Haha, ik hoop dat hij het meeneemt naar de volgende, want ik doe niet aan tweede kansen
Hahah ja soms vraag ik me echt af waarom sommige mensen op datingapps zitten als ze verder niks lijken te willen qua seks/afspreken, maar wel gewoon chill praten?
Ik had opzich een best wel leuke match. nummers uitgewisseld op zijn initiatief. Viel me wel al op dat ie maar af en toe appt, hij appt eigenlijk alleen in de ochtend en/of in de avond, want āleef eigenlijk in de jaren '90 en doe niks met mijn telefoonā. WƔƔrom zit je dan op zoān app, die om APPEN vraagt? Zucht
Date was heel leuk eigenlijk! Hij is wel wat verlegen/ongemakkelijk. Maar we gaan nog een keer afspreken aangezien we niet heel veel konden praten tijdens het klimmen. Volgens mij was hij echt zenuwachtig op het einde haha. Ik ben wel benieuwd. En zijn lichaam is
Ik vraag me af of ik wat meer verlegen jongens leuk vind omdat dat mij veel zelfvertrouwen geeft? Ik kan namelijk bij wat meer uitgesproken mensen juist weer meer de ongemakkelijke zijn.
Ah ik heb een leuke (okĆ© knappe want weet er verder nog niets van haha) Tindermatch! Maar had hem een hele tijd terug al eens gematcht op Bumble, toen zei ik wel iets alleen hij had niet gereageerd⦠vraag me nu af of hij dat misschien nog wel weet en dat hij dus opnieuw nu heeft geliked om te kijken of we weer zouden matchen of ja dat hij wel denkt van hĆ© okĆ© leuk. Als hij morgenmiddag ofzo het gesprek niet is begonnen dan wil ik wel wat zeggen, want ja waarom anders elkaar liken? Weet alleen echt niet hoe ik moet beginnen. Normaal zeg ik wel iets over een foto of bio, maar hij heeft er niet echt iets opvallends in staan. En met hoi beginnen vind ik voor mezelf niks, want met zoān begin is er bij mij echt nog nooit een leuk gesprek uit gekomen. Maar ja ik hoef ook weer niet zoān mega schrale en foute openingszin. The struggleš Iemand nog leuke suggesties?
Ken ik jou niet ergens van?
Geintje. Iig iets positiefs en niet dat wat hierboven gezegd wordt. Zoān hekel ook aan mannen die beginnen met iets negatiefs. Is de toon gelijk gezet.
Ah haha dat doet me denken aan mn date. Ik vertelde dat ik vriendinnen wel eens laat swipen (met een wijntje op hehe). En toen zei ie in shock: hebben jou vriendinnen mij geswiped ik zei nee, maar eerlijk ik wist het niet meer hahaha
Hahah mag hij zelf invullen hoe hij die opvat
Die van @Eddie vind ik ook iets te negatief verwoord, dan is de toon idd gelijk gezet en is het kleine kansje via datingapps tegenwoordig sowieso wel verkeken. Weet zelf al niet eens exact meer wanneer dat Bumble gedoe was. Zou weleens zomer kunnen zijn geweest zelfs, of misschien september zoiets. Mocht hij via Tinder dan niet reageren kan ik daaruit zelf genoeg conclusie trekken dat het idd een serial swiper blijkt te zijn. Maar wil gewoon nog ergens een leuk gesprek uit zien te halen om mezelf komende dagen beetje door te laten komen. Hoe moeilijk kan het zijn zou je denken
Ga dār maar eens een nachtje over slapen en waarschijnlijk morgen niet verder komen dan een of ander Friends gifje
Omdat er honderden redenen kunnen zijn om iemand te ānegerenā? Wie weet stond zn hoofd er niet naar, stond er een andere date gepland weet ik veel. Misschien niet netjes om dan niks te zeggen maar dat doe ik ook wel eens, sorry als ik dan op je tere zieltje trap als diegene er vervolgens mee zit dat ik niet gereageerd heb op zijn hoi. Tis maar een app, hoeft toch niet zo serieus allemaal als er uberhaubt nog niks is.
Hahaha ja maar dat is het kutte aan een app, iedereen vat dingen anders op ik gebruik ook duizend smileys in whatsapp anders komt het nooit zo over zoals ik het bedoel
Haha oke! Ja idd of hij vindt je niet leuk, ook een optie. Feit blijft dat je niet weet waarom iemand niet reageert op je berichtje
Uit het berichtje van @Twijfelkont haalde ik eigenlijk niet perse dat ze het jammer vond dat hij niet reageerde, maar meer een conclusie. Een overweging van hey hij heeft me een tweede keer geliked, zal ik nog wat sturen of niet. En zo ja wat.
En die laatste enorm lange zin ga ik niet eens ontcijferen, geen idee of je het bedoelde als sneer maar prima
Laatste gedeelte ben ik sowieso met je eens! Had een bepaald iets wat ik eerder vaak gebuikte en daar reageerde sommige mannen dus heel leuk op en anderen totaal niet. Nou okƩ, graag of niet vriend. Blijkbaar hebben we dan niet dezelfde humor dus toedels he. Kan dat maar beter snel weten.
Vind online wel lastig wat @Chicago ook al zei dat het soms gewoon zo anders overkomt dan je bedoelt. En niet alleen op Tinder bv. maar kan hier op het forum al zijn. Dan merk ik wel aan mezelf dat ik de ander niet per se ehm ja, wil pleasen met mezelf ofzo door iets aardig te verpakken en me een soort van te schikken naar de ander (als diegene me maar leuk en aardig vindt blabla), maar dat ik wel (te veel) ga nadenken over hoe ik iets het beste kan verwoorden zodat duidelijk overkomt hoe ik het bedoel. En dat het dus grappig is en niet negatief
Afijn, zal jullie later de uitslag van deze cliffhanger (wel / geen serial liker) nog komen geven Leuk nieuw spelletje; ontmasker de serial liker!
Ja dat kan ook gewoon, dat je ineens een goede klik hebt met een seriemoordenaar
Heel herkenbaar dit. En als iemand bewust die draai er al aangeeft dan betekent dat sowieso al dat hij er of anders instaat dan jou óf dat jullie wat dat betreft gewoon niet matchen qua communicatie. Ik denk oprecht dat je bij een goede match dit probleem ook gewoon niet zult ervaren.
Ik knap daar dus ook op af en meestal laat ik het gesprek dan doodbloeden of als het al langer loopt dan inderdaad wat @Baron zegt.
Ik zou denk ik hetzelfde verloop hebben als jij: dat je eerst denkt hm jammer maar maakt ook niet zoveel uit en dat je later denkt joh het maakt wel uit, ik heb nu gewoon een hele andere indruk van hem en die vind ik niks. Ik zou inderdaad aangeven dat je geen interesse meer hebt. Als je het gaat uitleggen beland je straks in een hele discussie.
@Jeg misschien laat het feit dat je hier nu op afknapt juist wel zien dat je gegroeid bent op dit gebied, omdat je het nu herkent als een (potentiele) red flag.
Ik kom net mijn catfish voor de 4e keer tegen op Tinder en heb hem nogmaals gerapporteerd. Hij heeft dit keer zelfs een fake Instagram account aangemaakt en allemaal fotoās gepost zodat hij zo echt mogelijk lijkt. Brrr krijg er echt de rillingen van.
Mocht iemand een hele knappe man in Ams tegenkomen op Tinder die aan Cambridge heeft gestudeerd, itās not him! Haha
Mannen die me een “How are you doing “ gif sturen stuur ik een “Im fine“ gif terug van Ross die op die gif absoluut niet fine is.
Ja, en ik denk ook; waarom kan zoān man het niet gewoon laten lopen zoals het gaat, en wil hij het tevoren al bespreken? Ikzelf heb denk ik meer eerste dates met een vorm van intimiteit gehad dan zonder, maar ik zou het ook een afknapper vinden als iemand dit zo vraagt. Misschien ook omdat je elkaar nog niet ontmoet hebt, dus niet weet of je elkaar überhaupt leuk gaat vinden en dan al zo op de zaak vooruit lopen, vind ik een beetje desperate.
Haha same