En nog een update is dat we nog steeds aan het daten zijn en ik stiekem een beetje verliefd aan het worden ben en dat is vanuit zijn kant ook zo
Ik heb al regelmatig het gevoel dat tindermatches soms wat te hard van stapel lopen maar nu is er eentje die zegt âfantastische interesses, je bent echt one of a kind! â
Euhm wowww vind ik niet persé maar ok?
laatst opende iemand het gesprek met âbjoetie kjoetieâ
houdoe
Ik had even een binnenpretje dat ik wilde delen.
Een hele tijd geleden had ik een date met een jongen en hij dacht dat Joey van Friends echt in Days Of Our Lives speelde :â)
Ik moet zo hard lachen als ik daaraan terugdenk. Helemaal verbaasd dat het niet zo is hahah.
Ik had een jongen die als opener vroeg of ik nog een goede openingszin wist die hij voor ~iemand~ kon gebruiken. Nu heb ik een super leuke genoemd en neemt hij het veel te serieus
Duidelijk geen match
Ben nu wel benieuwd naar de openingszin!
Haha weet je aan wie je me nu doet denken?
mijn toekomstige ex
Haha. Ja ik ben er door dat online daten achtergekomen dat het ego van mannen nog véél groter en kwetsbaarder is dan ik ooit had kunnen bedenken.
Dit kunnen ze niet aan
Toekomstige ex betekent dat er een relatie in zit. Dit is eigenlijk een giga compliment.
Waarom vragen mannen mij op date om het vervolgens te vergeten of hun profiel te verwijderen?
Oh echt same! Ik had een date met een man staan. Vraagt hij mij vervolgens nogmaals op date. Was de eerste afspraak dus blijkbaar vergetenđ en dan verdwijnen ze gewoon. Droeftoeters.
Hahah ja en dit is ook het enige wat mannen eruit halen
Ja sorry ik vond mijn toekomstige vriend teveel eer
Kwam net ook weer een pareltje van een profieltekst tegen: âals je iets wilt weten dan zul je toch echt moeten praten zoals ieder normaal mens doet dat geĂŻnteresseerd is.â
Ok
Is de app bij jullie ook veranderd? Er bij mijn matchesoverzicht geen zoekfunctie meer en er staat niet meer bij hoeveel matches ik heb. Ook krijg ik bij het swipen enorm veel profielen die ik lang geleden al naar links heb geswiept.
Dit heb ik ook!
Van die terugkerende profielen weet ik niet, is me niet opgevallen maar ik swipe niet zo veel meer op tinder.
Nee ik kan nog wel zoeken en mân aantal staat er nog wel. Maar ik update apps heel weinig dus wellicht ligt het daar aan.
Wel heb ik ook vaaak terugkerende profielen. Irritant, vind Tinder sowieso grote ellende laatste tijd, herken ook kei veel van die profielen maar toch af en toe blijven swipen he
Er werden hier laatst lijstjes gedeeld met dingen die sowieso naar links/rechst werden geswiped. Ik wil daar even aan toevoegen:
Links:
Selfiesticks
âVoor meer info stuur je maar een berichtje ;);)â
4 keer âdezelfdeâ selfie maar elke keer andere kleren/locatie
Meerdere fotoâs uit 1 âfotoshootâ
Rechts (maar ook niet 100%)
Puppies
Ik vind puppyâs juist altijd echt zieltjes winnen. En dat vind ik stom want love puppyâs (en volwassen honden).
Maar ja, toch naar links voor mij.
En @Vaslav Jaa inderdaad, als het zoân overduidelijke foto met iemand anders zn hond is gaat ie ook naar links.