Tinderervaringen

Hahahah die ken ik denk ik, tijdje mee gepraat en een hele vreemde, dronken, publieke ontmoeting in bijzijn van mijn vriendinnen mee gehad

5 likes

Onlangs bij een jongen op bumble in de bio: ā€œjullie weten toch dat jullie hier eerst moeten sturen, losersā€
Euhm wow no shit, en naar jou ga ik zeker niet sturen, loser :+1:

18 likes

Zozo, ā€œlosersā€ nog wel, die wil zeker niet aardig gevonden worden hĆØ.

3 likes

Ik na een paar dagen praten! Zo heb je wel een beetje een idee van iemand maar nog geen verwachtingen :slight_smile:

1 like

Waarom vragen mannen meteen na het ā€˜het hallo hoe gaat ie’ hoeveel ik gedate heb de laatste tijd of wat ik zoek op de app. Doe ff rustig, heb gewoon een gesprek. Ik vind je dan echt direct irritant. En het gaat je geen hol aan hoeveel ik gedate heb.

6 likes

Jaa altijd die. Wat zoek je op tinder, heb je al veel dates gehad, heb je veel matches.

Boeie vertel eens wat leuks over jezelf ofzo. En probeer eerst 20 zinnen te schrijven zonder iets van sex erin te gooien.

3 likes

Onmogelijk dat laatste, is om te janken. Zelfs na 3x aangeven dat ik dat niet wil en daarop niet zit te wachten toch weer erover doorgaan. Echt geen woorden voor de mannelijke mensheid, snap niet dat mensen tegenwoordig nog relaties starten want de enige die ik tegenkom… nou 🄲🄲🄲🄲🄲🄲🄲

3 likes

Echt he ik heb t in mn bio staan van geen ons/fwb.
En ik geef het aan. En dan is het " Ooh jaa maar ik wil ook niet alleen maar sex hoor". Ah jaja eh wat voor werk doe je.
" jaa dit en dat maar eh jij hebt echt lekkere curves he en ondeugende ogen"

Laat maarrr ciaooo

7 likes

Het gesprek tot nu toe:

Hij: Hoi, hoe is je dag
Ik: Hey, niet verkeerd hoe is de jouwe
Hij: Wat zoek je op deze app?
Ik: Waarom vraag je dat?
Hij: Ik ben native american maar mijn overleden moeder is Nederlands
Ik: Ok cool
Hij: Wat zoek je op deze app?
Ik: Waarom vraag je dat?

I can’t. Ik snap nie

15 likes

Omdat hij native american is maar zn overleden moeder nederlands. Duuhh…

( nee ik snap hem ook nie)

Nou we zullen het nooit weten, hij heeft de match opgeheven. The one that got away

7 likes

Een gast probeert een gesprek dat 2 dagen geleden is afgelopen te doen heropleven door ā€˜:eyes:’ te sturen?! Vraag dan gewoon wat ofzo

7 likes

Mannen die heel enthousiast Hoii sturen (Jeetje ik had een error ik wist niet meer hoe je sturen schreef zat hier een paar minuten zo van stoeren? Storen?)
En dan stuur je leuk hoi terug en dan hoor je nooit meer wat van ze…

Het was een superkort gesprek (dat ik was begonnen overigens, als in: hij mag dan ook wat moeite doen) en het was doodgebloed. Niet echt iets interessants aan. Dat wordt skippen :partying_face:

1 like

Ik had laatst een tinder gesprek waarbij iemand vroeg wat ik zocht(vind ik trouwens wel een leuke vraag haha) en toen ik aangaf iets serieus te zoeken hij zei: echt??? In corona tijd??? Waarom kom je niet bij mij een wijntje doen en Mario kart spelen ik ben opzoek naar iets spannends :wink:

Lol corona tijd is toch juist een argument om geen losse contacten aan te gaan :joy::joy:

16 likes

Omg… Ik had ook iemand die dezelfde date voorstelde haha. Zou het dezelfde gozer zijn? Of wordt er zovaak Maria kart op een date gespeeld?

2 likes

Haha ja ik denk wel dat dit vrij universeel is onder de mannen bij een sekdate. :stuck_out_tongue: deze had donkere krullen en een zeldzame naam die begint me de m.

Hahaha ik moest hier echt hardop om lachen en zie het helemaal voor mešŸ˜‚

Ik wist overigens ook niet dat dit een ding was? Mario kart spelen? Goed om te weten haha

1 like

Hebben jullie standaard vragen oid om een gesprek te starten? Ik vind dat zo lastig :joy::sob:

Hoi, zin om samen te Mario Karten?

(Nee, maar deze vraag wordt hier best vaak gesteld dus met een beetje terugzoeken vind je denk ik genoeg antwoorden die je gaan helpen)

3 likes