spreken want dat zou superzonde zijn als hij voor de rest wel gewoon leuk is.
Hahah zoân date had ik vorig jaar! Daarna nog een paar dates gehad maar helaas bleef het daarbij. Waar blijft de tijd Oef en die jongen (okĂ© man?) was zo leuk. Kijk stiekem nog steeds weleens naar zân whatsappfoto om dan te denken; had je toch goed gedaan Twijfelkont
dussssss.
Maar inderdaad, zulke dates zijn top. Voor mij liefst niet meteen een activiteit, ben zo onhandig en lomp, dat zou niet goed komen.
Nog wakkere vrouwen hier?
âIk date alleen met wakkere vrouwen. Die staan dus niet in de rij om gevaccineerd te worden, ook staan zij binnenkort niet in de rij om gechipt te worden en deze vrouwen zijn ook heel onschuldig al op het âkiller virusâ Covid 1984 gestest. Schapen mogen dus links swipen.â
Wie wil hem? Stuur hem met liefde naar je door!
BÚÚÚhhh
Mijn hemel, ik kom echt alleen maar gekkies tegen op tinder. Had een leuke match en hij kwam echt geĂŻnteresseerd over, hij vroeg naar mijn werk dus ik had verteld dat ik in de psychiatrie werk. Zei hij: oh nou, dan doe ik wel even of ik veel problemen heb om jou beter te leren kennen. Dus ik zei: doe maar lekker normaal. Krijg ik de: nee moet je wel een beetje gek maken.
Nou, ga maar lekker andere vrouwen gek maken mij niet bellen hoor doeeeei. Vind dat ook echt respectloos naar mensen met psychische problematiek.
Valt te zien wat de situatie is:
- Ik ken hem al wat beter en vind hem al (een beetje) leuk: we gaan ergens een hapje eten, drinken net te veel wijn, maken vervolgens een wandelingetje in de stad of op het strand. Als ik hem daarna nog steeds leuk vind (of leuker), zoenen we. Als ik echt tot over mân oren verliefd ben en de klik is er helemaal, mag hij mee naar mân appartement, maar dat hoeft zeker niet.
- Ik ken hem nog niet goed, is bv. een Tinderdate: een date zoals @Jeg beschreef. Drankje in een gezellige fancy tent, max. een zoen (als er écht aantrekking is), ik ga zelf naar huis.
Ik wil sowieso niet op date met iemand die ik nog niet goed ken en al meteen een hele activiteit doen (bv. op restaurant, gaan bowlenâŠ), want als hij dan niet leuk blijkt te zijn, dan heb ik geen easy escape.
Ergens een drankje doen en daarna wandelen. Ik ben ook wel eens naar een dierentuin en naar de Amsterdam dungeon geweest en dat was ook wel heel leuk!
Swipen jullie ook wel eens weg vanwege de naam? Ik zou echt niet met een jacobus durk ofzo kunnen hoor echt mega oppervlakkig maarja