Tinderervaringen

Hahahaha keep u posted :joy: :sweat_smile:. Ik heb ook echt angst om überhaupt op zo’n app te gaan, omdat ik als de dood ben wat ik dan tegenkom haha.

Eigenlijk heel jammer. Als mannen echt zoveel liken om maar wat te vinden. Bij de matches die je hebt is de kans dan natuurlijk groot dat de man eigenlijk niet zo geïnteresseerd is… nooit zo bij stil gestaan eigenlijk.
Ben ook nieuw hier trouwens, leuk dat dit topic zo actief is. Lees veel herkenbare dingen :grin:

1 like

Mannen zijn sowieso een beetje jammer.

23 likes

Herken ik heel erg! Toen ik net vrijgezel was vond ik het ook super spannend! En nog steeds soms wel eigenlijk, dus heb niet echt tips voor je helaas

Nee, ben nu vooral bang dat als ik op tinder ofzo ga ik (1) mijn ex tegenkom, of (2) zoveel mafketels tegenkom dat ik weer ga huilen om mijn ex :joy: :ok_hand:

Als je net aan tinder begint krijg je trouwens eerste de betere mannen te zien! Dus je moet zorgen dat je dan je kans pakt!

10 likes

Ok dat is wel fijn! Zo laten ze je natuurlijk niet meteen volledig wegrennen. Slim wel haha. Gedoe eigenlijk, moet je nog nadenken over enigzins normale foto’s van jezelf ook haha.

Voor mij 16,50 per maand

Voor hoeveel maanden is dat dan?
Voor mij €13,75 per maand voor 12 maanden, €20,67 per maand voor 6 maanden en 1 maand €33 :scream:

1 like

@Jeg even heel random dit maar ik ga heel goed op jouw mannenhaat die ik af en toe op het forum voorbij zie komen. Ik voel het heeeeelemaal gewoon

3 likes

Ik ben ook gaan kijken! Heb hetzelfde als @Luzarl

Wattt, echt een verschil. Had niet gedacht dat die app de prijzen zo zou variëren op basis van de gebruiker :face_with_monocle::face_with_monocle:

Huh bij mij zijn de prijzen heel anders, wat gek.

Dit zijn de prijzen die ik ook heb! Ik heb wel de app 2 weken geleden pas weer geïnstalleerd en nieuw profiel weer aangemaakt. Misschien speelt dat nog mee?

1 like

Aah ik had dit ook maar er zitten ook wel leuke tussen hoor! Heb echt wel al leuke dates gehad, allemaal via Tinder ontmoet. Je moet alleen goed swipen :grimacing: (en ja, je gaat nog meer teleurgesteld raken in de mensheid)

1 like

Als je je er niet bij op je gemak voelt dan moet je het inderdaad gewoon niet doen! Ik heb ook momenten dat ik er even helemaal klaar mee ben en dan gooi ik weer alles van mijn telefoon af. Ook prima.
Internet is niet de enige manier om nieuwe mensen (mannen) te leren kennen gelukkig. En als deze verdomde crisis ooit voorbij is dan wordt het hopelijk ook weer wat makkelijker om mannen ‘offline’ tegen te komen :slight_smile:

2 likes

Hier ook anders. Bijzonder wel, haha

1 like

Dit is eigenlijk wel een beetje een biecht maar ik heb wel eens betaald voor bumble. In tegenstelling tot tinder kan je dan kiezen voor 24 uur zien wie jou heeft geliked. Zit je tenminste niet vast aan een abonnement. Heb daar toen veel dates uitgesleept.

8 likes

Dat de enigszins leuke mannen in een Tinder walhalla zitten, blijkt wel wanneer data van dating apps wordt geanalyseerd. Ik heb weleens gelezen dat bijna 80% van de vrouwen vooral de top 20% van de mannen liket. Behoor je als man in die top 20%, dan is Tinder dus je walhalla met likes van bijna alle vrouwen. Behoor je niet tot de top 20% als man, dan is Tinder behoorlijk teleurstellend met nauwelijks matches.

Waarschijnlijk zijn die niet top 20 mannen vaak genoeg heel leuk in persoon, met veel charisma of veel humor, maar zijn ze geen enorme hottie op foto… maar dat weet je niet vantevoren, kan ook gewoon erg onaantrekkelijk zijn in persoon haha.

2 likes