Haha echt precies dit!! “Goede mannen bestaan nog”
Ik had dus laatst bijna iemand naar rechts geswiped want zag cute puppy. Tot ik me besefte dat ik de hond herkende en dus helemaal niet van diegene was
“ik bijt niet” in bio’s
Of als variant: ik bijt niet. Tenzij je dat wilt
Ok. Links
Ik start een gesprek met 'n jongen op bumble die bijna niks in z’n bio heeft (doe ik zelden)
Antwoord hij dat hij niet zo goed Nederlands spreekt dus ik zeg dat dat geen probleem is maar dat ie misschien iets in z’n bio kan zetten dat daarop wijst, voor zijn gemak.
Zegt ie: “i’m more of a person that doesn’t write descriptions, but you can ask me anything”
WAAROM DOEN MANNEN OP BUMBLE 0 MOEITE
Ook als ik daar vragen stel antwoorden ze en dat was het gesprek dan ik kan toch niet blijven vragen
Ik zou dan echt zoiets beantwoorden met: ‘What Do you want to ask me?’
Irritant zulke mensen met 0 interesse
Aah dat is zo irritant Minste wat er nodig is, is toch wel wederzijdse interesse…
Mijn date was voorheen altijd heel geïnteresseerd via de app maar nu sinds een weekje helemaal niet meer. Dus ik herken het helaas. Hij appt nog wel regelmatig maar deelt alleen dingen over hemzelf en vraagt (amper/) niets meer en ik snap niet zo goed waar de ommekeer vandaan komt En vraag me af of hij het doorheeft en bewust doet of dat hij gewoon denkt van ja, we daten nu dus dan hoef ik minder geïnteresseerd te doen over de app. Ik vind het echter wel een afknapper. Als zo blijft ga ik het wel even vragen een dezer dagen pff
Edit: haha lol hij vraagt nu voor het eerst in 5 dagen uit zichzelf hoe mijn dag was
Haha dat ze überhaupt reageren is al heel wat! Ik hoot overal om me heen dat mannen op bumble niet reageren en van de 20(?) Gesprekken die ik ben begonnen hebben er misschien 2 gereageerd
Maar je hebt helemaal gelijk, ik vind dat echt een hele rare instelling. Op tinder zijn er ook veel mannen die in hun bio hebben staan: “als je meer wil weten mag je alles vragen”
Ik heb nu zelfs een match met iemand die als naam justaskme heeft. Zeg gewoon je naam ik heb dan meteen geen interesse meer. Snowflake
De horror.
What’s up toch met al die mannen denken dat vrouwen hen wel ~ van alles willen vragen -
Ook zo vaak gehad dat als ik geen vragen meer stelde het gesprek dood liep. Zo vermoeiend en zonde van m’n tijd.
Ik vind mensen die hun naam niet gebruiken op datingsapps sowieso een red flag. Wat heb je te verbergen R?
Ik zeg dit en ik kom erachter dat de match waar ik al twee dagen leuk mee app eigenlijk ouder is en anders heet dan zijn tinder is ingesteld.
Wow sorry heel random dat ik hier nu aan moet denken en misschien niet zo chill om dit op te rakelen maar werd hierdoor herinnerd aan een forummer op egf die een hele tijd een vriend had en die bleek opeens twaalf jaar ouder te zijn dan hij had volgehouden? Maar ze gingen wel samen verder.
Ofzo ik weet het niet meer precies. Als ze hier nog zit, sorry
Hij heeft twee kinderen die al tieners zijn.
Vind dit denk ik wel te heftig om nog af te spreken, maar ga het nog even een nachtje laten bezinken, hij lijkt er verder wel open over.
nee man, blokkeren deze gast. Dit is echt niet ok. Hij liegt nu al over vrij essentiële dingen
Ik ben zelf stellig van mening dat zoiets groots als kinderen hebben gewoon meteen bekend moet zijn, maar kan er érgens nog inkomen dat iemand er niet meteen mee durft te komen uit onzekerheid dat hij/zij daarop al eerder wordt afgekeurd. Maar hallo je naam, je leeftijd én je nageslacht verborgen houden nee man ik zou dit ook niet meer vertrouwen.
Ja, nou niet alleen drama, maar ook iemand die misschien kwaad in de zin heeft. Via internet iemand leren kennen is al iets meer risico, laat staan als iemand ook nog eens allerlei dingen verbergt en over liegt. De mogelijke baten (als die er überhaupt nog zijn, want ja lekkere fundatie voor een relatie), wegen in mijn ogen echt niet meer op tegen de lasten.
En @Sterrenkijker ik zou zeggen, hij is er nu alleen open over omdat hij gesnapt is.
hahah wel bedankt voor jullie beschermende reacties! Zeer gewaardeerd.
Wil alleen nuanceren dat ik niet het idee heb dat hij het heeft achtergehouden. Het is gewoon niet echt ter sprake gekomen en zodra het wel ter sprake kwam was hij er open over. Ik vind zelf niet dat mensen dat direct op foto’s of in hun bio hoeven te delen, liever niet zelfs. (Heb echt een hekel aan van die foto’s met jonge kinderen) Maar als t niet ter sprake komt is het voor mijn gevoel ook niet achter houden.
Oh op zich vind ik zéker niet dat ze foto’s van hun kind(eren) (typte oerongeluk kind(eten) eerst - dat bedoel ik natuurlijk niet ) in hun foto’s moeten zetten ajb niet, vind foto’s van kinderen een afknapper alleen al om het privacy-aspect: zet je kinderen niet op een dating app wat is er mis met je vragen die erom ofzo??.
Maar vind het altijd wel netjes als in hun bio staat co-ouderschap of leeftijd van hun kind(eren) (maakt er weer eten van hè m’n telefoon) of dat ze t iig binnen redelijke termijn zelf ter sprake brengen. Maar als je pas een paar dagen kletste snap ik het wel als dat nog niet gebeurde, maar in combinatie met liegen over je naam en leeftijd heb ik wel rodevlagindrukken hiervan.
Ik vind een paar dagen appen en dan je kinderen niet ter sprake brengen eigenlijk best lang .
Ik zou t persoonlijk wel fijn vinden als zoiets ergens in de bio staat, juist omdat het zo’n groot iets is!