Tinderervaringen

Haha. Ja ik ben er door dat online daten achtergekomen dat het ego van mannen nog véél groter en kwetsbaarder is dan ik ooit had kunnen bedenken.

Dit kunnen ze niet aan :joy:

6 likes

Toekomstige ex betekent dat er een relatie in zit. Dit is eigenlijk een giga compliment.

1 like

Waarom vragen mannen mij op date om het vervolgens te vergeten of hun profiel te verwijderen? :woman_shrugging:

Oh echt same! Ik had een date met een man staan. Vraagt hij mij vervolgens nogmaals op date. Was de eerste afspraak dus blijkbaar vergeten😂 en dan verdwijnen ze gewoon. Droeftoeters.

4 likes

Hahah ja en dit is ook het enige wat mannen eruit halen :joy:

1 like

Ja sorry ik vond mijn toekomstige vriend teveel eer :grimacing:

2 likes

Kwam net ook weer een pareltje van een profieltekst tegen: “als je iets wilt weten dan zul je toch echt moeten praten zoals ieder normaal mens doet dat geïnteresseerd is.”
Ok :clown_face:

10 likes

Is de app bij jullie ook veranderd? Er bij mijn matchesoverzicht geen zoekfunctie meer en er staat niet meer bij hoeveel matches ik heb. Ook krijg ik bij het swipen enorm veel profielen die ik lang geleden al naar links heb geswiept.

Dit heb ik ook!
Van die terugkerende profielen weet ik niet, is me niet opgevallen maar ik swipe niet zo veel meer op tinder.

1 like

Nee ik kan nog wel zoeken en m’n aantal staat er nog wel. Maar ik update apps heel weinig dus wellicht ligt het daar aan.

Wel heb ik ook vaaak terugkerende profielen. Irritant, vind Tinder sowieso grote ellende laatste tijd, herken ook kei veel van die profielen :joy: maar toch af en toe blijven swipen he

Er werden hier laatst lijstjes gedeeld met dingen die sowieso naar links/rechst werden geswiped. Ik wil daar even aan toevoegen:
Links:
Selfiesticks
‘Voor meer info stuur je maar een berichtje ;);)’
4 keer ‘dezelfde’ selfie maar elke keer andere kleren/locatie
Meerdere foto’s uit 1 ‘fotoshoot’

Rechts (maar ook niet 100%)
Puppies

1 like

Ik vind puppy’s juist altijd echt zieltjes winnen. En dat vind ik stom want love puppy’s (en volwassen honden).

Maar ja, toch naar links voor mij.

2 likes

En @Vaslav Jaa inderdaad, als het zo’n overduidelijke foto met iemand anders zn hond is gaat ie ook naar links.

1 like

Haha echt precies dit!! “Goede mannen bestaan nog” :face_vomiting:

3 likes

Ik had dus laatst bijna iemand naar rechts geswiped want zag cute puppy. Tot ik me besefte dat ik de hond herkende en dus helemaal niet van diegene was :joy:

13 likes

“ik bijt niet” in bio’s :expressionless:

Of als variant: ik bijt niet. Tenzij je dat wilt :smirk:

Ok. Links

7 likes

Ik start een gesprek met 'n jongen op bumble die bijna niks in z’n bio heeft (doe ik zelden)
Antwoord hij dat hij niet zo goed Nederlands spreekt dus ik zeg dat dat geen probleem is maar dat ie misschien iets in z’n bio kan zetten dat daarop wijst, voor zijn gemak.
Zegt ie: “i’m more of a person that doesn’t write descriptions, but you can ask me anything” :face_with_symbols_over_mouth:

WAAROM DOEN MANNEN OP BUMBLE 0 MOEITE

Ook als ik daar vragen stel antwoorden ze en dat was het gesprek dan :+1: ik kan toch niet blijven vragen

2 likes

Ik zou dan echt zoiets beantwoorden met: ‘What Do you want to ask me?’

Irritant zulke mensen met 0 interesse

4 likes

Aah dat is zo irritant :expressionless: Minste wat er nodig is, is toch wel wederzijdse interesse…

Mijn date was voorheen altijd heel geïnteresseerd via de app maar nu sinds een weekje helemaal niet meer. Dus ik herken het helaas. Hij appt nog wel regelmatig maar deelt alleen dingen over hemzelf en vraagt (amper/) niets meer en ik snap niet zo goed waar de ommekeer vandaan komt :cold_sweat: En vraag me af of hij het doorheeft en bewust doet of dat hij gewoon denkt van ja, we daten nu dus dan hoef ik minder geïnteresseerd te doen over de app. Ik vind het echter wel een afknapper. Als zo blijft ga ik het wel even vragen een dezer dagen pff

Edit: haha lol hij vraagt nu voor het eerst in 5 dagen uit zichzelf hoe mijn dag was :sweat_smile:

4 likes