En foto’s met een snapchatfilter!
Ik heb namelijk ook wel wat bio’s van mannen langs zien komen met iets in de trant van ‘ik verwacht dat je op onze date dan ook hondenoortjes hebt’.
En foto’s met een snapchatfilter!
Ik heb namelijk ook wel wat bio’s van mannen langs zien komen met iets in de trant van ‘ik verwacht dat je op onze date dan ook hondenoortjes hebt’.
Hahaha, toevallig!
Alleen maar een keuze, dus opnieuw
Dus anoniem
0 stemmers
Ik gebruik nu geen tinder, maar ik heb me dus schuldig gemaakt aan seksueel insinuerende pose (waar ik echt later pas achter kwam) en zogenaamd spontane foto met gekke bek.
Ik moest hier best wel hard om lachen. Al is het wel sneu voor hem natuurlijk haha
Zo’n bio kan ik trouwens wel om lachen:
Maar alleen als ik het voor de eerste keer zie, waarschijnlijk is het gewoon gekopieerd ergens van internet
Is van een reclame van old spices geloof ik. Iig een mannendeo. Die reclame was best leuk, dit niet zo.
Ja dat weet ik, ken die reclame wel
Ohh ok my bad
Ik zag trouwens laatst een bio, eerst ging het over dat hij mensen accepteert zoals ze zijn en open en eerlijk wil zijn etc. En toen op het eind stond er iets van ‘ik wil geen gezeur, doe niet moeilijk’. Ja, ik geloof je meteen nu :’)
Ik vind het altijd leuker als mannen wel een bio hebben, en handig om bepaalde mannen weg te filteren. Zoals verschrikkelijke spelfouten. Zag er laatst ook eentje met ‘beter slechte humor dan geen humor!!!’ Ja eh, nee. Dan weet ik al dat wij niet dezelfde humor gaan hebben.
Maar zelf heb ik geen bio, nooit gehad ook. Ik twijfel wel om er ‘goed, en met jou?’ in te zetten, ben je alweer een stuk verder in het standaard gesprek…
HAHA, ik heb deze week gematcht met iemand met deze bio. Ben nu heel benieuwd of het dezelfde is of dat meerderen dit hebben
Sowieso meerderen, dit is echt zoiets waarvan ik denk dat ze het dan op internet tegenkomen en waarvan ze denken ‘oh dit is grappig, dat ga ik ook gebruiken’. En de eerste keer denk ik ook, oh wel leuk bedacht, maar daarna niet meer haha
Maar, begon zijn naam met een S?
Nee met de J… Ik ging er in mijn lichte naïviteit nog vanuit dat hij het zelf bedacht had, maar dit maakt het meteen een stuk minder leuk haha
Ik heb dat stuk ook wel meerdere keren voorbij zien komen!
Haha ja ik ben mijn vertrouwen in leuke mannen op tinder al een beetje kwijt dus ben lekker pessimistisch. Maar tinderen is toch leuk vermaak.
En @lapzwans misschien ben je wel S en J tegengekomen
Ja!!! Echt walgelijk dit
Eigenlijk wel handig, meteen duidelijk dat het een klootzak is, hoef je er ook geen gesprek aan te verspillen
Ik zie ook wel eens no fat girls hahaha
Heb wel eens om te stangen naar rechts geswipet, was vaak een match. Maar ik ben ook zo vaak de tering in gescholden op tinder dat ik dood moet aan obesitas enzo, dus nu ontwijk ik het wel een beetje
Ik vind dit zoo bizar. Ik ben ook niet dun maar heb dit nooit meegemaakt. In welke leeftijdscategorie zijn die mannen die dit soort dingen zeggen. En liken ze dan alleen om anderen uit te schelden vraag ik me af
Meestal in de 20.
Ik had ‘bob jij of bob ik?’ en daar werden gesprekken vaak wel leuk mee geopend. Helaas echt bijna niemand die wist dat het uit Dansplaat kwam haha
Hahaha hij was ook superleuk maar super toxic. Ik had de hint gewoon moeten begrijpen