SOS. Ik heb jullie hulp nodig!! 
Ok dus:
Mijn relatie van 11,5 jaar eindigde eind 2019. Dat was een pijnlijke breuk, voor het eerst helemaal alleen gaan wonen, en dan kwam corona en de lockdown (hier in België toen veel strenger dan in NL). Anyway, deze zomer toen de regels opeens losser waren, ben ik op reis gegaan naar Oostenrijk. Daar via Tinder mijn eerste en enige succesvolle Tindermatch ooit gehad met de knappe Duitse barman van het hotel. We hebben via Tinder niet veel gepraat, wel laten blijken dat we interesse hadden in elkaar. Op mijn laatste avond daar ben ik na zijn barshift met hem meegegaan naar zijn appartement en daar hebben we seks gehad.
Dat was een superleuke ervaring: mijn eerste ONS, hij was superlief maar ook wel kinky, en er was echt âchemistryâ tussen ons. We hadden eerst heel lang gepraat en ook daar was er een klik. Anyway, die ervaring was voor mij âhealingâ op meerdere niveaus, want dat heeft me echt geholpen over mân ex heen te geraken, te herontdekken hoe leuk seks is en dat het ook buiten een relatie kan, en te geloven dat er toch nog leuke mannen op de wereld bestaan.
Maar goed: ik dacht, knappe Duitse barman, waarschijnlijk heeft hij elke week wel een andere toeriste (en het was ook duidelijk dat hij veel ervaring had). Dus ik verwachtte daarna niet meer echt contact of zo en ik wou dat ook niet echt, ik wou dat het bij die leuke herinnering bleef. Hij heeft me echter wel nog de dag erna gestuurd, en dan op het einde van de zomer nog eens (toen ik dus al 2 maand weer in België was). Na een kort praatje nodigde hij me toen bij hem uit, en hoe graag ik ook wou komen, ik vond het een beetje te absurd om 15 uur alleen in de auto te zitten voor hem, want wie weet viel hij dan tegen en dan zou mijn leuke herinnering er niet meer zijn
En hij moest ook werken, dus ik zou 90% van de tijd daar alleen zitten.
Voor mij was het dus gewoon een hele fijne herinnering, maar verder niets meer. Wel heb ik dat ik elke man die ik ontmoet onbewust aan hem spiegel, en dan besef dat ik hem veel leuker/aantrekkelijker vond. Af en toe spiek ik ook nog eens op zijn profiel, waaronder gisteren.
MAAR nu (inmiddels 6 maand later) stuurt hij me opnieuw (nog steeds via Tinder, we hebben elkaars nummer niet), hij vraagt hoe het gaat. En OMG mijn hart maakte een sprongetje, ik vind het stiekem superfijn dat hij opnieuw contact opneemt en het bevestigt volgens mij wel dat hij die klik ook voelde (want waarom zou je anders je buitenlandse ONS na 6 maand nog sturen? of ben ik te naĂŻef optimistisch?).
Maar goed, nu wil ik weten: wat denken jullie van deze situatie? en vooral: GEEF ME AL JULLIE TIPS om het gesprek gaande te houden 
.
Wat is de wereld toch klein ook. Ik heb met zulke dingen ook echt het gevoel alsof ik als zo veel jongens heb gedate joh, ik woon niet eens bij ze in de buurt