Tinderervaringen

Ik zie het voornamelijk in de bios van gasten die full on feyenoord fan zijn. Maar wellicht heb jij gelijk en begreep ik het verkeerd :joy:

420 gaat inderdaad over wiet, niet over Amsterdam of Rotterdam.

6 likes

Ohgod dan dat is dan dom van mij :joy: Ik neem mijn woorden terug

2 likes

Wat heeft 420 met Feyenoord te maken dan? Maar goed maakt ook niet zo uit, foutje maken kan gebeuren natuurlijk! Ik wist ook niet wat het betekende tot 5 minuten geleden :grin:

Ik dacht dat het rotterdammers (feyenoordfans) waren die aangaven geen moeite te hebben met Amsterdam? Ik hoor vaak zat dat bepaalde mannen Amsterdam haten vanwege Ajax, dus ik dacht dat het een stomme manier was om aan te geven dat dat niet voor hen geldt

1 like

Maar 020 is het netnummer van Amsterdam niet 420. Misschien ontstond daar de verwarring!

2 likes

Dat zal het zijn. Jezus wat erg :joy: Nou ik kruip in mijn hol en ga me even doodschamen. Joe :joy:

5 likes

Haha! :smiley:

is het aso vak van ajax niet vak 410?

1 like

En wat heeft dat dan weer met 420 te maken?

Mijn vriend zegt soms ‘420 blaze it’ als hij een stoere boi wil nadoen, maar dat komt dus weer van memes. Daardoor had ik opgepikt wat 420 is, anders nooit geweten.

420-blaze-it

Misschien dat @Negativ gativ daarom een Amsterdam associatie had, 410 - 420. Idk.

1 like

Dat ja! Ik heb het helemaal door elkaar gehaald in mijn hoofd, haha. Echt genant

1 like

Ik blijf hier denk ik vooral posten over de bio’s. Dit klinkt ook echt als een aardig persoon :joy:

21 likes

Wow zoveel vrouwen voelen zich geroepen

11 likes

Klinkt als ieders droomman

7 likes

Ja same, vind dat je dan al direct zo’n negatieve toon neerzet. Waarom moet je in je bio gelijk anderen mensen omlaag halen? Ik lees soms ook dingen als: geen ‘curvy’ girls etc en snap gewoon echt niet waarom je dat zou doen. Swipe dan inderdaad zelf lekker naar links.

5 likes

Hmm miss ga ik dat ook wel vieren met m’n vriend!

Pff ja hier kan ik zo boos om worden!

Moet zeggen dat ik de drang moet onderdrukken om in mijn bio te zetten “dus reizen is je grootste passie en je houdt van leuke dingen doen, JE MEENT HET :rolleyes:

Maar ik doe het niet, want idd, ik swipete wel gewoon weg.

6 likes

Ik heb vooral de behoefte om in mn bio te zetten ´ Kom met iets originelers dan Hoi hoe gaat het en als je openingszin iets over mn borsten gaan zijn kun je maar beter weg swipen want ik mot je niet´

6 likes

‘Ik haat alles’, getekend moppersmurf

6 likes