Voor mij zou dit echt een afknapper zijn tbh en ik zou het niet nog een kans geven
Lastig. De zaken die je net benoemt:
If you see it, you cant unsee it, als ik voor mezelf spreek. Dus ook al maakt hij de vlg. keer een op zichzelf staande onschuldige opmerking of sarcastisch grapje gerelateerd aan status, dan koppel ik het terug aan dit eerste gevoel en denk ik: zie je wel, je 1e indruk was juist. Hij is echt statusgevoelig. Tenminste, ik kan dat dan niet meer âuitzettenâ en ben meer ah afwachten dat hij zijn 1e beeld herbevestigt, haha best kut is dat.
We kunnen dit ook gaan rationaliseren op het forum maar wat zegt je gevoel: heb je zin, lijkt het je leuk om hem weer te zien/spreken?
Ik denk dat ik hetzelfde ga hebben als jij (en het dus nooit een langdurige relatie gaat worden - of wel, maar dat ik als het dan over is echt denk oke shouldâve seen this coming). Aan de andere kant vind ik zijn spontaniteit wel leuk en komt hij wel opgewekt over, wat me ook aantrekt.
Ik denk dat ik het wel een tweede kans wil geven en met mezelf afspreek dat ik het afkap als ik na 2-3 dates nog steeds met het statusding in mijn hoofd zit. Misschien heb ik nu nog te veel vooroordelen om eerlijk te beoordelen
Thanks voor jullie advies iig!
Ik dwaal echt te lang rond op tinder. Ik match zojuist en een jongen die 65 km uit de buurt is. Ik zag dat hij een extra foto had toegevoegd. Staat er een oude date van mij naast hem. Blijken het beste vrienden te zijn Wat is de wereld toch klein ook. Ik heb met zulke dingen ook echt het gevoel alsof ik als zo veel jongens heb gedate joh, ik woon niet eens bij ze in de buurt
Ik ben pro erop ingaan! Al is het inderdaad om uit te zoeken wat het is.
Van die mannen die iets sturen. En dan meteen ontmatchen. Ja dan kan ik t niet lezen schat. Maar beter ook want het zal wss niks aardigs zijn.
Ik heb eindelijk denk ik, hoop ik, een normale match. Gewoon weer een super leuk gesprek en niet uitgepraat raken. Hij stelde voor om onze eerste date in een tinyhouse op de veluwe te doen, maar dat leek me gezien corona niet zoân goed idee, plus misschien een beetje heftig voor een eerste date. Vond het in ieder geval wel een origineel voorstel. Is weer eens wat anders dan een drankje
Zonder corona lijkt het me ook niet zoân goed idee of heb ik gewoon te veel murder mysteries gekeken?
Nope, en ik dacht precies hetzelfde! Mijn naam is niet voor niets Miss Marple
Haha ik dacht ook al, lekker afgelegen! Ik had aangegeven dat ik heel voorzichtig ben met corona en bijna niemand zie dus ik hoop dat zijn gedachtegang was âop de veluwe zijn niet zoveel mensen dus daar kan je goed afstand houden ipv in de stadâ Dat hoop ik tenminste
Waarom ik het hele tiny house in plastic heb ingepakt? Oh zodat we niet alles hoeven te desinfecteren.
Haha true, drukste plek tegenwoordig
ZO ONEERLIJK dat mensen conclusies trekken zonder dat ze alles weten!!
@flalamingo hoe erg zou het zijn als je ideaalbeeld uit elkaar zou spatten? Ik zou er niet te zwaar aan tillen en nog wel op hem ingaan. Die avond wordt er toch niet per se minder op als je contact met elkaar hebt gehad?
nog een belangrijke vraag, wat betekent het als iemand âModeratedâ als naam heeft?
Hebben ze dit zelf gekozen of is het dan omdat veel mensen ze gerapporteerd hebben, of wat anders??
Ik vroeg alleen advies over wat hij precies bedoelde met ´Ik ga jou vermoorden´ En nu komen jullie met allemaal aannamesâŚ
Ik heb wel eens een 1e date meegenomen om te wandelen in een grot. Daar kan je eigenlijk ook wel je bedenkingen bij hebben
JA waar zag je dit?? Ik zag het laatst ook ergens en begreep het ook niet helemaal, maar kan me nu echt niet herinneren waar ik dat nou zagâŚ
Bumble!
Dankje iedereen die nog op mijn berichtje reageerde. Ik ben er gewoon op ingegaan van âja alles goed, en met jouâ maar het gesprek viel snel stil (tsja, wat moet je tegen je ONS gaan zeggen die 800 km verder woont :p).
Ik heb gewoon dringend nood aan een leuke man in mijn leven :'D
Ik kom opnieuw een tinder seksdate tegen en had hem geliked om te zien of hij mij had geliked. Nu zijn we een match en begint hij te praten, maar hij zegt âhello xâ ?? En nu denk ik dat hij me niet meer herkend, hahah