Tinderervaringen

ik denk dat dat een beetje Corona date type is wat mannen nu zoeken. Iets geks of spontaans ofzo, omdat er weinig te doen is verder.

Maar ik vind t een beetje jammer dat vrouwen zich te kort doen door zichzelf zo te omschrijven. Je kan ook een beetje losbandig en gek zijn zonder jezelf als gek te definiëren toch?

Ik vind trouwens zelf de bio ‘gekookt voor 2 alles zelf opgegeten’ ofzoiets echt super cringe haha

5 likes

Ik wilde deze net noemen. Ik kom deze echt veel te vaak tegen en soms echt de neiging om iedereen met zo’n bio weg te swipen, terwijl het soms echt wel leuke mannen zijn.

2 likes

Ja ik swipe die dus weg. :joy::joy: wil toch een originele man

3 likes

Haha ja ik meestal ook. Maar moet niet te kieskeurig worden anders blijft er niks meer over :joy:

1 like

Huh, is dit een grapje? Ik snap m niet!

Oh ik had m niet goed gezegd de tekst is:

Huidige relatie status: gekookt voor 2, alles zelf opgegeten.

Ik snap het ook niet, maar blijkbaar vinden mensen dit grappig en bio waardig.

1 like

huh, dat zoveel mensen dit kopiëren? Ik snap echt de grap niet. Die bio’s met recensies vind ik ook kut, maar daar “snap” ik tenminste de grap van.

Nouja, filtert wel lekker makkelijk!

1 like

“ja ik bezit hoodies en ja, je mag ze stelen”
nee bedankt peter

23 likes

Of " Wegens succes weer terug op de markt!"

Ha-ha

2 likes

Ik ben laatst naar de kringloop gegaan om mannen shirts te halen om in te slapen bij gebrek aan een vriend.

2 likes

Haha ja het ging dus niet door :clown_face: Hij wilde het naar volgende week verzetten omdat hij nog wat dingen moest doen. Uiteindelijk zondag afgesproken maar daarna niet meer geappt. Toen ik hem een aantal jaar terug sprak was hij echt een diehard apper dus ik denk dat dit een “Ik spreek iets af en praat daarna niet meer, misschien zal ze het vergeten” afspraak is. Echt jokes on u negativ

2 likes

Ik vraag me vooral af hoe die mannen weten wat andere mannen als profiel hebben?

Ik hoorde over de huisgenoot van een vriend van me dat hij inderdaad gegoogled had op een leuke bio. Hij was uitgekomen op die relatiestatus: gekookt…

1 like

Knuffelkampioen kom je ook zo vaak tegen. Vind dat zo wanhopig overkomen en bovendien niet origineel, terwijl ze wel allemaal origineel denken te zijn.

Of “kind is mijn nichtje” oke maar waarom überhaupt een foto van een kind? Probeer je in te spelen op ons moederinstinct ofzo? Ga weg

8 likes

Haha hier had ik dus helemaal niet aan gedacht. Ik heb net even rondgekeken en al die voorbeelden zijn zo slecht… deze site is wel het ultieme dieptepunt:
https://nl.bmwmarine.net/130-funny-tinder-bios-you-ll-want-swipe-right

Alles lijkt ook met Google translate vertaald uit het Engels

1 like

Grappig voor meisjes:

1. 'Ik ben volwassen maar niet volwassen, volwassen. Dat betekent dat ik weet hoe ik op een d * ck moet rijden, maar ik weet nog steeds niet zeker hoe belastingen werken.

Ugh :woman_facepalming:t4: :weary:

En waarom staat er meisjes dan denk ik toch steeds aan een kind van 12. Niet oké dit

5 likes

Oh mijn God. Wat. Is. Dit.

Het enige wat ik leuk vind (‘leuk’) is wat moest zijn “Im just a girl standing in front of a boy asking him if he’s going to eat the rest of that pizza”

Maar niet zo leuk dat ik het zelf zou willen gebruiken :joy:

Al kan ik zeker wel 1.5 pizza op.

4 likes

Deze speelt ook weer in op ~ik ben niet zoals andere meisjes~. Want ik eet wel pizza en meer dan jij en ik ben niet altijd op dieet hihi

4 likes

Ja dat is waar!

Hmm, ondanks dat ik normaal heel gevoelig ben voor de “ik ben niet zoals andere vrouwen” uitspraken vind ik deze toch vooral gewoon een flauwe adaptatie van die Nothing Hill quote en is ook in te wisselen voor taco’s, sushi of een ander populair food item omdat dat nu eenmaal “trendy” is op dit moment.

2 likes