Ik heb een keer drie tinderdates gehad met een Mo en toen kwam ik hem op badoo tegen en daar heette hij heel anders (nlse naam). Ik schrok toen echt wel
Haha doet me denken aan een dude hier in de buurt die 3 tinder accounts heeft met 3 verschillende namen waarvan 2 een naam is maar op 2 verschillende manieren gespeld. En volgens mij zijn alle 3 die namen niet eens zijn echte naam.
Ik heb eigenlijk meer zoiets van als je niet weg geswiped wilt worden om je naam doe dan gewoon 1 letter. Kan en niemand je vinden op social media en lieg je niet.
Hahahaha ja ok hier heb ik wel ervaring mee hahah er zijn natuurlijk mensen die niet gevonden willen worden om verschillende redenen idd
Ja die duitser van september zei halverwege de date: ik heb toch gezegd dat ik geen Maron heet? Bleek dat hij een andere naam gebruikte omdat 1 meisje hem ooit had gevonden op linkedin. Hoeveel vrouwen worden er wel niet lastig gevallen door mannen op instagram of Facebook nav tinder? Eigen keus, maar ik vond dat zo overdreven
Maar zou jij ze wel liken? Iedereen heeft toch hun voorkeur en ik snap gewoon heel goed dat culturele verschillen bij sommige afkomsten gewoon heel groot zijn.
Ik vind het ook jammer als mensen alleen witte mensen liken, maar ik like zelf ook bepaalde afkomsten nooit, dus kan me voorstellen dat die vaker weinig likes krijgen.
Ik zelf like iedere afkomst mits ze Nederlands spreken (En het mn type is natuurlijk). Expats enzo vind ik wel gezellig om mee te kletsen maar ik heb ook een x gehad dat een na een date wel dacht dat ik met hem wou trouwen om zn visa haha.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik soms wel Nederlandse namen weg swipe omdat ik die namen gewoon niet sexy vind…
Oké ik heb sinds gister ook Tinder, maar bij alle matches die ik krijg is het direct een match en niet bijv een paar uur later. Gebeurt het veel dat je als je niet direct een match bent, je op een later moment nog een match wordt?
Het is afhankelijk van wie de match ‘maakt’, als jij nu iemand liket die jou ook al heeft geliket, maak jij de match en zie je dat direct. Als jij nu iemand liket, maar diegene ziet jou pas over drie dagen voorbijkomen en liket dan pas, dan maakt hij/zij de match en krijg jij ook pas op dat moment de melding.
Beide komt voor, ik heb niet het idee dat er veel verschil in zit
Ik zit dus te denken aan dat ik best eens seks met een vrouw wil proberen dus ik dacht ik zet mn tinder op mannen en vrouwen. Maar toen herinnerde ik me de discussie dat de ‘vijver’ waar echt lesbische vrouwen uit moeten vissen al zo klein is, dat dat eigenlijk niet eerlijk is. Maarja wat moet je dan? Bicurious is ook zo… weet niet. Daar trek je vast ook weer een apart volk aan mannen mee aan en dat wil ik niet. Ik vind het overigens ook doodeng hoor dus ik weet niet of ik het durf (maar aan de andere kant het kan nu ). Hoe zouden jullie dit aanpakken dan? Om het zeg maar ‘goed’ te doen en niemand voor het hoofd te stoten?
Wil je ook daten of alleen seks? Ik ben altijd meteen duidelijk in bio en gesprekken dat ik geen relatie zoek.
Misschien een trio via Tinder als dat je trekt? Ik zag vaak stelletjes voorbij komen. Als je alleen met een vrouw zou willen, meende dat iemand in die discussie ook een site of app oid noemde daarvoor
Nou ik zou het leuk vinden voor een nachtje maar niet perse om te daten met een vrouw. En qua mannen ben ik dan weer zeker niet op zoek naar iets eenmaligs. Beetje lastig dus.
@anon81733682 neee een trio met twee onbekenden lijkt me echt de hel. Met mn vorige (langere) date had ik best een trio willen hebben met een andere chick erbij maar echt met twee onbekenden… nee. En die site die genoemd was, was vooral voor trio’s geloof ik?
Ah ja dan zou ik tinder niet voor allebei gebruiken. Misschien een andere dating app proberen?
Oja dat kan natuurlijk ook. Aanraders? Is bumbl iets? Of inner circle?
Ik ken inner circle niet, bumble vond ik niet leuk maar wel veel goeie verhalen over gehoord. Badoo is er ook nog!
Ik heb lichtelijk trauma’s aan badoo want ik had een keer een vrijgezelle vriend die al zn facebook vrienden had uitgenodigd voor badoo maar oke, dankje, zal eens kijken (voorzichtig haha)
Bij bumble kan je aanduiden of je iets serieus zoekt of juist enkel fun en je kunt er ook op filteren!
Ja ga ik doen idd (in bio zetten). Heb net bumble gedownload en kon welgeteld 4x swipen toen was ik er al doorheen hahaha.
Ik ben in gesprek met een jongen via Tinder en hij is aan de ene kant wel leuk, maar aan de andere kant merk ik gewoon dat hij zijn standaard riedeltje fuckboy moves af gaat en kortsluiting krijgt wanneer ik niet ‘volgens script’ reageer. Irritant, want zou hem best een keer in mijn bed willen, maar dit gelulhannes hoeft dan weer niet