Tinderervaringen

Ik kom nu dit profiel tegen met deze tekst:

Looking for a girl paralysed from the waist down so when she asks if it’s in yet it doesn’t hurt my feelings.

Zijn foto’s: een vage zwart/wit foto van hemzelf, 5 foto’s van speciaalbier en en foto met een zin: ‘Ik bingewatch tiny asian big cock compilation’

O ja en zijn anthem: jizz in my pants (Lonely Island)

:neutral_face::neutral_face::neutral_face::neutral_face:

5 likes

Meid, als jij het avontuurlijke in je omhoog wilt krijgen, dan fix je dat toch gewoon zelf? Heb je echt geen man voor nodig hoor

11 likes

Ik weet. :grimacing:

2 likes

Ik heb weer een parel zo in de ochtend. Een heel profiel met als eerst een joint in zijn mond, vervolgens een hele beschrijving over hoe pro drugs hij is maar hij wel 20.000 heeft uitgegeven aan coke, daardoor blut is en nu van de coke af is maar wel lekker blowt. HOE denken mensen dat dit een goed idee is :cry:

Die mensen krijgen toch nul matches? Ik snap ook niet dat ze denken dat meiden daar echt wild van worden???

8 likes

Ja echt bizar, al zijn ze tenminste wel eerlijk en weet je waar je ja op klikt hahaha,

Ook weer een pareltje in een tinderbio: jullie lijken mij echt opzoek. Ik heb nog wel een aanbieding in mijn broek.

HAHAHA DUDE? :joy: meteen geliked dat snappen jullie wel, love aanbiedingen!

20 likes

Haha dit had ik erbij getypt en toen weer weggehaald :grimacing:

2 likes

Dat zijn ook niet eens auto’s nee waar ik warm voor loopt :joy:

Ik vind die mannen met echt een super dure patser bak ook altijd zozo. Dan denk ik jaja die kan jij nooit betalen. Dit is gewoon een gespotte auto in het wild. :relieved:

1 like

Ja precies dat! Op den duur ga ik die mensen echt haten want ik vind het tijdverspilling dat ik ze dagelijks (soms wel tweedagelijks) naar links moet swipen. Dan gaat mijn mening van ‘ah, schattig, maar niks voor mij’ naar, ‘Jezus, pleur op, verspil mn tijd niet’.

Eigenlijk vind ik het date topic en tindertopic wel erg op elkaar lijken, ik snap niet zo goed waarom dit twee aparte topics zijn?

3 likes

Heeu mijn eerste post! Hoi allemaal!

Ik ben Tinder en Bumble een beetje zat en ben even toe aan iets nieuws dus heb Inner Circle gedownload. Ik snap er alleen nog vrij weinig van, moet je betalen om je likes te zien? Of werkt het wel zo dat als ik mensen like en zij mij ook we gewoon een match zijn? Hebben mensen hier ervaring mee?

Is het bij Inner Circle niet zo dat je eerst andere mensen moet uitnodigen voordat je zelf dingen kan doen in die app? Ik heb het ooit gehad en volgensmij ben ik toen afgehaakt omdat ik geen zin had om vriendinnen te gaan uitnodigen.

Klopt! Je kan heel weinig zien als je niet betaalt of geen mensen aanmeldt. Je matches krijg je wel te zien geloof ik, maar niet je views/berichten. Je kan het wel een beetje omzeilen door direct op de pop-up te klikken (als je een bericht hebt), dan zie je het bericht wel. Maar je kan dus niet op een later moment makkelijk terug naar dat bericht of uberhaupt naar een overzicht van je berichten. Heel irritant!

1 like

Ja dit inderdaad. Irritant! Maar het meest irritante is dat het wel werkt want ik wil zien wie me berichten stuurt haha, dus heb toch maar 2 vriendinnen geinvite

Mannen die niet hun eigen naam er hebben staan. Omdat ze niet willen dat vrouwen hun wegswipen van wege hun naam.
Sorry maar ik zie ten eerste duidelijk dat jij geen Jan bent. En ten tweede je wilt toch geen chick die jou anders had weg geswiped als ze wel je echte naam weet. Plus uiteindelijk komt ze toch wel op jouw naam.

4 likes

Oh ik vind dit soms zo verdrietig. Ik heb vroeger met leesclubs gewerkt voor statushouders en die mensen kwam ik soms ook op Tinder tegen maar vaak met een andere naam omdat ze anders bijna geen matches kregen.
Bizar dat alleen een naam zo’n verschil kan maken. En vooral heel sneu dat deze mensen dus leren dat ze door hun naam (en dus afkomst) meteen 1-0 achterstaan, zelfs als het op daten aankomt.

4 likes

Huh maar er staan toch foto’s bij. Wat heeft het dan voor zin om een andere naam te nemen als iedereen ziet dat je bijv hoogstwaarschijnlijk geen Jan of Piet heet. Op een CV ofzo snap ik dat mensen het veranderen hoe triest het ook is dat dat in 2021 nog steeds moet maar op Tinder waar je foto bij staat?

2 likes

Ik vind het ook een dubbel iets. Want je ziet vaak wel dat iemand een andere afkomst heeft. Maar als diegene dan Mark heet dan geef je diegene wel een hartje maar met zn eigen naam niet.
Want aan de andere kant word er wel vaak op hartje geklikt bij een jongen met een Mark uiterlijk maar een ´aparte´ naam.

1 like

Dit ook idd, en daarbij zou ik het ook apart vinden als ik een date zou hebben en diegene zegt ohja trouwens ik heet geen Piet maar Youssef ofzo. Niet om de naam zelf maar meer dat ik zou denken hoezo lieg je over je naam.

3 likes

Ik denk dat mensen misschien toch (onbewust) iemand willen die voor hun gevoel goed geïntegreerd is. Als je dan geen Nederlands uiterlijk hebt maar wel een Nederlandse naam, wijst dat erop dat je hier waarschijnlijk geboren bent en dus ‘Nederlandser’ bent dan iemand die hier naartoe is komen vluchten. Maar ik weet het niet hoor, ik weet alleen dat het aanpassen van hun naam voor sommige mensen een groot verschil maakt. En de meeste die ik voorbij heb zien komen kozen een soort Nederlandse versie van hun eigen naam, dus het werd geen Karel of Piet. Maar lijkt me zeker raar als je dan moet gaan vertellen dat je eigenlijk anders heet.
En uiteindelijk vind ik het het ergst dat er dus mensen zijn die zelfs op datingapps worden afgewezen op hun afkomst. Terwijl ze zo graag een volwaardig onderdeel willen zijn van onze samenleving.

5 likes