Tinderervaringen

Haha nee inderdaad. Ik zou er geen sloot aan stomme dates voor over hebben. Ze zegt zelfs dat ze soms twee of drie keer afspreekt met iemand die ze helemaal niet ziet zitten. Vrij veel effort voor een besparing van €5 avondmaaltijd.

2 likes

Die jongen zegt nu zelf dat het hem toch leuker lijkt om iets buiten de deur te gaan doen als eerste date, in plaats van bij hem thuis, omdat hij wil laten zien dat hij moeite voor me wilt doen. Hij vraagt nu of ik misschien iets leuks in gedachte heb. Plot twist opeens dit.

18 likes

Weet iemand hoe het zit met het weergeven van je locatie op tinder? Wordt je locatie (en daarmee de afstand tot je matches) ook aangepast als je de app niet hebt geopend op je nieuwe locatie?

Ligt eraan wat je instelling is. Bij iPhone kun je kiezen tussen locatie gebruik uit, altijd of alleen bij openen app. Dus zou je ff in je instellingen moeten kijken.

Ah oke! Kan dit bij Android ook?

Zijn jullie meteen afgeknapt als iemand over je in derde persoon praat? Bijvoorbeeld : Hoe gaat het met Sjern?

Ik namelijk wel, want ik denk niet dat ik ooit vrienden kan zijn met iemand, maar ik vraag me af of ik niet te streng ben en dit best normale mensen kunnen zijn :sweat_smile:

5 likes

Als het gewoon een eerste berichtje ofzo is nog niet, maar als iemand dat de hele tijd doet zou ik me daar wel aan storen hahah

4 likes

ik dacht net oké ik slinger tinder weer eens aan, wie weet komt er wat leuks uit. echt de 5e man op m’n scherm is een van m’n ex friends with benefits die ik nu al een tijdje niet gezien/gesproken heb :joy: wat een grap haha. heb hem gewoon geliked en dan zien we wel hoe het loopt haha

6 likes

Nouhou tinderstoring

Echt? Ik heb nergens last van

Het stond ook op allestoringen, maar ondertussen doet alles het weer

Oh dan ben ik er net tussendoor gekropen denk ik! Ofzo. Heb al de hele avond een paar lopende gesprekken…

1 like

Geen idee maar is dit iemands openingszin ofzo?

Ik vind dat kruiperige echt een afknapper. Zou er niet op reageren haha

4 likes

Ja echt he, ik ook.

Zou ook niet reageren of iets als:
Oja, besef me nu ineens dat je gelijk hebt inderdaad, thanks!

Andere wat ik altijd naar vond was:
‘Hoi damnatio :slightly_smiling_face: vertel me eens waarom je me geliket hebt/ wat trok je aan op mijn profiel/ waarom heb je me naar right geswipet’

Vind dat echt de ultieme sollicitatiegesprek meets de grote behoefte aan bevestiging- vraag en daarin ga in alleen mee als ik hoop een baan te krijgen. Gewoon nee, ben er dan al helemaal klaar mee.

18 likes

Ohhhhhh hier word ik ook naar van! Ik reageer dan niet meer haha. Ik krijg ook vaak: en vertel is wat over jezelf. Of: wie is ?

Dan zeg ik: oh ik wist niet dat het een sollicitatiegesprek was?

Sommigen worden dan boos :stuck_out_tongue_closed_eyes:

11 likes

Haha vind ik ook heeeeel stom en ik zei ook wel eens:

“Ik ben enthousiast, pro-actief en sta altijd open voor feedback. Ik werk graag samen en ben overall een flexibele teamplayer :slightly_smiling_face: :slight_smile: :slight_smile:

Maar ik vind die vraag in combinatie met ‘en vertel gelijk even waarom ik zo gaaf ben’ nog net iets meer cringe.

15 likes

Hahaha geweldig antwoord :joy:

Ja cringeworthy is het zeker! Ik word sowieso een beetje moedeloos van Tinder… maar toch blijf ik na mijn tinderstops terugkomen :frowning:

2 likes

En hierop aansluitend vind ik de bio’s ook echt steeds kutter worden.

‘Adventure, festivals, music, food, traveling, openminded, philosophy’ - iedere basic man

Of welke ook kut zijn:
‘No drama please’ of ‘If you’re not going to talk, swipe left’

Man man man als je in je bio al zo moeilijk gaat doen

17 likes

Ik Tinder nu ff niet actief maar wat ik wel geinig vind is om m’n feed af en toe te bekijken. Zo was er iemand die een steeds kortere bio had en deze uiteindelijk zaterdagavond laat veranderde in enkel “shag tonight?”
Ook bij een ander zag ik de standaarden zakken (we matchten twee weken terug ofzo en schijnbaar is hij tot eind juni in NL) eerst liep hij in zijn bio te bitchen over meisjes die sushi hun hobby noemen en nog een paar dingen, daarna noemde hij zelf toch maar wat eigen hobby’s waaronder rode wijn (waarom dat OK is en sushi niet ontgaat mij volkomen maar goed) en inmiddels heeft ie er een algemeen compliment van gemaakt, dat ie “quit smoking because these girls on Tinder are already taking his breath away”. Mooi wat Tinder met mensen hun verwachtingen/eisenlijstje doet :+1:

6 likes