Tinderervaringen

“ladies first” "you can text first :wink: "

2 likes

:joy: Ik neem je meteen aan!

3 likes

Of die bio’s waarin een soort van recensie staat van eerdere dates of zijn moeder ‘perfecte schoonzoon volgens mijn moeder’, ‘5 sterren voor het geven van de perfecte romantische date’.

14 likes

Idd en well known influencer vind ik ook sarcastisch klinken, en daarom leuk. Oh en Calvin ook wel

3 likes

Haha klinkt Vlaams! Moest ook twee keer kijken.

Wat voor mij ook echt een afknapper is, zijn mannen die geen normaal beroep hebben ingevuld.
Zag net al van die gasten langskomen die als beroep hadden “Pensioen bij pensioen”, “Harde werker” of “Levensgenieter”. Nou dan kan ik je echt al meteen niet meer serieus nemen.

3 likes

De universiteit van het leven is ook zo’n ‘klassieker’

7 likes

Oooh, ik had ooit een crush op iemand en toen zag ik dat hij dat als opleiding had staan op Facebook. Crush was meteen weer voorbij hahahaha

1 like

Ik ben een keer gematcht met iemand die had daar ‘ik functioneer’.

12 likes

Ik vind dit wel grappig. Ok misschien niet op Facebook en voor iedereen te lezen, maar ik vind het wel droog :’)

2 likes

Ik was ook gematcht met hem haha.
Maar toen ik met hem ging praten wist ik niet meer zo zeker of het nu als grapje bedoeld was.

“1.81 (because apparently it matters)”

:face_vomiting:

13 likes

MIk vind het trouwens ook heel stom als ze direct willen weten hoe lang ik ben (gemiddelde lengte) en dan zeggen van oke dan is het goed. (…omdat ik kleiner ven dan zij)

Wie zegt dat? Misschien wil ík wel de langere zijn.

En wat dan nog.

Ja ik weet en snap dat lengte voor velen een ding is en als iemand onzeker is over zn eigen lengte mag hij dat best ter sprake brengen hoor maar mij maakt het bar weinig uit en wil helemaal niet dat mijn lengte dan wel het gebrek eraan de doorslaggevende factor is in oké kunnen we een gesprek voeren ja/nee

3 likes

idd!!! ik vind dat (omdat het “”"" blijkbaar""""" zo belangrijk is) in die profielen altijd irritant omdat het een soort van impliceert dat ALLE vrouwen het boeit en dat zij daar een oordeel over hebben terwijl we op fucking Tinder zitten wat grotendeels over uiterlijk gaat?? dus :roll_eyes::roll_eyes: niet zo verheven doen mannen

6 likes

Ja hè en al helemaal als het echt zo is van “1.98m want dat schijnen jullie vrouwen te willen weten”

Humble braaaaag

3 likes

ik had vandaag ook een gesprek met een mega miscommunicatie

hij vroeg (blijkbaar) of we wat gingen drinken - maar het vraagteken ontbrak en ik dacht dat hij gewoon vertelde dat hij wat ging drinken (met vrienden ofzo)

en ik zei: oh leuk ik ben zwemmen in park x

en hij vroeg: oh ben je hier (insert google maps locatie die ik niet kon openen)

en ik zei: kan het niet openen maar was daar en daar

en toen was hij daarheen gekomen omdat hij dacht dat we afgesproken hadden?
maar ik was allang weer thuis

was raar

35 likes

Zeer herkenbaar

36 likes

Hahahaha ja ik ook? Vond het wel zielig dat ie helemaal daarheen was gefietst maar het was echt een non afspraak haha

1 like

Ik denk:

*vrouw met kindjes uit ontwikkelingsland
*vrouw in groepje met vriendinnen, volkomen onduidelijk wie ze is, maar ga nier uit van de knapste
*zelfde met de zonnebril
*in bikini of quasi nonchalant decolleté of anderszins veel huid
*quasi onschuldige seksueel insinuerende foto
*foto’s waar ze niet volledig opstaat, maar stoppen allemaal net onder borsthoogte
*zogenaamd spontane foto waarop ze gek doet
*duckface, evt icm met veel make up

Dat is iig wat ik van vrienden hoor.

14 likes

En nu de checklist, hoeveel van deze hebben wij hier?