Tinderervaringen

Ja same, ik vertelde het net niet erbij blijkbaar maar ik ben toen ook op tweede date gegaan. Daarna niet meer maar wel nog even contact gehouden omdat we het vriendschappelijk zo gezellig hadden. Uiteindelijk is dat doodgebloed, maar heb er nog wel warme gevoelens aan over gehouden. :cupid:

1 like

Oehh @Twijfelaar ben superbenieuwd! Veel plezier!

2 likes

Ik had afgelopen maand qua uiterlijk echt mijn droommatch en was al heeelemaal in de wolken. Vervolgens begonnen we te praten, deden we hetzelfde werk, heeft hij binnen dezelfde stichting gewerkt, werkt hij samen met kennissen van mij en volgt hij dezelfde opleiding aan dezelfde school. Nou, ik dacht echt match made in heaven, dit wordt het. Maar uiteindelijk begon hij geen gesprek meer of reageerde hij telkens best kortaf of niet op mijn vragen, dus heb het dood laten bloeden.

Nu matchen wij dus opnieuw en overweeg ik echt om wat te sturen, of om het te laten. Hij heeft wel in zijn profiel staan dat hij sociaal ongemakkelijk is en het lastig kan vinden om het gesprek te starten. Aan de andere kant denk ik: ik heb vorige keer vaak genoeg het gesprek gestart en dan komt er blijkbaar ook niet echt veel uit, aan de andere kant matcht hij ook niet voor niks opnieuw? Wat ga ik doen, zoveel twijfels hahaha.

Edit: oke, heb gewoon gestuurd: Hey, jij weer!
Ben benieuwd

1 like

Daar heb je zeker gelijk in! Ik ga gewoon afwachten of hij reageert en of er wat meer uit gaat komen zonder er inderdaad aan te sleuren. Komt er weer zo weinig dan swipe ik inderdaad weer lekker verder.

1 like

Ik heb mezelf afgesproken dat ik iemand niet opnieuw mag liken. Eerst deed ik dat wel als soort van ramptoerist, maar nu weet ik beter (althans zo voelt het voor mij, ieder z’n ding natuurlijk!).

Mijn date is voorbij. Een lange wandeling en hij had zelfgemaakte warme chocolademelk en zelfgekochte koekjes meegenomen. Allemaal vegan. :pleading_face:

26 likes

Hoezo als ramptoerist?

Ah je date klinkt heel lief! Was het leuk en voor herhaling vatbaar?

En was het een leuke jongen??

Ja ramptoerisme in de zin van dat ik dan wil zien of die ander mij nog liket en zo ja, dan toch weer even polshoogte nemen hoe het gaat. Maar dat levert niks op, ik heb nooit meegemaakt dat er dan alsnog of opnieuw een date van kwam.

En @krabpaal
Het was zeker leuk en voor herhaling vatbaar. Hij is ook echt wel een leuke jongen, maar ik twijfel wel. Ik ben bang dat hij (net als ik) een beetje braaf is van nature en ik hou er wel van als iemand het avontuurlijke in me omhoog haalt. Dat gevoel krijg ik er nu niet van. Hoe dan ook ga ik hem nog wel een keer gezien en ik ben benieuwd of hij toch dat avontuurlijke in me omhoog gaat halen.

3 likes

Ghosten?

Oh ik ging het googelen en kreeg Casper het spookje, vandaar. Nog nooit van casperen gehoord al las ik het volgens mij eerder vandaag wel hier. :sweat_smile:

Hebben jullie dat ook soms dat je hetzelfde profiel dagelijks tegenkomt, en hem dagelijks wegswipet en dat hij de volgende dag weer verschijnt? Of zelfs 2x per dag?

Dat dat een paar keer gebeurt oké, maar er is zo één gast die ik zeker al 50x ben tegengekomen en ik word er licht agressief van :stuck_out_tongue: want hij is NIET. MIJN. TYPE. Ik vraag me zelfs af hoe het kan, volgens mij heeft hij 10x hetzelfde profiel aangemaakt?

10 likes

Ja, een vriend van mij zei dus dat hij altijd iedereen liked en dan de volgende ochtend de ‘vangst’ bekijkt, echt bizar.

2 likes

Haha ik ben inmiddels wel verhuisd, en heb m’n km-cirkel op 10 km staan dus ik denk niet dat we nog in dezelfde vijver zitten te vissen. Behalve die ene gast die zo irritant elke dag opduikt, is wel van daar. Hij heeft blond haar tot z’n schouders en een driehoekig gezicht (extreem puntige kin), een zeer opvallend figuur :'D Mijn leeftijd staat op 28-35 en dat brengt me bij een bijkomende ergernis: waarom krijg ik zoveel 26-jarigen en zelfs eens een 23-jarige (??) te zien? :stuck_out_tongue:

1 like

Hahahahah ja die!!
Niet zeker over de leren jas (meteen als ik z’n hoofd zie swipe ik hem in halve woede weg :'D) maar idd heel mager en bleek!

In mijn woonplaats helaas ook niets tot nu toe (tijdens de eerste lockdown had ik letterlijk dagen na elkaar dat er niemand was en dat ik m’n kilometer-range breder moest zetten) maar nu de maatregelen iets losser zijn, zijn er gelukkig meer mensen uit de regio die hier af en toe zijn. Helaas wel 2x niks qua types, het valt me heel erg op dat er voornamelijk laagopgeleiden op lijken te zitten. Ik heb daar an sich niets tegen, maar het zijn allemaal profielen met een tekstje à la: “ik ben een leuke leive jongen heb me eigen huisje en al even vrijgezel en ik zoek ook een leuk meisje en ja dat was het een beetje als je iets wil weten moet je het maar vragen !!! !!! !!! !!! !!! !!! !!! !!!” en daar word ik nu niet bepaald warm van :stuck_out_tongue:

14 likes

Hahaha dit is zo verschrikkelijk, en dan ook nog 420!!! erbij :cry:

8 likes

Ja, en vergeet niet alle mannen die een profielfoto hebben hoe zij op hun telefoon achter het stuur zitten. Echt, hoe is dat geen totale afknapper?

2 likes

Of de foto waarop ze een gedrogeerd exotisch dier aan een ketting vast hebben, bv. een aapje in een pakje op hun schouder of een stoere tijger of leeuw.

Gelukkig is dat al meteen duidelijk zodat ik naar links kan swipen, en hoef ik geen tijd te verliezen met een gesprek.

2 likes

Hahaha de vissenfoto :joy: of mannen met alleen maar zonnebril/hoofddeksel foto’s. Dat vertrouw ik dus echt niet. Of geen shirt foto’s. Of mannen die hun kind vol op de foto hebben (op tínder doe normaal). Of of of :sweat_smile:

Trouwens kun je op happn ook je afstand aangeven of niet? Die matcht alleen op als je iemand tegenkomt maarja als die kerel in belgie woont hoef ik niet perse een match

3 likes

En vergeet de foto’s in openbare toiletten niet, bij de spiegels. Die vind ik echt zo raar en random

3 likes

of foto’s van de autos. en dan niet met hemzelf ervoor, nee, alleen zijn auto. (en dan zo’n snelle bak)

3 likes