Tinderervaringen

Sowieso “Alles is op” hahaha ik zou ook gelijk met je trouwen als je me dit had gevraagd

7 likes

Ik vis blijkbaar in de verkeerde vijver

Dit is echt de beste manier om meteen een goede schifting te maken. Bye felicia

Ik ben best benieuwd hoeveel ‘matches’ het zou opleveren

1 like

Ik heb op nieuwjaarsdag tinder verwijderd want ik was er klaar mee en new year new me no tinder. Nu toch wel weer zin om te downloaden :rolleyes: en te gaan daten.

2 likes

Hi hi ha ho ik zie net ‘Corona virus’ voorbij komen. Waarom denken mensen dat ze hier matches mee gaan krijgen, wtf

1 like

Ik ben sinds kort vrijgezel (na relatie van 10+ jaar) en dacht laat ik Tinder eens installeren. Maar mensen, wat een doffe ellende. In mijn woonplaats wonen blijkbaar alleen maar mannen met een opgeschoren kapsel waar Thomas Shelby jaloers op zou zijn, die allerhande spannende wandeltochten door de bergen ondernemen, hartstikke sportief zijn (not me) en zwoel in de camera kijken.
Ik weet het niet hoor :woman_shrugging:

4 likes

SOS. Ik heb jullie hulp nodig!! :stuck_out_tongue:

Ok dus:
Mijn relatie van 11,5 jaar eindigde eind 2019. Dat was een pijnlijke breuk, voor het eerst helemaal alleen gaan wonen, en dan kwam corona en de lockdown (hier in België toen veel strenger dan in NL). Anyway, deze zomer toen de regels opeens losser waren, ben ik op reis gegaan naar Oostenrijk. Daar via Tinder mijn eerste en enige succesvolle Tindermatch ooit gehad met de knappe Duitse barman van het hotel. We hebben via Tinder niet veel gepraat, wel laten blijken dat we interesse hadden in elkaar. Op mijn laatste avond daar ben ik na zijn barshift met hem meegegaan naar zijn appartement en daar hebben we seks gehad.

Dat was een superleuke ervaring: mijn eerste ONS, hij was superlief maar ook wel kinky, en er was echt ‘chemistry’ tussen ons. We hadden eerst heel lang gepraat en ook daar was er een klik. Anyway, die ervaring was voor mij ‘healing’ op meerdere niveaus, want dat heeft me echt geholpen over m’n ex heen te geraken, te herontdekken hoe leuk seks is en dat het ook buiten een relatie kan, en te geloven dat er toch nog leuke mannen op de wereld bestaan.

Maar goed: ik dacht, knappe Duitse barman, waarschijnlijk heeft hij elke week wel een andere toeriste (en het was ook duidelijk dat hij veel ervaring had). Dus ik verwachtte daarna niet meer echt contact of zo en ik wou dat ook niet echt, ik wou dat het bij die leuke herinnering bleef. Hij heeft me echter wel nog de dag erna gestuurd, en dan op het einde van de zomer nog eens (toen ik dus al 2 maand weer in België was). Na een kort praatje nodigde hij me toen bij hem uit, en hoe graag ik ook wou komen, ik vond het een beetje te absurd om 15 uur alleen in de auto te zitten voor hem, want wie weet viel hij dan tegen en dan zou mijn leuke herinnering er niet meer zijn :stuck_out_tongue: En hij moest ook werken, dus ik zou 90% van de tijd daar alleen zitten.

Voor mij was het dus gewoon een hele fijne herinnering, maar verder niets meer. Wel heb ik dat ik elke man die ik ontmoet onbewust aan hem spiegel, en dan besef dat ik hem veel leuker/aantrekkelijker vond. Af en toe spiek ik ook nog eens op zijn profiel, waaronder gisteren.

MAAR nu (inmiddels 6 maand later) stuurt hij me opnieuw (nog steeds via Tinder, we hebben elkaars nummer niet), hij vraagt hoe het gaat. En OMG mijn hart maakte een sprongetje, ik vind het stiekem superfijn dat hij opnieuw contact opneemt en het bevestigt volgens mij wel dat hij die klik ook voelde (want waarom zou je anders je buitenlandse ONS na 6 maand nog sturen? of ben ik te naïef optimistisch?).

Maar goed, nu wil ik weten: wat denken jullie van deze situatie? en vooral: GEEF ME AL JULLIE TIPS om het gesprek gaande te houden :stuck_out_tongue:

8 likes

Bij mannen die een half jaar later ineens iets sturen waat ik verder niet veel contact mee heb gehad. Denk ik vaak aah die heeft ff zin zin sex of iets en is zn lijst aan het doorscrollen.

Ik zou er niet al te veel op hopen dat hij van alles wilt. Maar je zou altijd het gesprek met hem aan kunnen gaan en dan merk je vanzelf wel wat hij wilt.

9 likes

Maar wat wil je zelf? Want je geeft aan vooral de herinnering fijn te vinden, wat ik snap. Stel dat hij alleen een ons wilt en jij ook alleen dat, dan is die afweging aan jou toch?

Maarrr als je stiekem hoopt op meer zou ik het persoonlijk gewoon vragen mocht hij je vragen daarheen te komen. Zo van hey is dit voor jou alleen voor de seks of is het omdat we zo’n goede klik hadden en je wilt kijken of die er nog is en wie weet?

Ik kan me aan de ene kant niet indenken (maar misschien ben ik ook naief) dat hij denkt dat jij die kant op komt alleen voor de seks

3 likes

Ik ben hier niet echt duidelijk in geweest in mijn bericht besef ik nu. Hij is in m’n hoofd mijn ideale man, want er was zowel mentaal als qua aantrekking/op seksueel vlak echt een klik. Aan de andere kant besef ik heel goed dat ik hem misschien leuker maak in mijn hoofd dan hij was, want we hebben elkaar uiteindelijk maar heel kort leren kennen, veel te kort om te weten hoe die persoon écht is. Een relatie lijkt me ook niet echt realistisch, aangezien hij zo ver woont en ook een job heeft waarbij hij elk seizoen in een ander hotel/land werkt (voornamelijk Italië, Oostenrijk, Zwitserland). Ik wou vooral vasthouden aan die herinnering om mezelf te beschermen tegen gekwetst te worden gezien die omstandigheden. Aan de andere kant merk ik dat ik dus na 6 maand nog steeds superblij en excited word van het feit dat hij me stuurt.

1 like

Ik ben weer even in een gat gevallen na m’n laatste teleurstellende tinderdates. Heb 3 dates gehad met een man, eerste twee dates waren leuk, hij toonde interesse, we hadden leuke en vlotte gesprekken. De derde en laatste date helemaal afgeknapt op zijn (niet aanwezige) handhygiëne, luid snurken en het feit dat hij zou koken voor me (hij is kok) en op de dag zelf ging zeuren dat hij geen zin had om boodschappen te doen en uiteindelijk mokkend met z’n ongewassen handen een pasta pesto maakte met pesto uit een potje. En hij stonk uit z’n mond :tired_face:.
Elke keer zo jammer dat je dan even enthousiast bent maar uiteindelijk weer soort van “opnieuw” moet beginnen ofzo.

3 likes

Ugh wat naar die derde date. Wel fijner dan afgewezen worden denk ik?

1 like

Misschien contact opnemen en een tijdje met hem gaan videobellen ofzo? Als het na een paar maanden nog steeds fantastisch is kunnen jullie elkaar weer opzoeken.

3 likes

Ik sluit me aan bij de rest en zou het er ook bij laten.

1 like

Ja precies en dat je nog zo enthousiast wordt van zn berichtjes komt natuurlijk omdat een soort ideaalbeeld in je hoofd heb gecreëerd. Dat beeld kan nooit toppen aan de werkelijkheid en dan zal het alleen maar tegenvallen.

1 like

Ik heb weer Tinder geïnstalleerd en ben de hoop in mannen weer heel snel verloren

2 likes

Hoe snel kappen jullie iets af?
Even mijn context, ik had gisteren een facetimedate en het was gewoon gezellig, bijna anderhalf uur gebeld en gepraat. Maar ik merkte in het gesprek wel een paar dingetjes waarvan ik dacht ‘oh nee’ bijvoorbeeld dat hij best statusgericht is (uit het niets beginnen over designerkleding kopen, in de rijke buurt wonen en verhuizen naar de nieuwere nog rijkere buurt). Hij wilde ook bevestiging over zijn nieuwe instafoto en wilde per se weten waarom ik hem naar rechts had geswiped.

Dat zijn voor mij echt dingen die er niet toe doen: fijn dat je een dak boven je hoofd hebt, waar je je kleding koopt kan me aan mijn reet roesten en als jij iets een leuke foto is moet je het vooral lekker op insta plaatsen, en ik heb je naar rechts geswiped omdat ik genoeg interesse had obv foto’s en bio (wat me logisch lijkt want dat is wat je doet op tinder)

Aan de ene kant heb ik dus gelijk zoiets van dit wordt niets en wil ik het afkappen, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat ik mezelf daarmee saboteer en iemand geen echte kans geef (en het was verder wel gewoon gezellig). Ik heb namelijk meestal dat ik het al voor of direct na een eerste date maar afkap omdat ik me aan bepaalde dingetjes stoor. Hierdoor heb ik ook amper date-ervaring, wat me ook een beetje dwarszit soms.

Dit is weer een onnodig lang verhaal, tldr: hoe bepaal je of iets een tweede date waardig is?

Late reactie op @flalamingo ik zou wel reageren op je ONS, omdat ik van mezelf zou weten dat ik het anders niet los kan laten en voor altijd met een ‘wat als’ gevoel zou blijven zitten. Desalniettemin snap ik ook de andere reacties, dus ik zou wel proberen verwachtingen te temperen (ook al is dat heel lastig)

1 like

Heel snel. Is mn eerste gevoel ¨meh´ dan heb ik zoiets van dit word hem niet joe joe. Heb mn fwb een tweede kans gegeven omdat ik dacht jaa wat weet je nou echt na 1 of 2 dates maar dat was achteraf pure tijd verspilling hahah. (Nja de sex en het eten is leuk daar niet van)
Maar als je echt opzoek bent naar iets serieus en je eerste gevoel is dit word hem niet. Gewoon afkappen.

2 likes

Ja dit is zoooo lastig in te schatten!!

Meestal als ik niet zeker ben dat het niks wordt, dan geef ik het een extra kans. Ik ben heel vaak wel zeker :stuck_out_tongue: , maar soms weet je het gewoom niet, dus om het zeker te weten toch nog 1 keertje afspreken.

1 like