En? wat antwoordt hij?
Ugh ja, ik had ook een keer zoân match. De hele tijd van, ben je vaak in Amsterdam? Jij zou vast wel naar Amsterdam willen verhuizen he? Wanneer ben je in Amsterdam, je wil hier vast gauw weer komen. Zo irritant, die kerel werd zo geil van Amsterdam dat geen tindermatch dat kon overtreffen.
Dit had een vriendin laatst ook en nu vraag ik me af of het dezelfde persoon is. Regio Brabant en naam met een E?
Hahaha, thats me! Net geen Brabant maar net daar boven. Stad begint met een N. En video gaat over iets computer achtigs.
Dit zou wel echt heel grappig zijn!!!
Geen antwoord! Dus ik denk niet dat die nog gaat komen
Haha jammer!
Probeerde een man een video, cover letter en referenties te laten sturen voor een date. Ik dacht echt even dat hij het zou doen en nu ben ik een beetje teleurgesteld. Toen gaf hij zijn Instagram voor âonderzoekâ en hij is echt . Misschien toch een kans geven
Haha nou! Was ook een long shot. Wel gek dat je dan een video van hem hebt gezien. Hoe vind je hem overkomen?
Haha ja dit was ook een regionale omroep. Had laatst ook een match die ook in een video voorkwam van die omroep. Dus iedereen, mocht je ooit gevraagd worden voor zo iets, je bent eeuwig vindbaar
Maar hij kwam dus wel leuk over! Wel een beetje ongemakkelijk dacht ik te zien. Maar leuk genoeg om het gesprek te openen (Bumble )
Ik haat het ook als mannen in hun bio â420 friendlyâ hebben staan. Wtf doe normaal joh. Mijn ex was zelf ook Amsterdam geil en had 3 kruisjes op zijn pols. Als we dan in Rotterdam waren ging hij helemaal showen met die tattoo in de hoop dat mensen het zouden zien. Doe normaal joh, ik heb echt haat met terugwerkende kracht.
Mannen die vandaag hoi typen. En dan morgen hoe gaat het. Eh hallo of even tijd investeren in een gesprek of mij met rust laten.
Ik heb ook altijd de neiging om te zeggen " Ben jij bliksem ? Want ik wil dat je op dondert"
Maar het is 2021 we gaan proberen aardig te blijven.
Maar 420 friendly heeft toch niks met Amsterdam te maken? Volgens het UD betekent het
âaccepting of people who smoke weed and probably do themselvesâ of bedoelde jij dat ook (moest het opzoeken want had er nog nooit van gehoord)
Mannen die in hun bio âreviewsâ hebben staan en dan deze erbij: âIâm so glad I swiped right.â - You, next week
Kwam ik net 2 keer achter elkaar tegen
Ik zie het voornamelijk in de bios van gasten die full on feyenoord fan zijn. Maar wellicht heb jij gelijk en begreep ik het verkeerd
420 gaat inderdaad over wiet, niet over Amsterdam of Rotterdam.
Ohgod dan dat is dan dom van mij Ik neem mijn woorden terug
Wat heeft 420 met Feyenoord te maken dan? Maar goed maakt ook niet zo uit, foutje maken kan gebeuren natuurlijk! Ik wist ook niet wat het betekende tot 5 minuten geleden
Ik dacht dat het rotterdammers (feyenoordfans) waren die aangaven geen moeite te hebben met Amsterdam? Ik hoor vaak zat dat bepaalde mannen Amsterdam haten vanwege Ajax, dus ik dacht dat het een stomme manier was om aan te geven dat dat niet voor hen geldt
Maar 020 is het netnummer van Amsterdam niet 420. Misschien ontstond daar de verwarring!