Ik ga stuk om deze bio: “Als he niet reageert binnen 24 uur tyf ik je eraf”
Nu ik weer Bumble heb, snap ik wel dat het frustrerend is als de ander niks terug zegt😅
Heb jij nu ook iets agressiefs in je bio gezet?
Nee, is niet nodig. Bumble tyft vanzelf de mannen eraf als ze binnen 24 uur niet antwoorden hahah
Haha oja dat is waar
ohh ja kan, maar die ken ik dan niet
Soms denk ik dat jongens van 27 mentaal nog 14 zijn.
Heb een match en die typt ‘tjille lijfhek’.
Duurde lang voordat ik begreep dat hij ‘chille lifehack’ bedoelde…
Heb op bumble m’n leeftijd ook op 29-39 en krijg allemaal mannen van 27 en 41? Ook geen leeftijden ertussen of zo, alleen 27 en 41 :’)
Dit deed mijn bumble laatst ook ineens. Je kunt het uitzetten geloof ik, of als dealbreaker inzetten. Deze mannen komen bij mij als de mannen die wel binnen mijn gekozen leeftijd op zijn… 🥲🥲
Over bio’s gesproken. Vind het ook opvallend hoeveel mannen in hun tekst hebben staan: heb geen foto met een vis of in de sportschool, etc etc.
Misschien ligt het aan mij maar ik zie relatief weinig mannen met een vis op Tinder. Althans minder dan met mannen met vergelijkbare bovenstaande tekst in hun bio.
Ik heb trouwens ook echt geen idee wat andere vrouwen als standaard foto’s of tekst hebben, ben ik niet zo mee bezig, gewoon wat laat zien wie ik ben.
Komt omdat vissen uit de mode zijn en boulderen nu in is
Ohhh je hebt gelijk! Ik dacht dit zal wel een betaalde optie zijn, maar heb het nu aangezet.
Nu ben ik alleen wel door alle mannen heen
Volgens mijn mannelijke vrienden (leeftijd vrouwen 21-32 ongeveer)
- veel vriendinnen groepsfoto’s met hertenbukjes
- ‘Gekke’ festival foto’s
- foto’s op Bali
- foto’s met een wijntje
- verkleed kleding foto’s
Maar denk ook dat dit komt omdat ze in een studenten stad wonen en de leeftijd dus vrij laag hebben en daardoor vooral veel korpsmeisjes tegenkomen?
De vistrend lijkt wat voorbij te zijn, al zijn er hier best nog redelijk wat. Ligt er ook aan waar je woont.
In New York (pre corona) waren alle mannen naar Machu Picchu geweest
Hahaha dit kende ik niet maar ik ga stuk
Edit:
Ik heb even een foto opgezocht waarvan ik denk dat dat het is en nu moet ik nog harder lachen hahaha
Oh wow ik dacht altijd dat deze quote van Jerry Maguire was!
Haha ik dacht dat het een algemeen iets is maar vraag me nu inderdaad bij nader inzien af of het gegeven hertenbukje niet iets is van deze regio alleen
Naja ik bedoel in elk geval zo’n groepsfotos waarbij alle meiden op een rij staan en lichtelijk door de knieen gebukt staan (vaak met de handen op de knieen), zelfs als achter hun niets of niemand staat.
Hahahaha ja zo stonden de meisjes ook op de foto die ik had opgezocht
Ja zo gaan corps meisjes op de foto en die worden binnen het corps wezen ook wel hertjes genoemd. Dus perfecte benaming lijkt me.
Haha ja wij noemen dit de ‘uffenbuk’ (uf = lid bij uvsv/corps in utrecht)
Haha nee dat is “you had me at hello” of expose ik mezelf nu als enorme romcom junkie