Jaa klopt, Feeld is dat! Staan vooral stelletjes op die een meid zoeken voor een trio, maar ook wel wat vrouwen die ‘fun’ willen met een andere vrouw.
Alleen is het wel een kleine vijver, ik zie steeds dezelfde mensen langskomen.
Hoiii eerste post in dit topic! Ik ben nog niet helemaal klaar om te daten, maar wel een beetje aan het meelezen haha. Ik vraag me soms af… wie krijgen er nou makkelijker matches eigenlijk… mannen of vrouwen? Ik heb het idee dat er heel veel leuke knappe vrouwen op apps als tinder enzo zitten en niet zo veel leuke knappe mannen? Hebben mannen het meer voor het uitkiezen en makkelijk, of zie ik het helemaal fout? haha
Haha dat idee heb ik wel, maar geen idee of het echt zo is!
Oké dilemma. Heb dus de Inner C. hack geprobeerd en dat werkte, hehe. Dus een gast een berichtje gestuurd maar ook wel erin gezet dat het een risico is omdat ik te schraal ben om te betalen (dus dat duidelijk is dat communicatie via daar vast niet zo handig verloopt). Nu heeft hij me op insta toegevoegd en ik hem… maar heb zoiets nog nooit gehad wat nu? Moet ik in zijn dm sliden? Wat zeg ik? Help!
Groetjes een overdenkende boogschutter
Volgens mij krijgen mannen veel lastiger een match. Tenminste een vriend van mijn vriend heeft leuke foto’s, ook een leuke bio geloof ik en kan swipen wat hij wil, maar heel zelden heeft hij een match. Maar goed, N=1
Hoor ik inderdaad ook meestal. Vrouwen swipen veelal veel kritischer, ik zelf deed misschien 1/15 keer naar rechts. Bij veel mannen is dat eerder 1/3 ofzo.
Ja gewoon een berichtje sturen, net als wat je op tinder/willekeurige app zou doen
Ik las ondeugende boogschutter
Toch wel een soort van geruststellend om te horen dat mannen minder makkelijk een match hebben ofzo haha. Als ik er klaar voor ben om te daten (en over de ex heen ben) dan meld ik mij weer:p
Hahaha zo ver zijn we nog niet
Ja mannen krijgen véééel minder matches. Heel veel mannen hebben ook tinder gold (of hoe heet dat) om gewoon te zien welke vrouwen ze geliket hebben zodat ze daar tussen kunnen kijken. Scheelt tijd zeg maar haha. Voor mannen is Tinder gold ook veel goedkoper dan voor vrouwen.
Dat laatste is toch niet serieus waar?!
Jupp, voor vrouwen kost het toch iets van 30 euro per maand ofzo? Voor mannen maar 15
Edit: kan het zo snel niet terugvinden op internet maar ik heb het hier met meerdere mannen over gehad en die zeiden dat allemaal
Om het nog maar eens te bevestigen: mannen krijgen verdomd weinig matches.
Throwback naar die kennis die vroeg hoe tinder werkte, hij had alle meisje naar rechts geswipet en nog steeds geen match en dat was een gewone doorsnee jongen
Ik dacht echt dat mannen veel meer matches zouden hebben dan vrouwen. Weet niet waarom ik dat denk eigenlijk. Swipen wij vrouwen dan zoveel meer kieskeurig?
Misschien komt mijn idee van dat ik van hoor dat mannen alles liken en die opbrengst dan de dag erna bekijken. In mijn hoofd moesten het er dan wel veel zijn
Herkenbaar! Een vriendin is nu getrouwd + zwanger van een jongen die ze bijna had weggeswipet maar na twijfel toch naar rechts had geswipet.
Rip alle ware liefdes van @jeg
Haha ik herken dit, ook al vaker jongens weggeswipet en dat ik dan dacht shit, nee. Kom terug.
Laatst liet ik mijn telefoon vallen en toen gaf ik iemand per ongeluk een superlike. Die ik liever niet een like, laat staan een superlike had willen geven. Was een match
Haha ahh dat hij het dan ook nog vraagt. Arm ding.
Ik vind het wel sneu dat mannen kennelijk zo weinig matches hebben. Maar ik vind vanavond alles zielig merk ik dus misschien moet ik maar gewoon gaan slapen ofzo
Ik heb hetzelfde! Als ik per ongeluk een leuke jongen naar links swipe hoop ik altijd dat ik ze nog eens tegenkom, gebeurt wel soms na een tijdje
Haha aw…
Eigenlijk zijn alle superlikes die ik geef per ongeluk en als ik er een krijg dan is het altijd van iemand waar ik me zeg maar niet echt tot aangetrokken voel
van mij mogen superlikes wel weg