Tinderervaringen

Omdat mannen er niet tegen kunnen als je niet binnen 0,01 sec. reageert

5 likes

Ik heb de laatste tijd steeds dat ik iemand like en dat Tinder dan vraagt of ik misschien niet liever een superlike wil geven. Krijg sterk de indruk dat de boodschap dan is “uh dit is out of your league, maar misschien krijg je het met een superlike wel voor elkaar”, zijn dan steeds mannen waarbij ik zelf ook al denk “as if hahaha”

6 likes

jaa dan zegt tinder toch ook: dit is een populaire gast, verhoog je kans met superlike?
dan denk ik altijd nahh

ok wat dacht je van dit: “leuk dat je op mijn profiel kijkt”
nee ik swipe er toevallig langs! “ik hou van gezelligheid”
ok

7 likes

Oh dat is me dan weer nooit opgevallen, dat er bij staat dat diegene “populair” zou zijn. Maar inderdaad, alsof zo’n superlike dan in je voordeel zou spreken :sweat_smile:.

r/niceguys

2 likes

In heb morgen voor het eerst in maanden weer een eerste date. We spreken bij hem thuis af. Hij is z’n keuken aan t verbouwen en had gevraagd of ik wilde helpen. Volgens mij is het bijna af en toen op opperde om in de staf te wandelen zei hij: “oh ik dacht dat we bij mij zouden afspreken?”. Nou ook prima, iig minder koud. Hij zei dat ie kaas en wijn heeft. En nu vraag ik me af
 moet ik iets meenemen? Een aardigheidje voor z’n keuken/plantje oid? Ik heb nooit eerder direct bij iemand thuis afgesproken en het voelt aso om met lege handen te komen. Maar
 wat is normaal? :woman_shrugging:t3::sweat_smile: is dat too much? Of juist aardig? Aargh voel me net een tiener maar heb geen flauw idee :sweat_smile: wat doen jullie?

Het is trouwens een expat: kaasschaaf voor z’n nieuwe keuken? Niks?

2 likes

Ik zou niks geven hoor. Het is een date, geen housewarming.

23 likes

Pepperspray of een biljartbal in een sok? In elk geval iets voor het geval zijn keuken helemaal in plastic verpakt blijkt

44 likes

Haha ik snap het wel, ik vind met lege handen aankomen ook altijd wat gek. Maar tis een eerste date, je kent elkaar niet, dus zou niks meenemen. Veel plezier trouwens!!

4 likes

Ik zou misschien olijven ofzo meenemen, zodat je wat kan bijdragen aan de borrel.

7 likes

Ik zou iets te drinken of een snack meenemen, maar geen cadeautje zoals een plantje.

5 likes

Fles wijn en een hapje voor bij de kaas?

2 likes

Thanks voor alle antwoorden! :blush: ik ga wat lekkers kopen voor bij de kaas.

En over thuis afspreken: ik heb daar aan de ene kant ook een beetje m’n bedenkingen bij, maar aan de andere kant: ook alle keren dat ik buitenshuis met iemand eerst afspreek voel ik me ongemakkelijk bij hun thuis (en het duurt wel even voor dat gevoel weg gaat). Dus heb maar gewoon besloten dat ie normaal is, ik deel altijd het adres met een vriendin, en dan zie ik het wel :sweat_smile:

Echt niemand reageert ooit op bumble lol.

7 likes

Ik had er gister weer een
 :roll_eyes:

Hij wilde beginnen met een openingszin maar hij wist niet of ik daar voor open stond. Ik gaf toe dat ik wel benieuwd was en toen kwamen er twee uitgerold : ‘weet je op wie jij lijkt? mijn toekomstige vriendin’ en ‘Weet je wat ik met jou zou willen bouwen? een toekomst’ nou hihaho, geweldig. Hij typte toen direct een heel lang bericht met de info dat hij in het echt niet zo extreem is als zijn openingszinnen etc. Hij benoemde in zijn bericht ook dat hij er van baalde dat ik niet veel informatie in mijn bio heb staan, omdat hij nu die standaard vragen moet stellen om mij te leren kennen. Al die tijd had ik nog geen berichtje terug gestuurd omdat dit allemaal binnen 10 minuten gebeurde en ik nog niet de tijd had gehad om te reageren. Toen ik eenmaal had gereageerd kreeg ik een reactie dat hij aan zijn “Hoogsensitiviteit” aanvoelde dat ik er zo een was waar hij heel veel moeite in moest stoppen om een gesprek gaande te houden. Ehh sorry? wat de fuck :face_with_raised_eyebrow: Ik heb gereageerd dat deze aannames echt helemaal nergens op slaan en dat hij niet moet verwachten dat vrouwen per direct 4a5 kantjes aan berichten terug sturen. Dat “moeite doen” niet eens nodig zou moeten zijn als er een klik is en dat ik dit echt niet chill vind. Ik gooide er ook nog in dat het om tinder gaat en niet om relatieplanet. Die laatste sloeg nergens op maar ik was zo boos dat ik niet eens wist wat ik moest zeggen. Hij gaf me overigens wel gelijk en toen heb ik de match opgeheven. Meine gute

31 likes

Ik voel aan mijn wateren dat je beter af bent zonder hem :rofl:

5 likes

Echt he, had eindelijk een aanzet voor een tof gedsprek met iemand, reageert ie na 2 berichten niet meer. En matches verlengen doe ik nooit want als ze in 24u niet reageren, dan zeker niet erna
(Heb de app dan maar weer verwijderd)

2 likes

Ja ik vind het ook echt stom dat ze binnen 24u moeten reageren, want je kan best net een dag hebben dat je even geen zin hebt om zo’n app te openen haha. En als er al ieemand reageert is het eigenlijk altijd eentje waarvan ik denk mwah. Was met een super knappe guy gematcht maar hij reageert niet hoor haha en had hem gewoon een normaal berichtje gestuurd over zijn outfit.

Zo herkenbaar! Wat ik ook uit de kast trek qua opening, het werkt gewoon niet :joy:

Ik ben ook al best lang (sinds november) met een leuke jongen aan het appen maar we hebben elkaar nog niet ontmoet. Hij heeft zware depressie en ik weet eigenlijk niet wat ik er mee moet? Gezien we al zo lang praten vind ik het lullig dat ik nog zit te swipen op tinder en open ik het vrij weinig. Maar dat slaat toch helemaal nergens op eigenlijk, haha. Ik weet ook niet wanneer we elkaar wel kunnen ontmoeten omdat het nu echt slecht met hem gaat, maar ugh. Het lijkt mij gewoon lullig als ik nu ineens met een ander op date zou gaan, terwijl ik hem eigenlijk niets verschuldigd ben ofzo.

Heb je voorgesteld om eens wat af te spreken? Of bellen/facetimen? Ik vind het echt totaal niet gek als je met een ander op date zou gaan. Jullie hebben elkaar nog niet eens ontmoet, dus dan is er toch in de verste verte nog geen sprake van exclusiviteit? Wel heel lief van jou overigens, dat je hem niet wil kwetsen.

4 likes