Ik las ondeugende boogschutter
Toch wel een soort van geruststellend om te horen dat mannen minder makkelijk een match hebben ofzo haha. Als ik er klaar voor ben om te daten (en over de ex heen ben) dan meld ik mij weer:p
Hahaha zo ver zijn we nog niet
Ja mannen krijgen véééel minder matches. Heel veel mannen hebben ook tinder gold (of hoe heet dat) om gewoon te zien welke vrouwen ze geliket hebben zodat ze daar tussen kunnen kijken. Scheelt tijd zeg maar haha. Voor mannen is Tinder gold ook veel goedkoper dan voor vrouwen.
Dat laatste is toch niet serieus waar?!
Jupp, voor vrouwen kost het toch iets van 30 euro per maand ofzo? Voor mannen maar 15
Edit: kan het zo snel niet terugvinden op internet maar ik heb het hier met meerdere mannen over gehad en die zeiden dat allemaal
Om het nog maar eens te bevestigen: mannen krijgen verdomd weinig matches.
Throwback naar die kennis die vroeg hoe tinder werkte, hij had alle meisje naar rechts geswipet en nog steeds geen match en dat was een gewone doorsnee jongen
Ik dacht echt dat mannen veel meer matches zouden hebben dan vrouwen. Weet niet waarom ik dat denk eigenlijk. Swipen wij vrouwen dan zoveel meer kieskeurig?
Misschien komt mijn idee van dat ik van hoor dat mannen alles liken en die opbrengst dan de dag erna bekijken. In mijn hoofd moesten het er dan wel veel zijn
Herkenbaar! Een vriendin is nu getrouwd + zwanger van een jongen die ze bijna had weggeswipet maar na twijfel toch naar rechts had geswipet.
Rip alle ware liefdes van @jeg
Haha ik herken dit, ook al vaker jongens weggeswipet en dat ik dan dacht shit, nee. Kom terug.
Laatst liet ik mijn telefoon vallen en toen gaf ik iemand per ongeluk een superlike. Die ik liever niet een like, laat staan een superlike had willen geven. Was een match
Haha ahh dat hij het dan ook nog vraagt. Arm ding.
Ik vind het wel sneu dat mannen kennelijk zo weinig matches hebben. Maar ik vind vanavond alles zielig merk ik dus misschien moet ik maar gewoon gaan slapen ofzo
Ik heb hetzelfde! Als ik per ongeluk een leuke jongen naar links swipe hoop ik altijd dat ik ze nog eens tegenkom, gebeurt wel soms na een tijdje
Haha aw…
Eigenlijk zijn alle superlikes die ik geef per ongeluk en als ik er een krijg dan is het altijd van iemand waar ik me zeg maar niet echt tot aangetrokken voel
van mij mogen superlikes wel weg
Hahaha ik had echt geen idee dat mannen zo weinig matches krijgen? ik heb altijd echt het idee dat er vooral veel leuke vrouwen zijn en veel gare mannen , waardoor de enigzins leuke mannen in een soort van walhalla belanden?:p. Maar vrouwen zijn denk ik inderdaad wel veeeel kieskeuriger in het swipen dan mannen.
Ik heb ook van verschillende mannen gehoord dat ze eigenlijk alles liken omdat de ‘opbrengst’ idd klein is. Toen ik dat hoorde dacht ik echt: nou jaaaaa zeg, want ik like idd ook heel selectief en was dan altijd toch wel een beetje blij van ahhhhh yes diegene liket me terug dus vindt mij in de basis wel leuk genoeg om te liken zeg maar. Maar goed ben er ook nog steeds van overtuigd dat vrouwen over het algemeen genomen ook gewoon veel leuker zijn dan mannen #sorrynotsorry dus dan krijg je ook al een scheve verhouding
Dat je je nog zulke hoge verwachtingen had van de mannen op tinder geeft wel aan dat je nog niet lang single bent, haha. Sterkte
Ik kwam deze vandaag nog tegen:
Ben natuurlijk vriendelijk jongen hou alleen niet van kapsoneslijers!!!
Hahahaha oh wat erg. Maar nee klopt, ik heb in een lange relatie gezeten en ben nog niet zo heel lang singel. Heb überhaupt dus nog nooit een dag op een datingapp gezeten
. Dus mijn beeld is niet helemaal realistisch ben ik bang. Waar zijn de leuke mannen dan wel?
Dat zou ik ook wel eens willen weten
Let me know als je ze vindt