Ja shit dat doe ik ook! .
Maar even ter verdedigingš¬: als die met dat groene shirt nou rechtop had gestaan, dan had ze helemaal buiten de groep gestaan,
Daarom buk ik ook altijd maar lekker mee dan.
Toen het nog kon dan.
Ja shit dat doe ik ook! .
Maar even ter verdedigingš¬: als die met dat groene shirt nou rechtop had gestaan, dan had ze helemaal buiten de groep gestaan,
Daarom buk ik ook altijd maar lekker mee dan.
Toen het nog kon dan.
Oh gosh, dat is exact mijn ervaring op allerlei datingapps (tinder, happnā¦). Niet dat ik per se een oudere man āmoetā, maar de meeste 27/28-jarigen komen zo onvolwassen over. Het aantal 27-jarigen die aan het sparen is om een van te kopen en daarmee de wereld wil rondtrekken #vanlife is op mijn tinder exponentieel hoog.
Mijn leeftijdscategorie staat ingesteld op 28-35 en 3/4 van mijn suggesties zijn 26. Echt whyyy.
In het begin van tinder kon je niet om de vissen heen. Mn openings zinnen waren toen “Ben jij mn prins op de grote snoek“
En ik heb ook ooit een foto gemaakt met een nep karper.
Nog nooit iemand mee aan de haak geslagen tho.
Misschien moet je een foto met een vishengel gebruiken
Ik praat dus op datingapps maar met ƩƩn iemand tegelijkertijd. Niet echt heel bewust een selectie, maar gewoon als ik een leuk gesprek heb waar het klikt en het lijkt me leuk af te spreken dan ga ik niet in de tussentijd met een ander appen. Totdat het dan toch niets blijkt te zijn meestal.
Nu open ik Tinder en heb ik verschillende berichtjes van: je komt alleen om te swipen, als je niet praat match dan niet. Had een paar weken geleden een swipe weekend en dus een aantal matches daar aan over gehouden maar ook een leuk gesprek. Ben ik nou de asshole omdat ik die mensen heb gematcht? Ik verbaas me erover hoe direct deze mensen zijn en eisen dat ik met ze praat ofzo.
Nee joh, niks van aantrekken! Ik ken echt niemand die met al zān matches praat. Zeker als je gewoon 1 goed lopend gesprek hebt.
Vind het ook best bizar trouwens dat ze dan zoān bericht sturen. Dat je het denkt okĆ©, maar het dan ook nog uitspreken. Pff, doe is ff rustig zeg met die eisen.
Vind dat zwaar overdreven om zo butthurt te doen lol, ik weet niet hoe het met hen zit hoor maar als je in een moment van verveling een beetje in het rond zit te swipen kunnen daar zo een boel matches uitrollen, alsof je dan met iedereen moet praten omdat je al āaā hebt gezegd
Trouwens, ja sorry hoor maar je moet nou eenmaal een keuze maken om een volgend profiel te zien te krijgen Alsof iemand werkelijk zou denken dat je maar meteen moet daten met de eerste de beste persoon die je liket
hahaha wat een lef hebben sommige mensen wel.
Ugh je zou echt denken dat je niet zo veel vraagt door gewoon EEN FATSOENLIJK EN MOREEL NIET VERWERPELIJK persoon te willen maar dit zijn kennelijk HEEL HOGE EISEN
Ja daarom ben ik juist blij meestal als ik iemand vind die wel een beetje normaal doet hahah.
Laatst had ik ook een keer die maakte een beetje een vergelijkbare opmerking in zān opening als ik hoop dat je wel terug appt. Had verder best een leuk verhaal dus ik dacht: kijken waar het schip strand. Maar was na een paar keer over en weer toch ook niet echt iets dus ik zei dat heel netjes dat ik niet verder wilde appen en dat ik m een fijne avond wenste. Toen ging hij een heel betoog houden over waarom ik het nog niet kon beslissen en dat ik er nog maar een nachtje over na moest denken en dan definitief moest kiezen.
Toen dacht ik ook
Ik kende een meisje die met 13 jongens tegelijk praatte
Haha zoveel door elkaar lijkt me echt lastig. Dan moet je toch bijna een lijstje bij gaan houden met wat je tegen wie hebt gezegd.
Ja ze zei destijds ook dat ze weleens wat namen/verhalen door elkaar haalde Ik zou zelf echt gek worden, ik vind appen met 1 jongen al kut
Hahahha ja tinder had bij mij een tijd lang een bug waardoor namen en profielfotoās werden verwisseld in de chatvensters, elke keer dat ik een scherm opende met een nieuw bericht schrok ik me een hoedje, godgloeiende wat was het moeilijk om bij te houden toen
Dus elke keer app afsluiten, opnieuw openen en hopen dat het weer recht stond.
Nu heb ik een andere bug: de app loopt bij elk scherm vast, dus ik kan maar een chat openen maar niet meer terug, dus om naar een ander gesprek te wisselen of gewoon terug te gaan moet ik weer de hele app afsluiten en herstarten en dat duurt even en dan naar het andere gesprek. Daardoor reageer ik ook supersloom of überhaupt niet want het is echt te veel moeite
Trouwens: deze bug ging ook gepaard met de ergste bug van allemaal: gifjes deden het niet!!! totaal onaanvaardbaar, dat is gelukkig over nu.
Late reactie maar ik moest zo lachen om dat āmakelaarsā, het staat er zo droog tussen fotoās met wapen, fotoās met dit, fotoās zonder dat etc.
Haha ja ik snap je
Vraag me af hoe je makelaars herkent? Beetje glad, glimmend horloge?
komen aanrijden op zoān scooter toch
Die hebben vastgoed bij werk staan
Edit: of nog erger: Real estate
heel zelfingenomen ook
En hun ex met kinderen bij ouders terug op zolder?