Okeeee. Iemand opent met “Ik wil niet vies klinken maar volgens mij heb je voor jou een meter lange piemel nodig.”
Toen heb ik @Trivia haar zin ( tenminste die was van jou toch?) Gebruikt. “Bedankt u hoort nog van ons”
Echt rot op.
Okeeee. Iemand opent met “Ik wil niet vies klinken maar volgens mij heb je voor jou een meter lange piemel nodig.”
Toen heb ik @Trivia haar zin ( tenminste die was van jou toch?) Gebruikt. “Bedankt u hoort nog van ons”
Echt rot op.
Don’t call us, we’ll call you
Hey ,
Bedankt voor je interesse in soy pepe.
Maar we hebben heel veel mails gehad en een keuze moeten maken. En helaas zit jij daar niet bij.
We wensen je heel veel succes met het zoeken naar iemand die hier wel van gedient is.
Zou die met deze vraag dan ook echt al eens succes hebben gehad?
Waarschijnlijk ben je al de 20ste die nee zegt en begrijpt hij maar niet waarom die vrouwen toch altijd zo moeilijk zijn op Tinder.
Haha ik denk het niet. Ik denk ook dat sommige mannen ook wel eens vrouwen liken om een domme opmerking te maken en dan te ontmatchen.
Ik kan 100 leukere dingen bedenken als je je verveeld maar goed niet iedereen is creatief
En nu stuurt ie ‘helaas’ ???
Vooral helaas dat hij niet zelf een gesprek kon initiëren
Zal vast bitter zijn, omdat hij weinig succes heeft bij vrouwen.
En uiteindelijk heeft ie @midheavenmoon wel gewoon geliked én aangesproken. Misschien kan ie tips geven, zodat hij en andere mannen zoals hij haar niet meer liken.
Ik had net een koffiedate met iemand van Tinder en ik had zo erg verwacht dat hij een soort van (beetje) catfish was van zijn foto’s. Alleen hij was het dus echt én hij had een brits accent .
Ik heb inmiddels drie leuke dates gehad met iemand via Tinder maar ik was even vergeten wat een onzekerheid dit allemaal weer met zich meebrengt. Tot nu toe dus wel een succeservaring dus dat wilde ik wel even delen haha
Hahaha iemand heeft als bio iets in de trant van: “Listen, I have to be clear on this: I think searching for love is a brave, good and pure pursuit, and I know it’s really difficult and destructive at times (we’ve all gone through these ways) but I hope you won’t let a stupid mobile app make you feel worthless than you are. We may not be matched, not everyone is the type but I support you and I hope you find what you are looking for.”
Klinkt als iets wat m’n laatste date gezegd zou kunnen hebben hahaha. Ik vind de intentie wel lief ofzo
Nou ik weet zeker dat ik matches heb met mannen die ik niet geliked heb. Volgens mij zit tinder daar tussen
Ik ook! (Best vaak dus ik denk te vaak voor een ‘per ongeluk ‘ swipe
Waarom reageren nederlandse mannen nooit en niet nederlandse mannen altijd wel. Probeer voor de verandering nederlandse mannen te daten maar dit werkt dus niet voor mij
Ik kan mezelf wel voor m’n kop slaan. 5 jaar terug met iemand gedate en dat liep uit op niks, toen drie jaar terug weer twee weken intensief contact gehad en dat liep ook uit op niks. En vorige week stond hij tussen mijn likes en vandaag gaan we weer bijpraten. Ugh waarom doeeeeee ik dit, dit kan ik er nu ook gewoon echt niet bijhebben maar ik blijf een zwak hebben voor die guy.
Ooh dat heb ik ook met iemand! Hij komt binnenkort een muurtje bij me sauzen .
Oh net als die Review berichten;
‘Mijn moeder vindt me een schat van een man’
‘NRC; geen woorden voor’
‘Mijn ex: jammer dat het niets is geworden”
Ik vind dit sowieso een vreselijke bio. Aan de ene kant wil je de ‘cool girl’ trope verwerpen, maar ga je dan weer wel volledig voor de ‘crazy girl’? Krijg hier een erg I’m not like the other girls idee van. In beide gevallen speel je in op een stereotype die door mannen aantrekkelijk/spannend gevonden wordt.
Maar goed, misschien ben ik gewoon extra salty omdat ik zelf een persoonlijkheidsstoornis heb en helemaal gek word (haha) van de crazy girl stereotype. ‘Gek zijn’ word hier gereduceerd tot goed zijn in seks en veel huilen. Ah oke. Alsof het iets is om trots op te zijn of alsof het wenselijk is. Kan het niet helemaal goed uitleggen maar ik vind het enorm raar allemaal. “High risk, high reward” yikes oke.