haha ja ik swipe wesley’s enzo meestal weg
sorry als ik nu iemand beledig
Ja haha zie mijn post in het leed dat daten heet:
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-daten-heet-5/22076/1256?u=flalamingo
TLDR: ik swipe meestal de naam van m’n eerste twee vriendjes die dezelfde naam hadden weg, om grapjes in m’n familie te vermijden TENZIJ hij echt leuk is haha
Toevallig heb ik een hele leuke melroy geswiped. Hij ziet er echt zo niet uit als een y naam. Maar dan moet ie wel echt leuk zijn idd @flalamingo.
Komt op tinder een man voorbij die zich god Eros noemt en een van z’n foto’s is een naaktfoto van boven waar hij op z’n rug ligt met een blaadje op z’n piemel:’)
Als ze dezelfde naam hebben als mijn vader of broertje bijvoorbeeld swipe ik ze zeker weg, anders geef ik niet echt om de naam
Ik heb een wandeling gemaakt met een man van Tinder, maar al in de tweede straat bleek het een antivaxxer. Ook bleek ik in mijn hoofd twee gesprekken door elkaar gehaald te hebben (is niet de eerste keer), maar dit werd echt niets. Na een rondje lopen heb ik maar gezegd dat ik naar huis wilde.
Na een kort gesprekje zei m’n Tinder match opeens:
“Wil je kinderen maken?”
Haha ik vind dat zo’n rare vraag, ik weet nu niet hoe ik het moet interpeteren Bedoelt hij: wil je kinderen? Of: wil je seks?
Ik denk seks aangezien hij vooral in het maakproces geïnteresseerd lijkt te zijn:’)
Haha heb je letterlijk gezegd dat je naar huis wilde? Ik vind dat zo knap. Ik wandel dan makkelijk 2 uur lang en zeg half toe op een ‘volgende keer’ omdat ik niet weet hoe ik moet zeggen dat ik het niet zie zitten teach me!
Ik dacht echt précies hetzelfde
O mijn god! Praatte sinds een paar dagen met een gast op tinder. Wel oké gesprek, twijfelde al een beetje maar goed… onder het mom van mensen een kans geven. Kreeg ik net ineens een paar berichten van; dit is zoooooooo raar en gebeurt me nooit, maar wilde net foto’s toevoegen en zie ineens dat de foto die ik heb niet van mezelf is, maar een kerel die ik niet ken. Met welke foto heb jij me geliked? Wil dit profiel eigenlijk verwijderen maar ja dan ben ik jou natuurlijk als match kwijt.
Nou ik dacht meteen catfish. Dus reageerde ook dat je heus niet zomaar een random foto upload en of hij dus een catfish is? En dat hij me dan inderdaad kwijt is als match. Nou daarna veranderde zijn foto’s ineens naar foto’s die wel van hemzelf waren. Nou… catfish alert! Want het was echt een heeeel ander persoon en ja gewoon iemand die ik nooit zou liken. Hij stuurde nog een berichtje dat hij er echt niks van snapte hoor. Dus daarna heb ik alleen nog gelachen en gezegd dat ik er niks van geloof, en toen werd ik ontmatched. Maar wow, het was zo gek? En ben zo blij dat hij het een soort van ‘opbiechtte’ en ik nooit met hem heb afgesproken ofzo
Ik zeg niet letterlijk tegen die man(nen) dat ik het niet interessant vind, maar wel na een half uurtje dat ik naar huis moet. Meestal hebben ze het ook wel door dat het echt niets wordt. Maar het gaat niet altijd soepel hoor, soms is het echt heel ongemakkelijk!
gewoon lachwekkend dit. Zooo raar, ineens foto’s van een random kerel!
Ik heb zometeen een eerste date, ben echt gespannen. De laatste dagen zijn we niet bij elkaar weg te slaan (online) en nu kan ik alleen maar bidden dat het in het echt net zo leuk is.
Ik heb ooit meegemaakt dat het over de telefoon enorm klikte, we konden echt uuuuren bellen, maar in het echt was er geen aantrekkingskracht. Na de eerste date heb ik dat toen gezegd maar via de telefoon voelde ik het weer. Op afstand was ik echt een soort van verliefd dus, maar in het echt bleef daar niks van over. Ik hoop zo dat dat nu niet zo is.
Vanochtend appte hij al dat hij om 6 uur klaarwakker was nadat hij elke 2 uur wakker was geworden van de spanning, dus ik ben niet de enige.
Ah zo leuk en spannend! Veel plezier en ik hoop voor je (jullie) dat het in het echt net zo leuk is
Aah leuk! Ik had precies ditzelfde met mijn huidige date en ook een beetje dezelfde angst als jij, maar het is echt super goed uitgepakt en hij bleek in het echt net zo leuk te zijn. Hoop dat dat voor jou hetzelfde is!
Ah dat laatste is wel heel lief hoor! Ben benieuwd hoe je date zal zijn, veel plezier. Wat gaan jullie doen?
Superleuk, ik hoop dat je een superleuke date gaat hebben! Veel plezier!
Oeh spannend, veel plezier! We houden het dateleed topic wel in de gaten😬
Wandelen Hij had een hele picknick bedacht maar ik wil toch de optie houden om weg te kunnen zonder me beladen te voelen