Deze kom ik ook net tegen!
Met een beetje gekke naam, beginnend met een A?
Ja!! Meer een achternaam is het haha.
Ik ben wel eens tijdelijk geblokkeerd. Ik denk dat mannen me gerapporteerd hadden ofzo. En dan gingen ze helemaal een onderzoek doen voor een paar dagen en toen mocht ik er weer op⦠zo vaag. Ik kon ook niks toen. Echt een toxic app.
Zondag
Eerste gesprek blabla
Hij: zullen we woensdag afspreken?
Ik: ja is goed
Complete radiostilte
Vandaag
Hij: Dus hoe laat en waar?
ā¦
Sorry? Ben ik hier nou gek dat ik dit niet okƩ vind?
Beetje weird, maar ik snap wel dat sommige mensen zo denken. Heel pragmatisch.
Ik vind het wel apart maar niet Niet Ok
Ik vind dat wel gek haha, heb jij nog geprobeerd het gesprek op gang te houden of beide geen reactie meer?
Nouja op zich had jij ook een wat concreter plan kunnen voorstellen ipv meegaan in de radiostilte. Tuurlijk is het een beetje gek van hem maar als je het zelf ook gewoon hebt laten gebeuren vind ik het een beetje raar om dit āniet okeā te vinden.
ik vind dit eerder gek van jou. Jij gaat akkoord met woensdag afspreken, dan is het toch logisch dat hij op woensdag denkt dat jullie gaan afspreken en dus een tijd en plaats wil vaststellen.
@Twonights @MadameMignon @Chicago @Keaton @Bakkes
Ja ik had zelf niks meer gestuurd want ik vond het gek dat hij niet meer antwoorde. Je vraagt om me te zien en daarna niks meer sturen? We zouden iets gaan doen wat meer planning vergt dan in de middag een berichtje sturen waar en wanneer? (spullen meenemen, eten regelen etc.). Dus dat lukt nu ook gewoon niet meer. Ik ging er eigenlijk al vanuit dat het niet meer door ging.
Maar eens dat ik zelf wat had kunnen sturen.
Kunnen jullie nog een back-up plan verzinnen om te doen vanmiddag of vanavond?
Wil je überhaupt nog?
Ik ben ook verwijderd, maar heb met mn moeders telefoonnr een account nuš³
Ik had eens een wandeldate (mijn enige date via Tinder ooit, lol) met iemand met wie ik op voorhand superleuke lange gesprekken had via Tinder. Hij kwam uit een andere stad dan ik (ongeveer een klein uurtje rijden), hij wist welke stad ik uit kwam en ook dat ik werk voor de stad, dus er best veel affiniteit mee heb. We hadden ergens in the middle afgesproken, elk een half uur rijden. Het eerste wat hij zegt is dat hij mijn stad stom vindt en alle mensen die erin wonen ook, en dat hij er ƩƩn keer een slechte chocomelk gedronken had en daarom de hele stad stom vond. Na 5 minuten was ik de date al beu Wat een teleurstelling.
Maar dan hebben jullie toch precies dezelfde acties gedaan, behalve dat hij nog wel denkt dat het doorgaat (want dat hebben jullie afgesproken)? Ik vind het wel gek dat je dan denkt het zal wel niet doorgaan, maar eerlijk gezegd heb ik geen tinderervaring dus misschien is dat ook wel ānormaalā.
@Kauai
Hmm misschien zette ik hem in mijn hoofd in wat kwader daglicht dan nodig was. Ik heb hem gestuurd dat als ik wat eerder van werk vertrek we het later in de avond door kunnen laten gaan.
Sommige mannen⦠Ah ja, niks aantrekkelijker dan iemand die lekker negatief is over iets!
Ik had zelf dan al gevraagd om een plek en uur af te spreken, lijkt me het meest logische.
Wat ik wel eens heb gehad is dat ik een dag (en uur) voorstelde en dat hij in zijn agenda zou kijken en vervolgens niks meer stuurde en dan later uit het niks gewoon āhoe gaat het nog?ā, dan heb ik niet meer geantwoord hoor
Jeej goed, ik hoop dat het een geslaagde date wordt
Oh hij stuurt nu: everyone deserves a second chance, right?
Echt een biecht maar ik dacht er serieus nog overna ook
Haha wss gaat hij wel zijn best doen