Tinderervaringen

Hahaha ik had echt geen idee dat mannen zo weinig matches krijgen? ik heb altijd echt het idee dat er vooral veel leuke vrouwen zijn en veel gare mannen :joy:, waardoor de enigzins leuke mannen in een soort van walhalla belanden?:p. Maar vrouwen zijn denk ik inderdaad wel veeeel kieskeuriger in het swipen dan mannen.

Ik heb ook van verschillende mannen gehoord dat ze eigenlijk alles liken omdat de ‘opbrengst’ idd klein is. Toen ik dat hoorde dacht ik echt: nou jaaaaa zeg, want ik like idd ook heel selectief en was dan altijd toch wel een beetje blij van ahhhhh yes diegene liket me terug dus vindt mij in de basis wel leuk genoeg om te liken zeg maar. Maar goed ben er ook nog steeds van overtuigd dat vrouwen over het algemeen genomen ook gewoon veel leuker zijn dan mannen #sorrynotsorry dus dan krijg je ook al een scheve verhouding

14 likes

Dat je je nog zulke hoge verwachtingen had van de mannen op tinder geeft wel aan dat je nog niet lang single bent, haha. Sterkte :sob:

Ik kwam deze vandaag nog tegen:

Ben natuurlijk vriendelijk jongen :slight_smile: hou alleen niet van kapsoneslijers!!!

11 likes

Hahahaha oh wat erg. Maar nee klopt, ik heb in een lange relatie gezeten en ben nog niet zo heel lang singel. Heb überhaupt dus nog nooit een dag op een datingapp gezeten :rofl: :grimacing:. Dus mijn beeld is niet helemaal realistisch ben ik bang. Waar zijn de leuke mannen dan wel?:pleading_face::wink:

Dat zou ik ook wel eens willen weten

9 likes

Let me know als je ze vindt :joy:

1 like

Hahahaha keep u posted :joy: :sweat_smile:. Ik heb ook echt angst om überhaupt op zo’n app te gaan, omdat ik als de dood ben wat ik dan tegenkom haha.

Eigenlijk heel jammer. Als mannen echt zoveel liken om maar wat te vinden. Bij de matches die je hebt is de kans dan natuurlijk groot dat de man eigenlijk niet zo geïnteresseerd is… nooit zo bij stil gestaan eigenlijk.
Ben ook nieuw hier trouwens, leuk dat dit topic zo actief is. Lees veel herkenbare dingen :grin:

1 like

Mannen zijn sowieso een beetje jammer.

23 likes

Herken ik heel erg! Toen ik net vrijgezel was vond ik het ook super spannend! En nog steeds soms wel eigenlijk, dus heb niet echt tips voor je helaas

Nee, ben nu vooral bang dat als ik op tinder ofzo ga ik (1) mijn ex tegenkom, of (2) zoveel mafketels tegenkom dat ik weer ga huilen om mijn ex :joy: :ok_hand:

Als je net aan tinder begint krijg je trouwens eerste de betere mannen te zien! Dus je moet zorgen dat je dan je kans pakt!

10 likes

Ok dat is wel fijn! Zo laten ze je natuurlijk niet meteen volledig wegrennen. Slim wel haha. Gedoe eigenlijk, moet je nog nadenken over enigzins normale foto’s van jezelf ook haha.

Voor mij 16,50 per maand

Voor hoeveel maanden is dat dan?
Voor mij €13,75 per maand voor 12 maanden, €20,67 per maand voor 6 maanden en 1 maand €33 :scream:

1 like

@Jeg even heel random dit maar ik ga heel goed op jouw mannenhaat die ik af en toe op het forum voorbij zie komen. Ik voel het heeeeelemaal gewoon

3 likes

Ik ben ook gaan kijken! Heb hetzelfde als @Luzarl

Wattt, echt een verschil. Had niet gedacht dat die app de prijzen zo zou variëren op basis van de gebruiker :face_with_monocle::face_with_monocle:

Huh bij mij zijn de prijzen heel anders, wat gek.