Ook weer een pareltje in een tinderbio: jullie lijken mij echt opzoek. Ik heb nog wel een aanbieding in mijn broek.
HAHAHA DUDE? meteen geliked dat snappen jullie wel, love aanbiedingen!
Ook weer een pareltje in een tinderbio: jullie lijken mij echt opzoek. Ik heb nog wel een aanbieding in mijn broek.
HAHAHA DUDE? meteen geliked dat snappen jullie wel, love aanbiedingen!
Haha dit had ik erbij getypt en toen weer weggehaald
Dat zijn ook niet eens autoās nee waar ik warm voor loopt
Ik vind die mannen met echt een super dure patser bak ook altijd zozo. Dan denk ik jaja die kan jij nooit betalen. Dit is gewoon een gespotte auto in het wild.
Ja precies dat! Op den duur ga ik die mensen echt haten want ik vind het tijdverspilling dat ik ze dagelijks (soms wel tweedagelijks) naar links moet swipen. Dan gaat mijn mening van āah, schattig, maar niks voor mijā naar, āJezus, pleur op, verspil mn tijd nietā.
Eigenlijk vind ik het date topic en tindertopic wel erg op elkaar lijken, ik snap niet zo goed waarom dit twee aparte topics zijn?
Heeu mijn eerste post! Hoi allemaal!
Ik ben Tinder en Bumble een beetje zat en ben even toe aan iets nieuws dus heb Inner Circle gedownload. Ik snap er alleen nog vrij weinig van, moet je betalen om je likes te zien? Of werkt het wel zo dat als ik mensen like en zij mij ook we gewoon een match zijn? Hebben mensen hier ervaring mee?
Is het bij Inner Circle niet zo dat je eerst andere mensen moet uitnodigen voordat je zelf dingen kan doen in die app? Ik heb het ooit gehad en volgensmij ben ik toen afgehaakt omdat ik geen zin had om vriendinnen te gaan uitnodigen.
Klopt! Je kan heel weinig zien als je niet betaalt of geen mensen aanmeldt. Je matches krijg je wel te zien geloof ik, maar niet je views/berichten. Je kan het wel een beetje omzeilen door direct op de pop-up te klikken (als je een bericht hebt), dan zie je het bericht wel. Maar je kan dus niet op een later moment makkelijk terug naar dat bericht of uberhaupt naar een overzicht van je berichten. Heel irritant!
Ja dit inderdaad. Irritant! Maar het meest irritante is dat het wel werkt want ik wil zien wie me berichten stuurt haha, dus heb toch maar 2 vriendinnen geinvite
Mannen die niet hun eigen naam er hebben staan. Omdat ze niet willen dat vrouwen hun wegswipen van wege hun naam.
Sorry maar ik zie ten eerste duidelijk dat jij geen Jan bent. En ten tweede je wilt toch geen chick die jou anders had weg geswiped als ze wel je echte naam weet. Plus uiteindelijk komt ze toch wel op jouw naam.
Oh ik vind dit soms zo verdrietig. Ik heb vroeger met leesclubs gewerkt voor statushouders en die mensen kwam ik soms ook op Tinder tegen maar vaak met een andere naam omdat ze anders bijna geen matches kregen.
Bizar dat alleen een naam zoān verschil kan maken. En vooral heel sneu dat deze mensen dus leren dat ze door hun naam (en dus afkomst) meteen 1-0 achterstaan, zelfs als het op daten aankomt.
Huh maar er staan toch fotoās bij. Wat heeft het dan voor zin om een andere naam te nemen als iedereen ziet dat je bijv hoogstwaarschijnlijk geen Jan of Piet heet. Op een CV ofzo snap ik dat mensen het veranderen hoe triest het ook is dat dat in 2021 nog steeds moet maar op Tinder waar je foto bij staat?
Ik vind het ook een dubbel iets. Want je ziet vaak wel dat iemand een andere afkomst heeft. Maar als diegene dan Mark heet dan geef je diegene wel een hartje maar met zn eigen naam niet.
Want aan de andere kant word er wel vaak op hartje geklikt bij een jongen met een Mark uiterlijk maar een “aparte“ naam.
Dit ook idd, en daarbij zou ik het ook apart vinden als ik een date zou hebben en diegene zegt ohja trouwens ik heet geen Piet maar Youssef ofzo. Niet om de naam zelf maar meer dat ik zou denken hoezo lieg je over je naam.
Ik denk dat mensen misschien toch (onbewust) iemand willen die voor hun gevoel goed geĆÆntegreerd is. Als je dan geen Nederlands uiterlijk hebt maar wel een Nederlandse naam, wijst dat erop dat je hier waarschijnlijk geboren bent en dus āNederlandserā bent dan iemand die hier naartoe is komen vluchten. Maar ik weet het niet hoor, ik weet alleen dat het aanpassen van hun naam voor sommige mensen een groot verschil maakt. En de meeste die ik voorbij heb zien komen kozen een soort Nederlandse versie van hun eigen naam, dus het werd geen Karel of Piet. Maar lijkt me zeker raar als je dan moet gaan vertellen dat je eigenlijk anders heet.
En uiteindelijk vind ik het het ergst dat er dus mensen zijn die zelfs op datingapps worden afgewezen op hun afkomst. Terwijl ze zo graag een volwaardig onderdeel willen zijn van onze samenleving.
Ik heb een keer drie tinderdates gehad met een Mo en toen kwam ik hem op badoo tegen en daar heette hij heel anders (nlse naam). Ik schrok toen echt wel
Haha doet me denken aan een dude hier in de buurt die 3 tinder accounts heeft met 3 verschillende namen waarvan 2 een naam is maar op 2 verschillende manieren gespeld. En volgens mij zijn alle 3 die namen niet eens zijn echte naam.
Ik heb eigenlijk meer zoiets van als je niet weg geswiped wilt worden om je naam doe dan gewoon 1 letter. Kan en niemand je vinden op social media en lieg je niet.
Hahahaha ja ok hier heb ik wel ervaring mee hahah er zijn natuurlijk mensen die niet gevonden willen worden om verschillende redenen idd
Ja die duitser van september zei halverwege de date: ik heb toch gezegd dat ik geen Maron heet? Bleek dat hij een andere naam gebruikte omdat 1 meisje hem ooit had gevonden op linkedin. Hoeveel vrouwen worden er wel niet lastig gevallen door mannen op instagram of Facebook nav tinder? Eigen keus, maar ik vond dat zo overdreven
Maar zou jij ze wel liken? Iedereen heeft toch hun voorkeur en ik snap gewoon heel goed dat culturele verschillen bij sommige afkomsten gewoon heel groot zijn.
Ik vind het ook jammer als mensen alleen witte mensen liken, maar ik like zelf ook bepaalde afkomsten nooit, dus kan me voorstellen dat die vaker weinig likes krijgen.
Ik zelf like iedere afkomst mits ze Nederlands spreken (En het mn type is natuurlijk). Expats enzo vind ik wel gezellig om mee te kletsen maar ik heb ook een x gehad dat een na een date wel dacht dat ik met hem wou trouwen om zn visa haha.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik soms wel Nederlandse namen weg swipe omdat ik die namen gewoon niet sexy vindā¦